DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Ahad, 13 April 2014

Pengarang Utusan Meloya Yang Sedang Kencing Tak Lawas... Kah Kah Kah


Inilah dia Wajah Pengarang Utusex Meloya iaitu Ku Seman Ku Hussain yang telah menulis berkenaan "CIA dan Teori Konspirasi Hilangnya MH370" bagi Keluaran Mingguan Meloya pada 6 April 2014 yang lepas, konon nya beliau HAIRAN BIN AJAIB dengan laporan Malaysiakini ke atas Tulisannya Berhubung TEORI Mengaitkan Krisis Kehilangan Pesawat MH370 dengan Rancangan Agensi Risikan Amerika Syarikat (CIA) yang bertuankan Presiden Amerika... kah kah kah !.

Kenapa konon nya beliau menjadi Hairan Bin Ajaib dengan Laporan Malysiakini terhadap TULISAN SAMPAH yang beliau hasilkan, seolah-olah sebelum ini Malaysiakini Belum pernah atau Tidak pernah Melaporkan apa yang DISIARKAN oleh Utusan Meloya. Atau beliau sudah mula rasa TERTEKAN serta TERKILAN dengan Tulisan Sampah yang beliau Hasilkan, apatah lagi Tuan Punya CIA yang juga Presiden Barack Obama akan Melawat Melaysia tidak lama lagi... kah kah kah !.

Inilah jadinya jikakalau Tulisan dan Artikel yang selalu dihasilkan Berbentuk LUCAH, FITNAH dan PEMBOHONGAN tiba-tiba hendak menghasilkan pula Tulisan dan Artikel berbentuk Kajian atau pun Penyiasatan, yang akhirnya Hasil Tulisan dan Artikel tidak jauh lari dari berbentuk Pembohongan dan Penipuan tanpa ASAS. Apa tah lagi tiada Pemimpin-Pemimpin Umno yang juga Tuan Punya kepada Utusan Meloya ADA TELOR memertahankan Tulisan beliau... kah kah kah !.

Mungkin kerana dalam keadaan beliau sekarang dikatakan seperti Orang Yang Kencing Tak Lawas dan membawa kepada Pemakaian PAMPERS, bila mana tiada Pemimpin Umno yang ADA TELOR untuk MENYOKONG Hasil Tulisan Sampah beliau. Maka atas sebab itu beliau cuba Mengalihkan Perhatian Umum dari Hasil Tulisan Sampah beliau kepada Malaysiakini yang dikatakan mengeluarkan Berita TIDAK BERETIKA dan mengamalkan Kewartawanan ZAMAN BATU... kah kah kah !.

Nampak sangatlah Ahli Keluarga Utusex Meloya Ku Seman Ku Hussain ini cuba untuk MEMPERBODOHKAN Pembaca, seperti mana Pemimpin Umno cuba Memperbodohkan Rakyat dengan Mengatakan DEMOKRASI TERBAIK tetapi akhirnya DEBAT BUKAN BUDAYA KITA. Mungkin beliau ingat semua Pembaca boleh beliau BODOHKAN seperti Pemimpin Umno MEMBODOHKAN Ahli Umno yang Bebal Melantun-Lantun seperti Getah Skrub yang Turun Harga sekarang ini... kah kah kah !.

Kepada Pembaca Utusex Meloya yang BERMAZHAB Umno mungkin beliau dapat ALIHKAN Isu dari Hasil Tulisan Sampah kepada MERAIH SIMPATI, bila Tulisan Sampah beliau yang dilaporkan oleh Malaysiakini seolah-olah ianya 1 Fitnah. Namun MAMPUKAH beliau Mengalihkan Isu Tulisan Sampah beliau itu dari Pembaca yang bukan Bermazhab Umno atau dalam lain yang CERDIK serta tahu Mengunakan AKAL FIKIRAN dan bukan hanya menggunakan KEPALA LUTUT... kah kah kah !. sumber


hemmmmm..... dengan kemungkinan besar tuan punya cia akan melawat malaysia iaitu presiden barack obama, harapan untuk utusan memohon maaf serta meyinkirkan ku seman ku hussain dari keluarga utusan amat lah besar beb... kah kah kah... A B U.

1 ulasan:

  1. dia kata malaysiakini tidak beretika kah kah kah hoi habis utusan meloya beretika ke kah kah kah sekarang utusan org tak baca lama -lama bungkus utusan ini kah kah kah.

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....