DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Isnin, 21 April 2014

Berita Terkini : Pesawat Mas MH192 Membuat Pendaratan Cemas



Malaysia Airlines MENGESAHKAN yang Pesawat MH192 Boeing 737-800 telah SELAMAT membuat Pendaratan Cemas di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA) pada Jam 1.56 Pagi tadi, setelah BERLEPAS dari KLIA pada Jam 10.09 Malam ke Bangalore India dan dijadualkan tiba di Bangalore pada Jam 11.35 Malam.

Dikatakan Pesawat tersebut telah mengalami KEROSAKAN pada PERALATAN PENDARATAN apabila TAYAR Pesawat MELETOP ketika berlepas dari LANDASAN, ini membuatkan Pesawat terpaksa BERPATAH BALIK serta BELEGAR di Ruang Angkasa bagi Mengurangkan BAHAN BAKAR Pesawat sebelum membuat Pendaratan Cemas.

Pesawat MH192 itu dikatakan juga Membawa 166 Orang yang terdiri daripada 159 Penumpang serta 7 Orang Anak kapal, setakat ini tiada Kerosakan mahu pun KECERDERAAN dialami oleh Pesawat  mahu pun Penumpng serta Anak Kapal di Laporkan oleh Pihak Mas dan juga Pihak Malaysia Airport Berhad (MAB) berkaitan Kejadian tersebut.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....