DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Sabtu, 22 Mac 2014

PRK N.25 Kajang : Baca Apa Kata Ibrahim Ali Dan Tengok Apa Rupa Beliau Beb


Kalau lu orang sudah BACA apa kata Datuk Ibrahim Ali Al-Kataki Presiden Perkasam merangkap KATAK SELAMANYA kemudian lu orang TENGOK pulak apa rupa beliau tu beb, kalau dah tahu apa rupanya lu orang jangan BISING-BISING tapi simpan aje Dalam Hati ok... kah kah kah !.

Yang PELIK BIN AJAIB kenapa lBrahim seolah-olah Tak Nampak dengan Wajah Sebenar dia beb, Cermin Muka jenis apa yang Brahim GUNA PAKAI sampaikan Wajah Sebenar dia pun dia Tak Tahu. Atau apakah BENAR yang Perasaan MALU sudah HILANG dari diri Brahim tu... kah kah kah !.

Supaya Brahim TIDAK LUPA dan BUAT-BUAT LUPA ini gua ingatkan balik pada Brahim, Sehodoh-Hodoh Binatang yang bernama DHAB tu ianya masih boleh Dimakan dan juga dibuat Ubat. Tetapi Secantik-Cantik Binatang yang bernama KATAK lu sendiri mahu ingat lah Brahim... kah kah kah !.

Oiiii Brahim Ali... nak ke gua suruh Penyokong Pakatan Rakyat (PR) untuk MENDERMA CERMIN MUKA kat lu beb, rasanya PERUNTUKAN yang diberi oleh Kerajaan terhadap PERKASAM cukup untuk lu membeli Cermin Muka walaupun sebesar LEMBU NFC... kah kah kah !.

Brahim... SERASIS-RASIS Parti Dap namun masih ada Orang Melayu yang Beragama Islam menjadi AHLI kepada Parti tersebut Brahim, walaupun ada Penchacai Angkat Najis mengatakan yang Orang melayu di dalam Dap hanya KUDA TUNGGANGAN kepada Orang Cina Dap... kah kah kah !.

Tapi ADA KE Orang Cina atau Orang India yang menjadi Ahli kepada Parti RASIS SELAMANYA Umno tu Brahim, kalau ada pun ialah jenis Orang India dari KERALA India tapi TAK MENGAKU sebagai Orang India. Jenis itu memang gua AKUI banyak dari Species Umno Umno And The Gang... kah kah kah !.

Sudah-Sudah lah tu Brahim dengan POLITIK PERKAUMAN SEMPIT MAZHAB UMNO, sekarang bukan lagi Zaman Pra-Sejarah dimana Umno/Bn letak CALON KATAK dan TUNGGUL KAYU pun masih Boleh Menang. Ini Zaman Maklumat Dihujung Jari lah Brahim... kah kah kah !.

Lagi satu Brahim kalau lu ADA TELOR turun lah BERKEMPEN untuk SAHABAT UMNO dari Parti MCA tu, nak lagi MENGANCAM apa kata lu Berkempen Satu Pentas dengan Calon BN. Ada Berani ke Brahim atau Calon BN tersebut TAK HENGINNN tengok Muka lu masa Berkempen... kah kah kah !. sumber


hemmmmm..... lu orang tahu tak apa pasal shahidan kassim kasi pecah lubang dengan mengatakan perkasam juga dapat peruntukan dari kerajaan. itu adalah warning kepada perkasam sepaya jangan macam-macam beb... kah kah kah !.

1 ulasan:

  1. BERAHIM KAU BOLEH DIAM TAK.. PI TIDOR.. KAU TU TAK SIHAT

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....