DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Khamis, 20 Mac 2014

Pergghhh... Ada Free Condom Beb, Gua Tabik Spring Sama Lu Lah Umno, Toing Toing Toing... Kah Kah Kah !


Ini baru betul Tahun Melawat Malaysia 2014 (TMM2014), MACAM-MACAM ADA beb... Siap ada bagi KONDOM PERCUMA lagi tu gua cakap lu. Mana lu orang nak cari Sebuah Negara Islam Contoh kepada Seluruh Negara-Negara Islam di Dunia macam Negara Malaysia yang DIPERINTAH oleh BANGSA UMNO Pejuang KALIMAH ALLAH... kah kah kah !.

Kalau lah YAHUDI kat Negara Israel tu dengar Berita ni beb, gua ingat dia Orang pun akan GELENG KEPALA kerana Tak Percaya sebab ada lagi Bangsa lain dalam Dunia yang Lebih ADVANCE dari dia orang dalam Hal-Hal MAKSIAT. Walaupun dikatakan dalam Umno cukup RAMAI DIHUNI oleh Pejuang-Pejuang Islam JADI-JADIAN... kah kah kah !.

Kepada lu orang yang MENYOKONG Pakatan Rakyat (PR) lain kali kalau lu orang nak buat PERHIMPUNAN AMAN ikut lah macam Perhimpunan Future Music Festival Asia (FMFA) tu beb, mungkin masa itu baru lah Pihak Berkuasa akan memberi KEBENARAN untuk lu orang BERHIMPUN. Ini tidak yang lu orang SIBUK hanya BERUCAP tak sudah-sudah... kah kah kah !.


Kemudian yang lu orang Panggil Berucap pulak antara nya adalah Anwar Ibrahim yang pernah MELIWAT hampir 95 Peratus Ahli Umno dari ANAK sampai lah ke MAK BAPAK dia orang, jadi manalah Pihak Berkuasa nak memberi Kebenaran Berhimpun beb. Ditambah lagi pada Pengetahuan dia orang yang Negara Malaysia adalah Kepunyaan HARTA PUSAKA MAK BAPAK UMNO... kah kah kah !.

Memang TAK SIA-SIA lah Orang Melayu Islam yang dikatakan MAJORITI nya MEMBERI UNDI kepada Umno/Bn pada Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU13) yang lalu, kerana memang SAH hanya Umno yang boleh DIHARAP untuk Mempertahankan Agama Islam, Orang Melayu dan Raja-Raja Melayu atau dalam singkatan HASSAN ALI JATI iaitu IMR... kah kah kah !. sumber


hemmmmm..... rugi betul gua tak sertai fmfa tempoh hari beb, kalau gua sertai kan ke dapat kondom free... boleh jimat dan menabung macam si sinuuuuu tu... kah kah kah... A B U.

4 ulasan:

  1. Y TULISAN FREE TU BERBEZA WARNANYA DGN WARNA TULISAN BAWAH...MCM EDIT AJE

    BalasPadam
  2. Y TULISAN FREE TU BERBEZA WARNANYA DGN WARNA TULISAN BAWAH...MCM EDIT AJE

    BalasPadam
  3. NGAPA TULISAN FREE LAIN WARNANYA DGAN TULISAN BAWAH...
    MCM EDIT AJE...

    BalasPadam
  4. itu perkataan FREE CONDOM gua yang tulis sendiri kenapa ?... apa dengan gua menulis Free Condom maka segala perbuatan memberi Kondom secara percuma di FMFA jadi HALAL ke... ini sudah macam cerita 3Abdul yang sebut perkataan hospital aje semua bahagian harta pusaka hilang... kah kah kah

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....