DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Sabtu, 10 Mei 2014

Cabaran Buat Ibrahim Ali dan Perkasam Supaya Buat Himpunan Sokong GST


Sebenarnya Pengerusi Biro Kepengguaan PKR Hj Yahya Sahri tu tak cakap pun seperti apa yang gua tulis pada gambar beliau diatas tu, tetapi untuk memberi supaya lebih FAHAM BAHASA gua kena tulis dalam Bahasa yang lebih Mudah difaham oleh Ibrahim Ali. Sebab beliau sudah Terkenal dengan Tak Faham Bahasa Melayu di Campor dengan Muka Tak Malu... kah kah kah !.

Apa Macam... dan Jangan Pulak Macam-Macam Presiden Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (PERKASAM) Datuk Ibrahim Ali Al-Kataki... ada Berani ka lu sambut CABARAN dari Pengerusi Biro Kepengguaan PKR tu Brahim. Lu jangan buat MALU Brahim, walaupun gua tahu yang sememang nya lu mempunyai Muka Tak Malu Tampal Kulit Babi 14 Inci beb... kah kah kah !.

Sesuatu yang boleh menambahkan lagi Tingginya Tahap Muka Tak Malu lu jika lu hanya membiarkan Cabaran dari Pengerusi Kepenggunaan PKR tersebut, oleh itu lu dan PERKASAM yang Mesti membuat Himpunan Sokongan GST dan bukan nya MENYURUHKAN Pihak lain supaya membuat Himpunan Sokong GST kecuali lah Telor lu sudah lu buat Roti Telor... kah kah kah k!.

Atau lu Takut yang sambutan terhadap Himpunan Sokong GST tersebut jika lu dan Perkasam yang AJURKAN ianya hanya boleh dilakukan didalam Dewan Orang Ramai atau pun di Balai Raya kerana kurang nya Sambutan. Kalau kerana itu lu Takut untuk mengadakan Himpunan Sokong GST ianya mudah untuk diatasi beb, Gua cadangkan lu buat CABUTAN BERTUAH... kah kah kah !.

Hadiah nya lu minta dengan Kerajaan yang lu jadi Penchacai Angkat Najis nya iaitu 1000 Kerakyatan Malaysia kepada Pendatang Tanpa Izin (PATI) yang menghadiri Perhimpunan pada hari tersebut, 1000 Kerakyatan Malaysia bukan nya banyak pun jika dibandingkan dengan Kerakyatan yang diberi oleh Tun Mahathir dalam Projek IC beliau di Negeri Sabah... kah kah kah !.

Gua JAMIN 101 peratus yang Himpunan Sokong GST tersebut akan dapat Sambutan HANGAT la Brahim, untuk lebih Umpppppsss lagi lu suruh pulak Tun Mahathir cakap dengan Anak beliau untuk MENDERMA Minuman Kesihatan SAN MAGUEL kepada Peserta Himpunan. Diwaktu tersebut Seluruh Pati-Pati akan Berhimpunan Menyokong GST lu tahu tak Brahim... kah kah kah !.

Rasa-rasa gua Tak Keberatan untuk Tun Mahathir menyuruh Anak beliau Tokey San Maguel untuk Menderma Miniuman Kesihatan pada hari Himpunan Sokong GST tersebut, setidak-tidak nya beliau dan Anak beliau sudah membuat AMAL JARIAH kepada Peserta-Peserta Himpunan Sokong GST. Apa macam Brahim dengan gua punya cadangan... kah kah kah !.

Soal Taat Setia Kepada Negara itu semua boleh pergi MAMPOS la Brahim... daripada Kerakyatan Malaysia diberi kepada PATI yang tak tahu hujung Pangkal seperti Projek IC Tun Mahathir di Negeri Sabah, baik diberikan kepada PATI yang sudah tentu Menyokong GST beb. Tak secara langsung lu dapat NAMA dan Kerajaan yang lu jadi Penchacai nya pun dapat Nama... kah kah kah !. sumber


hemmmmm..... ini lah yang biasa dilakukan oleh katak-katak beb... bila dengar saja hari nak hujan maka sibuk lah katak-katak berbunyi seolah-olah hujan tersebut turun kerana katak... kah kah kah... A B U.

1 ulasan:

  1. Hanya alien dari negara lain shj yg sokong gst. Kalau dibuat juga maka tahap kebodohan mr. Ibrahim dan umat melayu Sudah mencapai 1 juta peratus sudah tidak boleh diselamat sudah beb. Jangan tension ia umat melayu kalau suatu hari bangsa afrika yg still terkenal dgn kemunduran di mata dunia akn pintas umat melayu hanya kerana diaorg berfikir guna otak umat melayu fikir guna lutut.

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....