DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Ahad, 2 Mac 2014

PRK N.25 Kajang : Zaid Ibrahim Dedahkan Yang Beliau Juga Pernah Diliwat Oleh Anwar


Cuma beliau tidak membuat LAPORAN POLIS sebagai mana Saifol Bukhari yang juga DILIWAT oleh Anwar tetapi membuat Laporan Polis, itu ANALISA gua terhadap kenyataan TERKINI dari MULUT LONGKANG Zaid Ibrahim konon nya LANGKAH KAJANG yang dilakukan oleh Anwar Ibrahim adalah untuk MENYELAMATKAN DIRI dari PERTUDUHAN LIWAT. Ia nya adalah untuk dijadikan sebagai PERISAI sekira nya Anwar didapati BERSALAH... kah kah kah !.

Apabila sahaja JIWA, PERMIKIRAN dan PERANGAI seperti atau pun SEAKAN-AKAN Perangai Umno And The Gang maka ianya tidak akan jauh Berbeza dengan Jiwa, Pemikiran dan Perangai Ahli serta Penyokong Umno And The Gang. Sebab nya apabila sahaja berada didalam Umno And The Gang atau pun MENGHAMPIRI Umno And The Gang maka ia nya akan MENGANUTI satu FAHAMAN iaitu MUKA TAK MALU TAMPAL KULIT BABI 14 INCI... kah kah kah !.

Itu lah dia Datuk Zaid Ibrahim yang konon nya mengatakan beliau adalah TERBAIK, tetapi Perangai dan Perbuatan beliau SEBIJI seperti ISI PERUT UMNO atau pun seperti BARUA UMNO, kerana hanya Isi  Perut Umno serta Barua Umno yang Kebanyakkan nya Berperangai HARAMJADAH tapi masih boleh mengaku diri dia orang BAIK dan BAGUS dari orang lain. Sebab APA sebab Fahaman Muka Tak Malu Tampal Kulit Babi 14 Inci yang dia orang ANUTI... kah kah kah !.

Oiii... Zaid Ibrahim, cuba gak lu ambil Cermin dan lu Cermin Muka lu tu dulu, kalau lu rasa MALU dan SEGAN untuk Cermin Muka lu atas sebab KEPALA lu belum STIM apakata lu Calling-Calling dengan TOKEY San Maguel mintak dia hantar San Maguel pada lu. Jikalau tak ada RESPON dari Tokey San Maguel tersebut lu jangan PUTUS ASA kerana lu masih boleh gunakan Pengaruh BAPAK beliau yang juga Penyokong Kuat Kassim Ahmad Anti Hadis... kah kah kah !.

Teringat gua tentang PENAFIAN beliau berkenaan E-mail yang beliau hantar kepada Rafizi Ramli, konon nya E-mail tersebut bukan nya untuk MELOBI tetapi untuk PERINGATAN kepada Kerajaan Negeri Selangor. Zaid Oh Zaid apa lu ingat Rakyat 51 peratus yang Mengundi Pakatan Rakyat (PR) dalam Pilihan Umum Ke-13 (PRU13) yang lalu BODOH seperti Kebanyakkan Isi Perut Umno yang dikatakan oleh MANTAN Presiden Umno yang juga Penyokong Kuat Kassim Ahmad Anti Hadis tu ke Zaid... kah kah kah !.

Lu Simpan aje le lu punya TEMBERANG tu Zaid, kalau di tempat ASAL lu pun iaitu KOTA BARU lu TAK BERANI untuk BERTANDING semasa PRU13, apa lu ingat lu BOLEH MENANG ke bila Bertanding dalam Pilihan Raya Kecil (PRK) N.25 Kajang. Lu BERKEMPEN sampai KELUAR AIR MATA DARAH sekali pun rasanya untuk tidak HILANG DEPOSIT ianya adalah sesuatu KEAJAIBAN lu tahu tak Zaid, kecuali lah semua Pengundi Kajang lu belanja YAM SENG dengan San Mageul Anak Mahathir tu... kah kah kah !.  sumber mk


hemmmmm..... dalam politik memang musuh tak sentiasa nya musuh dan kawan tak sentiasa nya kawan, kalau dulu zaid adalah kawan kepada pr tetapi sekarang gendang perang telah beliau palu untuk berperang dengan pr, gua sambut paluan gendang lu tu zaid... kah kah kah... A B U.

2 ulasan:

  1. Apa sebenarnya yg Zaid mahu ni..

    BalasPadam
  2. macam ni punya calon mampuih.pasai apa la ni baru keluar cerita tu.bertaubatlah zaid oii sblm terlambat.

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....