DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Sabtu, 26 April 2014

Senarai Calon Pilihan Terbaik Pada Pemilihan PKR 2014



Saifuddin Nasution Ismail

Mohd Rafizi Ramli

Nurul Izzah Anwar (Penyandang)

Tian Chua (Penyandang)

Mohd Yahya Sahri

Nik Nazmi Nik Mohamad

Rodziah Ismail


Kepada Calon-Calon serta kepada Penyokong Calon-Calon terbabit, gua Mohon Maaf banyak-banyak jika Nama lu orang dan Nama Pemimpin lu orang TIDAK TERSENARAI di dalam Calon Pilihan bagi Jawatan-Jawatan Tertinggi pada Pemilihan Parti Keadailan Rakyat (PKR) Tahun 2014 di BLOG ini.

Bukan nya gua BENCI atau pun MENYAMPAH kepada lu orang atau pun Pemimpin lu orang, cuma bagi gua Calon yang menjadi Pilihan Blog ini adalah yang PILIHAN TERBAIK bagi Menjawat Jawatan tersebut. Untuk itu Tak Timbul Soal Benci dan Menyampah dengan lu orang ok.

Gua ni bukan lah Ahli PKR yang akan Mengundi pada Pemilihan PKR Tahun 2014 ini, tetapi sebagai Penyokong kepada PKR yang mempunyai Matlamat yang Sama dengan Parti-Parti di dalam Pakatan Rakyat (PR) iaitu untuk MENUMBANGKAN Umno/Bn dalam Pilihan Parya Umum (PRU).

Jadi sebagai Penyokong rasa TAK SALAH untuk gua menyatakan Siapa Pemimpin Pilihan dalam Pemilihan PKR Tahun 2014 ini... tak ke begitu beb, bila sudah ada Calon Pilihan maka sudah tentu lah juga gua mahukan dia orang Menang. Dah nama nya Penyokong beb... kah kah kah !.

Maka atas sebab itu lah gua Menyeru dan Merayu kepada Ahli-Ahli PKR yang akan Mula Mengundi pada bulan Mei 2014 agar dapat kiranya Mengundi Calon-Calon Pilihan Blog ini. Tatapi jikalau lu orang tak hendak NO HAL beb... Undi adalah Hak Mutlak lu orang ok... kah kah kah !.



hemmmmm..... pada yang asik nak berkelahi tak berkesudahan tu biarkan aje dia orang berkelahi diluar kepimpinan, biar penuh akal masing-masing... kah kah kah... A B U.

1 ulasan:

  1. Yahya sari tu pilihan terbaik ke? penipu.. mana duit cetak banner karnival usahawan d'kajang??? ramai pembekal sampai skerang tak dapat payment.. aku call cakap itu ini tak tahu... call exco daroyah.. sampai la ni.. pa just call janji2 manis... dasar kaki kencing masing2.. nak kena masuk media mcm pak samad baru nak bertindak ke?

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....