DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Khamis, 24 April 2014

Ahli Parlimen Pulai Pecahkan Tembelang Umno... Kah Kah Kah


Adoiiiii.... macam mana lah lu boleh PECAHKAN TEMBELANG Umno ni Datuk Nur Jaslan oiiii... lu ni betul-betul CARI PENYAKIT lah beb, 1Malaysia sekarang sudah DICANANGKAN yang UMNO SOKONG HUDUD tiba-tiba lu pulak cakap yang UMNO TAK HEGINNNNNN dengan HUDUD. Betul ke apa yang lu katakan ni Nur Jaslan... kah kah kah !.

Tak kan Ulul Amri Umno yang TERKENAL dengan Wassatiyah, Maqasid Syariah, Ikut Sunnah Rasullulah SAW dengan Ahli-Ahli Umno bersama Ulama' SONGKOK TINGGI dan juga Ulama' MUDA selama ini MENIPU Nur Jaslan. Lu biar betul-betul Nur Jaslan kan ke Slogan Maut Umno adalah Memperjuangkan Agama Islam beb... lu kot yang TIPU... kah kah kah !.

Walau apa pun gua kena bagi TABIK SPRING kepada Ahli Parlimen Umno/Bn Merangkap Pengerusi Kira-Kira Wang Negara (PAC) dan juga selaku Ketua Bahagian Umno Pulai, kerana jelas beliau bukan lah seorang yang MUNAFIK dalam memperkatakan ISU Hudud yang akan dibawa oleh PAS Kelantan melalui Ahli Parlimen Pas di Dewan Rakyat... kah kah kah !.


hemmmmm..... masaklah ahli parlimen pulai ni dikerjakan oleh kaki-kaki fitnah yang bernaung dibawah blue wave army atau pun blue flim army tu... kah kah kah... A B U.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....