DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Jumaat, 7 Mac 2014

Pemimpin No:2 Dunia Paling Boros Kata Kepentingan Negara Diutamakan dari Populariti Beliau


Gua CAYA sama lu lah Datuk Seri Haji Najib, memang betul apa yang lu katakan bahawa selama ini lu MENGUTAMAKAN Kepentingan Negara dari POPULARITI lu yang SABAN HARI semakin MENJUNAM, memang tak ada Pemimpin Negara didalam Dunia ni yang seperti lu beb. Jadi kepada Penyokong Pakatan Rakyat (PR) lu orang jangan IRI HATI dengan Ulul Amri Umno yang Wassstiyah, Maqasid Syariah dan Ikut Sunnah Nabi Muhammad SAW... kah kah kah !.

Sebab itu beliau MEMPERKENALKAN GST (Good Service Tax) demi Kepentingan Negara walaupun Populariti beliau seperti Tercampak ditepi LONGKANG tempat yang KANGKONG selalu Tumbuh, semua nya itu adalah demi untuk Kepentingan Negara beb. Selalu nya gua nampak lu orang Penyokong PR KURANG CERDIK berbanding Penyokong Umno, yang selama ini CUKUP CERDIK dalam MENILAI segala TINDAK TANDUK yang dilaksanakan oleh Pemimpin dia orang... kah kah kah !.

Sebab itu dia orang tidak mengatakan yang sesuatu Kenaikan Harga Barangan baik apa sekali pun adalah  satu Kenaikan tapi ia nya adalah satu PENURUNAN HARGA. Harga Minyak Naik bukan nya Naik tapi SUBSIDI DIKURANGKAN, Harga Gula Naik adalah satu PENGORNBANAN demi bagi MEMBANTU PENGUSHA GULA yang juga seorang Melayu Islam dan yang terakhir ialah Kenaikan Tarif Lektrik yang dikatakan Menguntungkan Pengguna walaupun Tarif Naik... kah kah kah !.

Sudah-sudah lah tu Penyokong PR, jangan lu orang jadi Manusia yang tidak BERSYUKUR beb. lu orang kena AKUI yang Ulul Amri Umno tersebut adalah Pemimpin yang Wassatiyah, Maqasid Syariah serta Ikut Sunnah Nabi Muhammad SAW. Itu semua adalah BENAR dan bukan satu PENIPUAN, selain dari itu semua nya adalah FITNAH yang lu orang Penyokong PR WAR-WARKAN. Sedih gua Mengenangkan Nasib Ulul Amri Umno yang lu orang Penyokong PR Fitnah setiap hari... kah kah kah !.

Lu orang tak ada HATI PERUT ke beb, lu orang tengok aje lah Nasib Bini Najib (BN) Datin Hajjah Rosmah Mansor sampaikan HOBI beliau untuk bermain Bandminton dengan Datuk Lee Chang Wei pun sudah tiada, kerana apa kerana Masa beliau telah diambil oleh Rakyat dengan membantu Rakyat. Walaupun beliau hanya lah seorang SURI RUMAH TANGGA. Tak kan lu orang tak kesian ke dengan BN tu beb, KASIHANI lah  beliau jangan terlalu KERAS HATI beb... kah kah kah !.

Jangan lu orang Penyokong PR jadi macam seorang Perempuan yang juga bernama ROSMAH tu... macam mana lah orang kata beliau tapi beliau tetap dengan cara beliau yang seperti menjadi Penyokong Kuat kepada Kassim Ahmad Anti Hadis. Tapi yang BN tu adalah Manusia yang BERBEZA dari Perempuan yang bernama ROSMAH tu beb, itu lah antara GAMBARAN yang dapat gua BAYANGAKAN kepada lu orang Penyokong PR betapa Ulul Amri Umno tidak Mementingkan Populariti beliau...kah kah kah !.

Oiii Najib... kalau ya pun lu TEMBERANG Agak-Agaknya lah Najib, jangan nanti ada orang panggil lu MUNAFIK sudah lah, lu kena ikut macam MANTAN Ulul Amri Umno yang bernama Tun Mahathir tu. Lu tengok lah beliau bila bercakap mana ada PUTAR SANA PUTAR SINI, kalau ada pun itu disebabkan  Faktor Umur beliau. Kalau bercakap akan Berterus Terang tanpa Selindung-Selindung, hingga mengatakan yang Kassim Ahmad Anti Hadis tu adalah BETUL pun beliau sanggup lu tahu tak Najib... kah kah kah !. sumber mk


hemmmmm..... manusia memang bukan nya sempurna, tetapi dengan mengaku diri tu bagus lah sangat dalam dunia dua bangsa aje beb, satu bangsa yahudi dan satu lagi adalah bangsat umno... kah kah kah... A B U.

2 ulasan:

  1. umno memang selamanya munafik tak kiralah siapa pun pemimpin mereka. Sebelum pilihanraya minta undi sanggup merayu kpd rakyat dan janji macam2. Bila menang tipu, akulah yg berkuasa siapa bantah mereka penderhaka.............

    umno = munafik

    BalasPadam
  2. Penyokong PR mmg x reti bersyukur.. Pemimpin negara kita ni sgt prihatin ngan nasib rakyat marhaen..he2 Hidup kangkung!!

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....