DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Jumaat, 28 Februari 2014

Kenyataan Terbaru Tun Mahathir, Ulama'-Ulama' Umno Tolong Beri Pencerahan


Itu antara Kenyataan TERBARU dari Tun Mahathir Muhammad MANTAN Ulul Amri Umno merangkap Pemimpin yang pernah dianggap seperti Khalifah Alaf  Baru oleh Spicies Umno, gua tak nak Ulama'-Ulama' dalam Parti Pas yang dikatakan ULAMA TEROMPAH KAYU untuk memberi PENCERAHAN. Biar Ulama'-Ulama' Umno memberi Pencerahan dengan SOALAN dari Tun Mahathir tersebut.

Cuma yang gua PELIK BIN AJAIB ialah kenapa Soalan tersebut DITANYA setelah hampir 90 Tahun beliau Hidup di atas Dunia ini, atau kalau nak BERBUDI BAHASA lagi kenapa Soalan tersebut ditanya hanya selepas beliau yang boleh dikatakan HAMPIR NAK MAMPOS kalau mengikut Umur Manusia sekarang, kenapa tidak dari dulu  semasa Umur Muda beliau Soalan tersebut tidak ditanyakan.

Kenapa Tidak Soalan tersebut ditanya semasa beliau menjadi Perdana Menteri selama 22 Tahun KENAPA... Kalau nak lagi CANTIK sepatut nya Soalan tersebut keluar dari MULUT LONGKANG beliau sewaktu ISU Kassim Ahmad Anti Hadis POPULAR di Tahun-Tahun 80an sewaktu menjadi Perdana Menteri. Apakah semasa itu beliau tidak mahu MENAMPAKKAN WAJAH Syaitan Yang Dikenali beliau beb.

Yang mana sebenarnya beliau dan Kassim Ahmad Anti adalah SATU WAJAH, SATU JIWA dan SATU PEMIKIRAN. Sebab itu bila SEMINAR berkenaan Kassim Ahmad yang diadakan baru-baru ini di Putrajaya beliau tanpa SEGAN SILU sanggup untuk MERASMIKAN seminar tersebut serta mengeluarkan Kenyataan yang menggambarkan bahawa Kassim Anti Hadis berada dipihak yang Benar.

Kalau mengikut dari tulisan beliau yang gua baca ada banyak Persoalan yang dilontarkan oleh beliau, pada gua segala persoalan tersebut tidak jauh persoalan yang DITIMBULKAN oleh Kassim Ahmad Anti Hadis. Dalam hampir semua Persoalan yang beliau LONTARKAN rasanya Persoalan yang gua WAR-WARKAN diatas adalah IBU segala Persoalan didalam Tulisan beliau tersebut.

Untuk itu gua minta Ulama'-Ulama' yang ada didalam Umno And The Gang menjawap Persoalan tersebut, jangan lu orang yang BERSTATUS Ulama' tak kira ULAMA" TUA mahu pun ULAMA MUDA mengalihkan Persoalan yang DIAJUKAN oleh Tun Mahathir tersebut dengan SPIN 360 Darjah dari Persoalan POKOK. Lu orang kena JAWAP beb apa yang di soal oleh Tun Mahathir ok. sumber klik sini


hemmmmm..... kalau soalan tersebut keluar dari mulut longkang kassim ahmad anti biasa nya ulama' muda mahu pun tua akan cepat-cepat cakap yang kassim adalah sesat... walaupun sebenarnya hanya berlakon saja beb... kah kah kah... A B U.

10 ulasan:

  1. Tun Mahadir,
    minta tolong p ke dapor sat. pas tu pasang api kat dapor. pas tu cuba letak tangan atas api tersebut agak-agak tahan tak. jika tak tahan dan tangan terbakar..., maka ingatlah api neraka itu lagi panas tapi sesiapa yang dihumban ke dalammya tidak akan musnah selama-lamanya....
    ingatlah

    BalasPadam
  2. manusia akan melalui kampong neraka bukan semua akan terlepas
    suka ka tak suka ka dipaksa lalu

    BalasPadam
  3. tangan kat api tak best. cuba tadah muka kat api. tak pun ambik bara api yg tengah menyala, telan... agak2 mungkin begitulah jika manusia berkata2 tanpa pengetahuan... ngeh3x wallahualam.

    BalasPadam
  4. manusia begini mana mahu percaya ada syuga dan neraka.Azab kubur pun dia tak percaya.biarkan dia hidup beribu tahun.

    BalasPadam
  5. Perkara paling asas dlm keimanan pun tak tahu? Patutlah selama ini bertindak sentiasa melanggar lunas2 islam. Akan tetapi, pandai pula mempergunakan Anwar kerana ciri2 latar belakang keislamannya. Masih nak main wayang lagi nih.

    BalasPadam
  6. mahathir ni nak sesat biarlah dia tanggung sendiri, TETAPI gerombolan lelaki, perempuan, puteri, pemuda UMNO yg dok 'idolize' dia ni nak ikut sama masuk neraka ka? cuba fikir sedikit....

    BalasPadam
  7. dia lebih suka klau orang agung agungkan dia...dia pikir dia bagus sangat....memang dah nyanyuk orang tua ni.

    BalasPadam
  8. Biar betul, .. Che Det bertanya tentang keperluan dan kepentingan hadis nabi???? Dulu Che Det tak pi mengajikah? Kan pesanan akhir nabi iaitu baginda meninggalkan dua perkara untuk kita iaitu Al-Quran dan Sunnah baginda.
    Betulkah Che Det tak tahu ni?????

    BalasPadam
  9. agak2 mati sendiri jadi imam

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....