DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Khamis, 27 Mac 2014

PRK Dun N.51 Balingan : BN akan Kota Janji Kepada Rakyat Lihat Jasa Ketua Menteri Dahulu


Gambar kat bawah ni adalah gambar-gambar sebelum dah sesudah Bekas Ketua Menteri Serawak Tan Sri Taib Mahmud menjadi Wakil Rakyat di kawasan Dewan Undangan Negeri ((DUN) N.51 Balingan, apa yang jelas memang beliau telah BERJASA kepada Rakyat Serawak Bumi Keyalang KHAS nya kepada Penduduk-Penduduk di Kawasan DUN N.51 Balingan... SAKSIKAN.


Gambar-Gambar sebelum beliau menjadi Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Balingan.











Gambar-Gambar sesudah beliau menjadi ADUN Balingan.















Apa macam beb, betul tak begitu banyak JASA beliau kepada Penduduk Balingan, dari Rumah yang seperti REBAN AYAM telah Bertukar kepada Rumah yang seperti ISTANA. Oleh itu kepada Pengundi-Pengundi DUN Balingan adalah satu KERUGIAN bila sahaja Bekas Ketua Menteri yang banyak Berjasa meletak jawatan sebagai ADUN Balingan, gua caya sama lu lah Tan Sri Taib Mahmud.


hemmmmm..... cukup-cukup lah tu pengundi-pengundi dun balingan ditipu, ditemberang oleh pemimpin barisan nasional (bn) dari dulu kini dan akan selamanya yang memang kaki penipu... kah kah kah... A B U.

4 ulasan:

  1. kerja dajjal dajjal karat biru haramjadah ! ABU !

    BalasPadam
  2. Satu lagi kejayaan kerajaan BN, kroni kaya-raya tetapi rakyat hidup melarat. Tapi bila ada pilihanraya bn akan tabur jagung kpd ayam utk undi mereka spt kata Tuan Guru Nik Aziz.

    Bila dihulur RM50 mereka ni berlumba-lumba menyokong bn............ Rakyat pemimpin umno/bn samakan macam haiwan ternakan.

    BalasPadam
  3. Kalu pr kalah tak ngape sebab org sarawak masih ramai lagi yg bengap@bangang

    BalasPadam
  4. Luar.bandar.boleh.lah.bn.menang.cuba.di.bandar.kompom.kalah.kah.kah.kah.

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....