DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Isnin, 3 Mac 2014

Pecat Zahid Hamidi Kerana Tidak Menjaga Maruah Bini Najib (BN)... Kah Kah Kah !


Masak lah Datuk Seri Hamidi merangkap Menteri Maharaja Lawak Mega ni beb, lu orang tengok siapa yang sudah MENGAMUK dengan Perbuatan Zahid menyampaikan Anugerah Portal Cemerlangan Media Sosial kepada Malaysiakini. Panglima Goyang Punggung tu beb, Zahid sendiri mahu ingatlah kalau sudah Panglima Goyang Punggung tu Mengamuk... apa akan jadi dengan lu Zahid... kah kah kah !.





Kalau gua menjadi sebahagian dari Umno And The Gang gua pun Mengamuk beb, Lawak GILA BABI apa yang dibuat oleh Menteri Maharaja Lawak Mega sehingga mencampakkan MARUAH beliau di tepi LONGKANG tempat KANGKONG biasa nya tumbuh. Cuma yang SALAH nya bila Panglima Goyang Punggung tersebut mengatakan Zahid Tidak Menjaga Maruah Bini Najib (BN)... apa lah Maruah BN tu ya beb... kah kah kah !.





Apa yang lu BIUL sangat Ali Panglima Goyang Punggung oiii... kalau sudah Maruah Zahid sendiri pun sanggup dicampakkan ditepi Longkang Tempat biasa nya Kangkong Tumbuh, bila masa nya Zahid tu nak Menjaga Maruah BN, PAKAI AKAI lah Ali oiii, sudah lah tu kalau BN tu Betul-Betul BERMARUAH ok jugak lah. Ini sekejap kata SURI RUMAH sekejap kata Masa beliau telah diambil oleh RAKYAT lah, apa Cerita Ali... kah kah kah !.





Sehinggakan untuk bermain sukan KEGEMARAN beliau iaitu Badminton dengan Datuk Lim Chong Wei pun sudah Tak Berkesempatan, oiii... Ali Panglima Goyang Punggung MENTANG-MENTANG lah lu tahu yang Datuk Seri Haji Najib Pemimpin Negara yang berkedudukkan NO:2 dalam Dunia PALING BOROS tu akan membuat ROMBAKAN KABINET waaaaa lu punya AMPU beb perggghhh... boleh TANGKAP LELEH BN beb... kah kah kah !.


Ini yang dikatakan MENANGGUK DI AIR YANG KEROH beb, tapi itu biasa apabila menjadi sebahagian dari Umno And The Gang, kalau boleh JILAT akan DI JILAT dan kalau boleh PIJAT akan DI PIJAK. Kalau tidak tak kan sampai Umno itu sendiri pernah MAMPOS oleh OLAH Tanggan-Tanggan Ahli-Ahli Umno itu sendiri beb, apa lu orang ingat gua FITNAH ke !. Tu lu orang pergi tanya sendiri dengan DUA WATAK UTAMA yang masih Hidup sebelum Terlambat... kah kah kah !.


hemmmmm..... mampos lah lu orang ahli serta penyokong umno beb, ditipu dan di temberang oleh pemimpin umno bermula dari muda sampai lah lu orang tua, tak habis-habis lu diperbodohkan... kah kah kah... A B U.

1 ulasan:

  1. Dia.kata.malaysia.kini.tak.layak.macam.media.umno.bn.layak.kerana.tak.layak.krn.kritik.rosmah.kah.kah.kah.masuk.skool.off.lawak.astro.boleh.ni.

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....