DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Khamis, 6 Mac 2014

KDN Haramkan Buku Kartun Ultraman, Lu Orang Jangan Ketawa Lebih- Lebih Beb !


Sorry lah beb, gua yang tak bagi lu orang KETAWA LEBIH-LEBIH tapi gua pulak yang tak boleh tahan untuk Ketawa Lebih-Lebih... kah kah kah... kah kah kah... kah kah kah... kah kah kah... perghhhhh... puas betul gua Ketawa kali ini beb, memang TAK SIA-SIA kalau ada yang memanggil Menteri Keselamatan Dalam Negeri (KDN) Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi dengan panggilan Menteri Maharaja Lawak Mega... TEPAT, TANPA PREJUDIS dan TANPA WAS-WAS... kah kah kah !.

Bagus lah kalau ada SIFAT SENSITIF dengan ISI dan KANDUNGAN sesuatu Buku atau Majalah, tetapi jangan lah ianya seperti MEMILIH BULU beb. Kalau Memilih Bulu sudah pasti yang BERBULU LEBAT akan jadi Pilihan, dan sudah tentu yang Berbulu Lebat biasa nya adalah BERUK MAK YEH, bila dikatakan sebegitu nanti adalah PENCHACAI ANGKAT NAJIS mengatakan TAK BERBUDI BAHASA lah, TAK PAN TIN TUN lah dan bla bla bla bla bla... kah kah kah !.

Apakah Garis Paduan yang diikuti oleh KDN dalam MEMBENARKAN atau pun MENGHARAMKAN sesuatu Buku dan Majalah, apakah kalau ianya TAK SELARI dengan PEMIKIRAN Umno And The Gang maka ianya adalah HARAM tetapi kalau ianya Selari dengan Pemikiran dia orang maka ianya adalah HALAL. Nanti bila cakap lebih-lebih dikatakan BUGHA dan Tak TAAT kepada Ulul Amri, namun hasil kerja Saling Tak Tumpah macam Haramjadah... kah kah kah !.

Gua ni bukan lah PEMINAT kepada Buku-Buku Kartun beb, tapi nampak sangat lah STANDARD OTAK yang ada pada Menteri KDN tersebut lebih kurang Otak Kartun. Sedangkan banyak lagi Majalah-Majalah serta Buku-Buku yang sepatutnya Diharamkan tapi BEBAS berada DIPASARAN, seperti Majalah Keluaran Kumpulan Utusex Meloya kepunyaan Pejuang-Pejuang Islam JADI-JADIAN yang berjudul MANGGA @ MEMPELAM... kah kah kah !. sumber FMT 





hemmmmm..... sebenar nya dalam bab-bab lucah ni beb, umno adalah juara dalam segala segi tetapi oleh kerana untuk menipu orang melayu islam yang memang senang ditipu maka terpaksalah menjadi pejuang islam jadi-jadian... kah kah kah... A B U.

5 ulasan:

  1. tolong siasat dulu kenapa, nanti malu sendiri, orang mcm anta ni la yang merosakkan nama parti kita

    BalasPadam
  2. Sesuatu yang bagus kalau sensitif dengan isi kanduingan sesuatu buku dan majalah, tetapi jangan pilih bulu. Tak beza antara isi kandungan buku tersebut dengan kata-kata bahawa hukum Allah tidak sesuai dijalankan pada masyarakat majmuk seperti Malaysia... apa beza nya beza... kah kah kah

    BalasPadam
  3. Sampai dlm ni pencacai ameno msuk memnyamar..kikikii..nk siasat kejadah?? Ultraman bhya utk ketenteraman awam?? Aduh..sakit pale pk..for blogger good job! Makin nmpak meroyan ameno ni..

    BalasPadam
  4. Majalah.mangga.yg.perempuan.pakai.seksi.kenapa.tak.haramkan.kpd.zahid.hamidi.masuk.skool.off.lawak.pula.pasti.juara.kah.kah.kah.

    BalasPadam
  5. Ultraman ini aku lihat macam 'saka'. Macam orang Melayu dengan 'saka' belaan yang syirik dan khurafat. Eloklah diharamkan, bukan takat buku malah siri drama dalam tv. Selain tu banyak lagi siri animasi yang seangkatan dengan konsep 'saka' Jepun ni.

    Tapi cuma dalam pemikiran aku, adakah ini akan menjadi punca keretakan hubungan diplomatik dengan Jepun. Yelah kes syiah hari tu dah buat Iran kecil hati sampai merajuk tak mahu guna minyak sawit kita.

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....