DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Sabtu, 1 Mac 2014

Wajah Sebenar Menteri Maharaja Lawak Mega Buat Tatapan Bangsa Umno.


Sebelum ini Rakyat Malaysia terutama nya dari Spicies Umno And The Gang telah Menerima PERKHABARAN GEMBIRA apabila Perdana Menteri yang juga Ulul Amri Umno Datuk Seri Haji Najib Wassatiyah telah DISAHKAN, sebagai Pemimpin Negara yang berada di RANKING No:2 antara 5 Pemimpin Negara di DUNIA PALING BOROS. Sekali lagi gua Ucapkan TANIAH buat beliau serta Ahli dan Penyokong Umno And The Gang... kah kah kah !.

Gua tinggalkan Cerita PALING BOROS tersebut untuk Ahli dan Penyokong Umno And The Gang MERAIKAN KEJAYAAN Ulul Amri dia orang tu beb... sebelum gua bawakan Perkhabaran Gembira buat dia orang lagi selepas ini, sebelum itu Kita Minum Dulu San Maguel CAP Anak Tun Mahathir Penyokong Kuat Kassim Ahmad Anti Hadis perggghhh... LEGA. Pesanan Penaja kalau mahu ORDER Calling-Calling aje Tun Mahathit atau pun Datuk Mukhriz Mahathir... kah kah kah !.

Kalau tak dapat Menghubungi dia orang kata Penaja lu orang boleh Berhubung Terus dengan Umno On Line dan yang Sewaktu dengan nya. Ok Pesanan Penaja dah habis beb, gua sambung semula berkenaan Perkhabaran Gembira yang boleh membuat Ahli Umno serta Penyokong Umno And The Gang KETAWA SAMPAI PUTUS URAT KENTUT. Ianya seperti Lawak Gila Khinzir itu lah kata-kata yang boleh diberi kepada Menteri RAJA LAWAK MEGA Datuk Zahid Hamidi... kah kah kah !.

Kalau lah ada ANUGERAH MENTERI PALING LAWAK DALAM DUNIA gua rasa senang-senang aje Datuk Zahid Hamidi ni boleh Menang beb, mana kan tidak nya semasa KEMPEN Pemilihan Naib Presiden Umno sedang berlangsung PORTAL BERITA Malaysiakini (MK) adalah antara Portal Berita yang menjadi Bahan SERANGAN beliau untuk MERAIH Sokongan dari Perwakilan Umno seluruh Negara. Dimana MK digambarkan sebagai Potal Berita yang suka SPIN kenyataan beliau 360 Darjah... kah kah kah !.

Hasil dari kempen beliau yang menjadikan MK antara Bahan Kempen yang seperti ORANG HILANG AKAL maka beliau telah berjaya menjadi Naib Presiden Umno dengan UNDI PALING POPULAR. Tapi beb, DULU LAIN SEKARANG LAIN, kalau dulu MK antara Portal yang dikatakan Suka Spin 360 Darjah Kenyataan beliau, namun kali ini beliau telah MELUPAKAN semua itu dengan MENCEMARKAN MARUAH beliau bila menyampaikan Anugerah Media Sosial Cemerlang.. kah kah kah !.

Kalau melawati Blog-Blog Pro Parti Syaitan Yang Dikenali semasa Kempen naib Presiden Umno tersebut sedang berjalan fuhhhhhhh... seoalah-olah digambarkan yang Menteri Maharaja Lawak Mega ni adalah seperti PAHLAWAN MELAYU TERAKHIR selepas HANG TUAH beb. Punyalah beliau mendapat Sokongan sampaikan Bekas Panglima Negeri Melaka Ali Rustam mendapat tempat kedua untuk PENCALONAN Naib Presiden di Bahagian yang beliau sendiri menjadi KETUA... kah kah kah !.

Untuk itu buat Ahli Umno serta Penyokong Umno And The Gang TANIAH beb, lu orang memang BIJAK dan BERTUAH kerana MEMILIH dan MENDAPAT seorang Naib Presiden Umno yang bukan AMARAN-AMARAN atau pun seperti Bekas Menteri Keselamatan Dalam Negeri (KDN) yang Auww Anww Anww tu beb. Semoga ianya menjadi PENDORONG dan SEMANGAT untuk lu orang DIPERBODOHKAN lagi dari MUDA sampai KETUA dan dari DULU KINI dan SELAMANYA... kah kah kah !.




hemmmmm..... kalau dimasa kempen naib persiden umno tersebut macam-macam operasi yang pihak berkuasa dibawah kdn jalankan antara nya opps cantas... selepas itu senyap sunyi sampaikan ops pati pun tak dengar lagi beb... mungkin dah buat gencatan senjata kot kah kah kah... A B U.

2 ulasan:

  1. ni masanye ops sapu duit sebab ada 4 tahun tempoh lagi

    BalasPadam
  2. sauk,sapu ,rembat jangan tak rembat ! ABU !

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....