DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Isnin, 17 Februari 2014

Cara Proton Berniaga Mengalahkan Cara Orang Yahudi Berniaga !


Bila gua katakan begitu jangan pulak ada yang suruh gua duduk kat Negara Yahudi atau pun Pro Yahudi ok, kerana lu orang sendiri tahu lah kan bagaimana KEPALA OTAK yang ada pada Umno And The Gang tu beb. Merasa dia orang lah yang Paling BAGUS dalam Dunia berkaitan hal-hal Pentadbiran Negara tetapi dalam Dunia jugak lah tak ada satu Negara pun bila menjadi Pengeluar sesuatu Barangan maka Barangan tersebut harga nya lagi Mahal di Dalam Negara berbanding dijual di Luar Negara.

Lu orang cari lah beb dan tunjukkan kat gua terutama nya Species Umno And The Gang mana satu Negara yang menjadi Pengeluar sesuatu Barangan kemudian Harga Barangan tersebut lagi Murah dijual di Luar Negara berbanding di Dalam Negara tersebut. Rasa gua lah SEJAHAT-JAHAT YAHUDI tu pun dia orang tak kan TERGAMAK untuk menjual Barangan Keluaran Negara Yahudi lagi Mahal berbanding di jual di Luar Negara Yahudi. Tetapi di Malaysia ni beb SELAMBER aje siap suruh Rakyat Berbangga lagi tu.

Apa nak buat beb dah kebanyakkan Orang Melayu Species Umno adalah jenis BEBAL MELANTUN-LANTUN MACAM GETAH SCRUB, pada dia Orang DITIPU ke, DI GELENTUNG ke, Di TEMBERANG ke itu semua NO HAL janji UMNUUUUUUUUU. Yang penting KETUANAN MELAYU DIPERTAHANKAN walaupun pun yang menjadi Ulul Amri nya adalah berasal dari KERALA INDIA, itu semua BOLEH KOWTEEN asalkan ADA HABUAN. Hatta DULU KINI dan SELAMANYA menjadi Bodoh pun tak apa beb... kah kah kah !.

Sebab itu gua katakan Cara Berniaga Proton Mengalahkan Cara Orang Yahudi Berniaga beb, soal Rakyat MAMPU untuk membayar Harga yang Tinggi itu bukan Masalah pada dia orang. Yang Penting pada dia orang UNTUNG mesti MAKSIMUN bagi KRONI-KRONI soal Rakyat itu semua boleh PERGI MAMPOS, tak suka boleh BERAMBUS dari Malaysia yang dibuat seperti Harta Pusaka Mak Bapak Umno And The Gang. Bila lah kebanyakkan Species Melayu Umno ni nak CERDIK ya beb... kah kah kah !. sumber SH


hemmmmm..... yang lagi pelik bin ajib ialah sudah lah jual harga gila babi tapi setiap tahun tak pernah untung-untung... kah kah kah... A B U.

3 ulasan:

  1. Aku x mampu nak beli kereta diM'sia, bila terfikir kereta Proton dijual lebih murah di luar negara maka akupun tinjau harga proton diThailand, betapa terkejut beruknya aku bahawa harga kereta proton diThailand lebih mahal dari harga diM'sia. Maka akupun belilah Toyota Hilux baru 2.5 harga tunai M$65 tapi diMalaysia < M$100,000.00

    BalasPadam
  2. Berniaga tak untung2 tu kira tak BERKAT lah, sbb org yg membayar mencemuh kerana mahal & tak berpatutan. Teruskan niaga stail ni, sampai bila2 pun tak untung.

    BalasPadam
  3. Harga mahal kita kutuk umno!
    PTPTN tol2 harga minyak naik kutuk umno lagi kaw kaw!!

    Tapi apb dekat sgt hari mngundi.. ada yg bagi NAFAS segar kpd umno.. ada yg bagi PELURU hidup lagi tu.. mcm2 auta khianat sengaja dbuat.. kominis laa
    pil kudda laa
    tindih kerusi laa
    watikah jd dua bla bla!
    siap dpt promo masuk TV lucah pgkhianat/tv3 lagi turrr!!

    Apasal silobai fakeh sorban tu tak dikutuk w.pon dah terang2 jd mangkuk jamban yg sgt busuk!?

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....