DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Sabtu, 10 Mei 2014

Punca Sebenar Kenapa Umno/Mca Tak Bertanding PRK Bukit Gelugur Didedahkan



Alooo Latuk... ada butoi ka tatak butoi apa yang gua tulis itu cebelah lu punya gambar... kalau butoi apa pasat lu tatak cakap itu macam maaaa... kenapa lu mahu mahu cakap itu Mca tatak betanding di Pilihan Raya Kecil Bukit Gelugur pasai itu HUDUD, kalau itu pasai Hudud lagi lu olang buleh buat ISU maaa... cakap yang lu olang TENTANG Hudud tapi itu Dap tatak belani tentang itu Hudud... kah kah kah !.

Lu lain kali kalu mau tipu-tipu lu langan kasi tahu itu MEDIA, lu cakap sama lu punya ahli-ahli sulah cukup, cebab lia olang mesti pecaya punya. Tatak perlu cakap sama itu Media ok, nanti olang cakap lu pun selupa lengan itu lu cahabat cehati cejiwa Umnu lagi Malu wooo. Apa lu pun sulah ikut-ikut tatak malu macam lu punya cahabat itu pemimpin Umnu... jangan itu lah Latuk Ong Ka Chuan... kah kah kah !.

Kalau sudah namanya Pemimpin Umno/Bn maka jikalau tidak Menipu Bukan Pemimpin Umno/Bn namanya beb... konon nak tumpukan kepada Isu Hudud... apa pasal tak jadikan Isu Hudud dalam PRK Bukit Gelugur, kan ke Isu Hudu boleh dijadikan SENJATA untuk Mempegaruhi Pengundi-Pengundi di PRK Bukit Gelugur dengan mengatakan yang Mca lagi Menentang Hudud berbanding Dap... kah kah kah !. sumber


hemmmmm..... satu lagi catitan sejarah bila gabungan parti yang konon nya diterima oleh majoriti rakyat malaysia tapi takut untuk bertanding dalam pilihan raya kecil... kah kah kah... A B U.

2 ulasan:

  1. Kalau itu macam, sana Teluk Intan lu pun tak mau lawan ka?

    BalasPadam
  2. Ini bermakna diaorang dah tidak upaya utk perintah dah. Sekarang ni malaysia diperintah oleh org cacat dan menjadi kewajipan utk ganti orang cacat kpd orang normal. Orang cacat UMNO and the gang, tempat paling baik utk lu jadi pemerintah ialah di penjara dan hospital bahagia.

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....