DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Ahad, 27 April 2014

Bangsa Umno Dilarang Membaca : PM Korea Selatan Letak Jawatan Kerana Tragedi Feri Karam


Apa hal lah lu LETAK JAWATAN Perdana Menteri Korea Selatan oiiii... dah FERI tu nak KARAM apa nak buat bukan nya SALAH lu pun, kecuali lah lu yang Karamkan Feri tersebut dengan Menyuruh Kapten Feri MENGARAMKAN Feri... kemudian lu punya TEMBELANG sudah DIPECAHKAN oleh Kapten Feri, kalau macam tu baru lah WAJAR lu Letak Jawatan beb... kah kah kah !.

Lu hanya Perdana Menteri yang masa tersebut duduk DI ISTANA Presiden macam Perdana Menteri Malaysia yang duduk Komplek Perdana Menteri, lu tak tahu pun yang ada Feri akan BELAYAR pada waktu itu. Sepatutnya lu tak payah Letak Jawatan, apa yang perlu buat ialah BUAT BIDOH aje seperti Perdana Menteri Malaysia walaupun Pesawat Mas MH370 Hilang sampai LA NI... kah kah kah !.

Patut nya kan... Perdana Menteri Korea Selatan Chung Hong-Won ni BELAJAR dari Ahli Politik Malaysia terutama nya dari BANGSA UMNO beb baru betul, kerana di Malaysia ni walau apa pun TRAGEDI yang berlaku kepada RAKYAT ia nya IBARAT dikatakan boleh pergi MAMPOS dengan Raktyat. Atas sebab Muka Pemimpin kat Malaysia ni di Tampal dengan Kulit Babi 14 inci beb... kah kah kah !.

Ditambah lagi bila Negara Malaysia adalah menjadi Negara Islam Contoh kepada Seluruh Negara Islam di atas DUNIA, jadi sebab itu dia orang TAK KENAL dengan Perkataan LETAK JAWATAN beb. Yang dia kenal orang kenal BUAT BODOH , BUAT SELAMBA dan BUAT TAK TAHU. Untuk nampak CANGGIH diselitkan Perkataan Wassatiyah, Maqasid Syariah dan Ikut Sunnah SAW... kah kah kah !.


hemmmmm..... apa-apa pun hidup umno... hidup ketuanan bangsa... hidup melayu... berjuang hingga ketitisan darah yang terakhir tapi untuk hilang jawatan secara bermaruah pun takut... kah kah kah... A B U.

1 ulasan:

  1. Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis Lu orang tanggongjawap sendiri la beb... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya... kah kah kah....

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....