DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Khamis, 20 Februari 2014

Boleh Percaya Ke Cakap Shahidan Kassim Ni Beb !


Tuduhan Mahfuz Omar bukan Tuduhan MEMBABI BUTA beb tapi Tuduhan dengan Bukti, cerita banyak pun tak guna sampai disaat ini mana ada lu orang TENGOK dan DENGAR yang Spicies Umno And The Gang membuat DEMONSTRASI SEMBELIH AYAM MEMBANTAH kenyataan MENGHINA dari Kassim Ahmad Anti Hadis serta Penyokong beliau yang juga MANTAN Presiden Parti Syaitan Yang Dikenali iaitu Tun Mahathir Muhammad.

Tak ada langsung beb, berbeza sekali bila Spicies ini Membantah terhadap Ahli Parlimen Seputih Teresa Kok berkenaan Klip Video Onederful CNY 2014. Pada hal yang DISENTUH hanyalah Individu bernama ROSMAH MANSOR, DASAR PENDIDIKAN YANG MEROSOT serta ISU PENCEROBOHAN LAHAT DATU yang pernah dikatakan bahawa ADA BUKTI Pemimpin Pembangkang TERBABIT dalam Peristiwa tersebut namun sampai kini BAYANG BUKTI pun tak ada.

Dimana KEMARAHAN serta TINDAKAN Spicies ini cukup MENGERUNKAN BULU KETIAK beb, siap dengan Sembelih Ayam serta Tawaran MENAMPAR bermula dari RM500 hingga mencapai kepada RM1200. Jadi atas sebab itu lah Tuduhan yang dibuat oleh Mahfuz Omar bukan dengan nya AIR BASI tapi dengan BUKTI yang mampu menyakinkan Budak Bawah Umur sekali pun, jangan ingat Budak Bawah Umur BODOH beb.

Tak percaya lu orang boleh tanya sendiri dengan Ulul Amri Umno serta Timbalan Ulul Amri Umno tu, tak payah lah gua tulis apa sebab yang Ulul Amri Umno dan Timbalan Ulul Amri Umno tu tahu yang Budak Bawah lagi CERDIK dari dia orang, nanti boleh JATUH AIR MUKA dia orang beb. Jadi buat Shahidan Kassim lu jangan ingat Rakyat Bodoh seperti kebanyakkan Spicies yang ada dalam Umno And The Gang ok. Orang tahu siapa lu dan siapa MENTOR lu.

Kenapa lu hanya Menyentuh berkenaan Kassim Ahmasd Anti Hadis sahaja, kenapa lu Tak Sentuh sekali Mentor lu yang menjadi Penyokong Kuat kepada Kassim Ahmad Anti Hadis tu. Apa lu Takut yang Mentor lu tu KECIK HATI yang boleh membawa KEMURKAAN terhadap lu, jangan jadi MUNAFIK lah Shahidan. Jangan sampai nanti dikatakan dari Penyokong hinggakan ke Pemimpin semua TERGOLONG dalam United Munafikun National Organisations ok... kah kah kah !. sumber MI


hemmmmm..... kalau lu ada telor kritik sekali lah mentor lu tu shahidan kassim, atau jangan-jangan lu hanya berlakon wayang pacak pada hal nya otak lu dengan mentor lu adalah sama... kah kah kah... A B U.

1 ulasan:

  1. Suruh simamat shahidan ni baca tek penuh Zkasim yang muat naik dalam blog tu apa yang cakap tak payah cari fakta jauh sabab diri yang empunya sendiri mengaku yang dia tu ahli UMNO itu lah sebabnya juga mentor simamat shahidan benggong nie takut nak mengaku.

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....