DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Khamis, 8 Mei 2014

Amoy MCA Ni Takut Beliau Jadi Mangsa Rogol Jika Hudud Dilaksanakan Di Kelantan


Aiyyaaaa... Amoy lu mana luluk, lu luluk Kelantan ka lu luluk JINJANG Amoy... kalau lu luluk Jinjang ka Kepong ka lu apa mau takut sama itu Hudud... itu Hudud mau kasi Bikin itu dekat Negeri Kelantan maaa... bukan itu dekat Jinjang ka Kepong ka atau Pulau Pinang. Jadi lu tatak perlu takut Amoy... jauh maaaa kalau itu Hudud mau mali lu punya tempat.

Lagi satu kalau lu mau tahu... itu Kelantan tatak itu Lumah Ulut ka, Lumah Apa ka... kalau ada pun mungkin itu Halam-Halam punya dan kasi buat Solok-Solok cebab ala permintaan dari lu punya cahabat itu Umnu punya ahli. Tatak selupa itu Kuala Lumpur ka... Jinjang ka atau Kepong mahu pun Puala Pinang yang ada kasi Lesen Lumah Ulut dan Lesen lain-lain ulut.

Jika olang mau takut itu Hudud sepatutnya bukan lu olang lah Amoiii... patut ada takut itu Hudud itu lu punya cahabat itu Kelantan punya dekat bukan lu yang luluk lekat Jinjang ka... Kepong ka atau Pulau Pinang... manyak jauh wooo itu Hudud mau mali lu punya tempat Amoy. Lagi lu punya tempat ala manyak itu mau kasi Langan itu Pelacur macam-macam ala.

Gua bukan cakap ada Tipu lah Amoy sama lu... kalau lu tatak pecaya sama apa gua cakap lu boleh tanya itu sama Timbalan Setiausha Sekateriat Ulama' MUDAH Umnu, itu dia punya nama siapa haaa... ABU JAHAL @Radzi Othman. Lu tanya sama lia mana mau cali itu Palacur Atasan dan Pelacur Bawahan sebab lia manyak pandai ini hal wooo, very Expert.

Jadi lu tatak pelu takut sama Hudud ya Amoy... gua gelenti tatak olang mau LOGOL sama lu punya... sebab lu punya tempat ala banyak tempat mau Langan itu Pelacur... kalau ada olang tetap mau Logol sama lu, gua juga gelenti itu olang kalau tatak Gila lia mesti Mabuk San Maguel anak Mahathir punya. Kelantan punya pelempuan iu Hudud boleh jaga sama lia olang.

Sebelum gua lupa... gua mau tanya sama lu Amoy... lu ala lengar celita Bulak Melayu Kena Logol sama olang ala Pangkat punya juga Melayu... ini celita sulah lama lah Amoy gua cuma mau kasi lu ingat aje... itu celita punya ending yang kasi Logol tatak kena tangkap tapi ada satu olang cina yang mau tolong itu Bulak Melayu kena macuk penjala.... kah kah kah !. sumber 


hemmmmm..... walaupun presiden gua mengatakan jangan bersangka buruk dengan sesiapa yang mahu menyokong hudud... tapi untuk percaya dengan isi perut united munafikun national oraganisations berat sikit lah beb... kah kah kah... A B U.

4 ulasan:

  1. Biarlah dia mencacai......
    lama2 dia akan faham.
    Org umno pun baru bbrp tahun ni shj tahu sikit pasal hudud. Itupun sebab di canang oleh orang Pas....

    BalasPadam
  2. Diorg cap keris united ni pong baru aje tau kat Quran turn ada sebut hudud....time madey duly diorg x tau.....

    BalasPadam
  3. Amoi tua oooh. Kalau lu punya lupa, jangan takut la.Kalau lu naked pun serial rapist pun tak mau usik you.

    BalasPadam
  4. Hudud adalah satu - satu undang - undang for sure akan menjaga hak kebajikan seorang wanita. Amoi oh amoi memang di mata lu nampak macam takut, zalim dan seumpama denganya tetapi hukum hudud ini sahaja boleh beri keadilan kepada kaum wanita apatah lagi kes rogol yang melibatkan seorang yang bukan Islam dengan orang Islam.

    So Amoi pergi tany SU Ulama UMNO amacam lu beri keadilan kalau ada kes rogol antara orang Islam dengan orang Bukan Islam? For sampai kiamat undang - undang Penjajah haram jadah tiada penyelesaian kecuali hukum hudud.

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....