DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Isnin, 7 April 2014

MH370 : Teori Konspirasi Utusan, Ujian Buat Najib Sama Ada Beliau Ada Telor Atau Tidak


Jika sebelum ini LIDAH SYAITAN YANG DIKENALI Umno iaitu Utusan Meloya akan DIPERTAHANKAN oleh sesiapa sahaja dari Umno sama ada Presiden nya atau pun Pimpinan Umno yang lain, walaupun Laporan serta Ulasan yang diterbitkan oleh Utusan Meloya BERBAU HASUTAN dan  FITNAH seperti APA LAGI CINA MAHU ?, PEMBANGKANG BERSETONGKOL DENGAN YAHUDI dan sebagainya.

Dengan PERKEMBANGAN TERKINI berkaitan Isu Kehilangan Pesawat Mas MH370 yang diterbikan oleh Utusan Meloya semalam, yang mengatakan bahawa Agensi Perisikan Pusat (CIA) Negara Amerika MENDALANGI Kes Kehilangan Pesawat Mas tersebut. Dalam erti kata Utusan dengan GAGAH BERANI nya mengatakan yang Negara Amerika adalah DALANG disebalik Kehilangan Pesawat Mas. baca sini

Sesuatu yang boleh DIBANGGAKAN bila dengan Berani nya Utusan Meloya Mengatakan yang CIA adalah Dalang berkaitan Kehilangan MH370, tetapi sampai bila Utusan Meloya dapat BERTAHAN dengan TEORI KONSPIRASI tersebut. Jangan DIPENGHUJUNG nya nanti setelah ada TEKANAN maka dikatakan yang PENDAPAT PENULIS bukan nya Pandangan dari Utusan Meloya... kah kah kah !.

Dalam Perkembangan TERKINI sudah ada Kedengaran SUARA yang MENDESAK Presiden Umno selaku Tuan Punya Kepada Utusan Meloya MENJELASKAN kenapa MEMBIARKAN Teori Konspirasi "TAK MASUK AKAL" daripada Utusan Meloya tersebut. Antara kata-kata Desakan tersebut berbunyi "Washington Tentunya akan Menunggu TINDAKAN dari Haji Najib"... kah kah kah !.

"Ini memandangkan Presiden Amerika Barack Obama juga akan melawat Malaysia dalam Rangka Lawatannya ke WILAYAH ini. Utusan Meloya Bukan CALANG-CALANG Akhbar, Ia DIMILIKI oleh Umno, PARTI Pemerintah Malaysia yang mana Presiden nya adalah Haji Najib. Umno dan Presiden nya Secara TURUN TEMURUN Memberi BIMBINGAN REDAKSI dan SELIAAN ke atas Utusan Meloya".

"Jadi, apa kata anda, Najib ?, Anda akan MENGALU-ALUKAN Kedatangan Presiden Obama yang juga Tuan Punya kepada CIA ke Malaysia. Adakah anda akan BIARKAN Kenyataan TIDAK MASUK AKAL ini DIPERTAHANKAN dalam Akhbar anda ?, adakah anda akan membuat Kenyataan dan MENGUTUK KARUT MARUT ini sebelum Tuan Punya CIA itu tiba ?". kah kah kah !.

Sebab itu gua kata yang ini adalah UJIAN TERKINI buat Haji Najib bagi MEMASTIKAN yang beliau ADA TELOR atau TAK ADA TELOR beb, dimana dalam Ujian-Ujian yang Terdahulu Keputusan nya adalah SAMAR-SAMAR atau pun KELABU ASAP iaitu Tak Jelas sama ada beliau Ada telor atau pun Tiada Telor. Jadi ini lah Peluang beliau Menunjukkan yang beliau betul-betul ADA TELOR... kah kah kah !.

Cuma yang gua nak INGATKAN kepada Haji Najib serta Isi Perut Umno yang lain nya, jangan pulak nanti RAKYAT KESELURUHAN disuruh untuk Mempertahankan Utusan Meloya atas nama Semangat 1Malaysia. Jikalau hendak juga Rakyat Mempertahankan Utusan Meloya ada baik nya Suruh aje Rakyat 42 Peratus Mempertahankan Teori Konspirasi Utusan Meloya tersebut... kah kah kah !.

Sebelum gua lupa... gua nak BANTAH sedikit kata-kata dari Suara Rakyat Amerika diatas yang Mengatakan bahawa "Utusan Meloya Bukan CALANG-CALANG Akhbar". Sebenar nya Rakyat Amerika ni tak tahu Perkembangan Utusan Meloya yang boleh dikatakan Hidup Segan Mampos Tak Mahu beb, yang sepatut sudah lama Mampos tapi Tak juga Mampos-Mampos... kah kah kah !.


hemmmmm..... konon nya utusan tu nak nampak macam lah bagus sangat beb, kesudahan nya terperangkap dengan kebodohan pengendali-pengendali utusan... kah kah kah... A B U.

3 ulasan:

  1. Pakatan Rakyat Hanya Tahu Menyalahkan Kerajaan BN Sahaja... Fitnah Demi Fitnah Di Lontarkan Hanya Demi Kepentingan Politik... Sehinggalah Kehilangan Pesawat MH370 Pun Di Politikkan Oleh Pihak Pakatan Rakyat...!!!

    BalasPadam
  2. Blog.utara.news.habis.umno.bn.politikan.kapten.zaharie.ahli.pkr.apa.macam.kah.kah.kah.

    BalasPadam
  3. ku seman ni asal dlu wartawan hiburan jer kn. Correct me if im wrong

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....