DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Ahad, 30 Mac 2014

Terkini MH370 : Najib Jawap Soalan Wartawan Yang Tidak Disiarkan


Dengan MUKA SEDIH nya beliau pun membaca lah TEKS yang berbunyi  "BUKTI-BUKTI yang sedia ada MENCADANGKAN KEDUDUKAN TERAKHIR Pesawat Mas MH370 adalah di Pertengahan Lautan Hindi, di SEBELAH Barat Perth, Australia. Tempat ini adalah LOKASI TERPENCIL, jauh daripada TAPAK PENDARATAN yang mungkin". (dalam erti kata lain tak ada tempat untuk mendarat)

"Malaysia Airlines (MAS) sudah memberitahu perkara itu kepada ANGGOTA KELUARGA PENUMPANG dan ANAK KAPAL Pesawat yang Hilang itu. Beberapa minggu yang lepas sungguh MEREMUKKAN HATI mereka. Saya tahu berita itu tentu sukar diterima. Saya gesa Media Menghormati PRIVASI mereka dan memberikan mereka RUANG yang diperlukan pada MASA SUKAR ini". baca sini

Itu Kenyataan beliau dalam SIDANG MEDIA yang DISIARKAN 1DUNIA, telah ditulis oleh siapa pun gua tak pasti, yang pasti nya TUKANG TULIS dan TUKANG BACA sama STANDARD OTAK dia orang beb. Kemudian nyatakan lagi akan MERUJUK kepada Majlis FATWA Kebangsaan bila masa yang sesuai bagi dibuat SOLAT JENAZAH GHAIB.

Tak cukup dengan itu Keesokan Hari nya buat pulak USUL di Parlimen dengan MENGUCAPKAN TAKZIAH kepada Waris Penumpang Pesawat Mas MH370, yang seolah-olah Pesawat tersebut telah BERAKHIR Penerbangan nya di LAUTAN HINDI yang JAUH dari TAPAK untuk dijadikan LANDASAN bagi Pesawat tersebut MENDARAT.

Kebanyakkan nya PERCAYA walaupun ada yang TAK PERCAYA dengan Ucapan Najib pada Sidang Media tersebut, tetapi berita semalam mengatakan bahawa SUMBER yang DIPEROLEHI oleh Perdana Menteri Malaysia sendiri MENAFIKAN bahawa Pesawat tersebut telah Berakhir Penerbangan nya di Lautan Hindi . Wahhhhh kalau itu macam ia sudah kira PERSEPSI GILA BABI beb.

Persepsi yang terus MENGHANCURKAN HARAPAN Waris Penumpang serta Waris Anak Kapal, yang mana sampai ke hari ini pun satu CEBISAN BANGKAI PESAWAT pun tidak DITEMUI. Dimana PERTIMBANGAN OTAK Najib ni sampai boleh mengatakan yang Pesawat tersebut seolah-olah telah Terhempas dan Berakhir di Selatan Lautan Hindi.

Siapa lah PUNASIHAT beliau hingga boleh menerima CADANGAN sebegitu, sedangkan INMARSAT sendiri telah mengatakan melalui Jurucakap nya Jonathan Sinnatt bahawa "Inmarsat hanya MENYEDIAKAN MAKLUMAT dan terpulang kepada Kerajaan Malaysia untuk MEMBUAT KESIMPULAN sendiri, Kami menyediakan Maklumat kita kepada Kerajaan Malaysia". 

"Kemudian mereka akan MEMBUAT KESIMPULAN daripada nya dan MEMBUAT PENGUMUMAN mereka sendiri. Kami TIDAK TERBABIT dengan apa yang Kerajaan Malaysia UMUMKAN, itu terpulang kepada mereka, kerana mereka MELIHAT GAMBARAN PENUH. Kami hanya MENYUMBANG 1 SET MAKLUMAT". baca sini

Bila Kenyataan yang dibuat oleh Pihak-Pihak yang BERTANGGUNGJAWAB dalam Isu Pesawat Mas MH370 dilihat oleh Wartawan LUAR NEGARA sebagai BERCANGGAH antara satu sama lain, maka-maka cepat-cepat lah Penchacai Angkat Najis mengatakan kata-kata BOIKOT Akhbar dan Media Asing serta meminta RAKYAT BERSATU untuk mempertahankan Negara.

APA BARANG beb, Pemimpin Umno yang buat Kenyataan GILA tapi Rakyat yang disuruh Mempertahankan Negara. Sekejap kata BAWA BUAH MANGGIS sebanyak 4 Tan, sekejap kata bawa BATTERY, kemudian kata pulak bawa KOMPENAN RADIO. Menteri tu kata yang Rumah Kapten telah DISIASAT tapi kemudian Menteri ni kata TAK ADA pulak... kah kah kah !. 


hemmmmm..... memang ada perkara yang kena disembunyikan tetapi kena lah buat kenyataan yang tidak bercanggah antara satu sama lain baru kenyataan tidak dipertikaikan. ini sudah lah keluar dari mulut longkang entah apa-apa, lepas tu suruh orang percaya... hakkkk tuihhhhh... kah kah kah... A B U.

6 ulasan:

  1. kah kah kah ! muka pun mcm telor daa ! ABU !

    BalasPadam
  2. Kah..kah.kah, mana datangnya manggis, sekarang ni bukannya musim pun, nak cari sekilo pun payah, ni kan pula 4 tan.. Agak2 la bai..hehe

    BalasPadam
  3. aku kadang kadang rasa pelik bila CEO MAS kata bawak buah manggis. sekarang mana nak dapat buah manggis beb !!!!??? bukan musim manggis lagi, banyak pulak tu. rasa macam auta jer.......

    BalasPadam
  4. Buah manggis tu simbolik kepada bom tangan beb, jangan tak paham. sama juga telur.. simbolik kepada najib..kahakah

    BalasPadam
  5. INI LAH AKIBAT NYA KALAU DAH KERAJAAN KAKI PENIPU.IBARAT NEGARA TANAH MELAYU YAP AH LOY BUKA KUALA LUMPU,NEGARA INI TANAH MELAYU PARAMESWARA BUKA MELAKA,NEGARA TANAH MELAYU FRANCIS LIGHT BUKA PULAU PINANG ,DAN NEGARA TANAH MELAYU SINGAPURA DIBUKA OLEH STAMFORT RAFFLES BANGSAT PUNYA SEJARAH YANG GAGAL DIPERBETUL KAN OLEH PEMERINTAH DAYUS INI SEHINGGA MENGAJAR KEANAK CUCU.DAN KALAU KITA BERJUANG PERKARA INI KITA SEBAGAI PENGKIANAT NEGARA.KEMUDIAN SURUH RAKYAT JADI ORANG BODOH MENGADAP TIANG DAN NANYI NEGARA KU.OZIL PEMAIN BOLASEPAK PUN ADA OTAK BOLEH BACA DOA LAGI BAGUS.INI LAH CARA DIPERBODOHKAN ORANG MELAYU SEHINGGA MEREKA MEMBUNUH DENGAN BOM WANITA YANG MENGANDUNGI PUN MASIH RAMAI YANG MENGATAKAN PERUNDANGAN MALAYSIA TERBAIK DIDUNIA.ITU SEBABNYA BERLAKU MEMALI SEWENNG SENANG NYA.DAJAL DAJAL INI BOLEH MEMBUAT APA SAJA SERTA BERMAHARAJA LELA ATAS TINDAK TANDUKNYA.INI BELUM MASUK KES LAHAD DATU DAN CERTA KAPAL TERBANG BODOH INI.BANYAK YANG TERSOROK DAN PENIPU KEMUDIAN BAGI TAHU KERAJAN SUDAH BUAT TERBAIK

    BalasPadam
  6. Hang jawab la jib oii, anak tok jak ngn toh puan ni. Jawab jangan tak jawab. Pusing pi pusing mai lebih dari anak kutty, hang punya pemehong.

    Royalti untuk rakyat kelantan yang hang dok perlekeh kata negeri termiskin pun hang tak terjawab. Punyala kedekut kat rakyat sendiri, nahh!! Sekarang apa sudah jadi.

    Hang ingat dok minta bantuan, dok guna alat canggih satu dunia tu semua hang ingat depa bagi free ka? Dok terbang hantaq orang, ambil orang, bawa orang mai tu free ka? Bawa berok pun kena charge tau!!

    Dengan bangsa sendiri hampa nak tunjuk lagak kat airport serupa duit tiket tu mak bapak hampa punya duit. Dengan warga asing, hampa senyum meleret sampai ke telinga..laa padan muka!!Jawab jangan tak jawab. Hasil banyak sangat agensi kerajaan yang dok salahguna kuasa laa ni baru pakat nak jege bijik mata. Dah lama dah orang gomen pakat jadi robot hasil didik supaya jadi macam tok jib..integriti kepala hotak hampa? Kerja jeneh dok tunggu gaji saja.

    Bila akar reput...tunggu apa lagi! ABU

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....