DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Rabu, 26 Februari 2014

Berita baik Buat-Buat Otai-Otai Disebelah Sinunnn, Neelofa Pilih Lelaki Berusia !


Buat Otai disebelah SINUNNN, ini ada BERITA BAIK untuk lu orang beb, rupa-rupa nya Pelakon Comel Lotee Spicies Umno dari Negeri Kelantan ni SUKA kepada lu orang lah. Ini macam pada yang belum mencapai ke tahap Otai lu orang TELAN aje le AIR LIUR lu orang, sebab 70 peratus PELUANG lu orang SUDAH TERTUTUP, yang tinggal hanya 30 peratus aje CIPUT sangat ... kah kah kah !.

Tapi jangan risau sebab JODOH PERTEMUAN AJAL MAUT dan REZEKI SEMUA NYA TAKDIR DARI ALLAH SWT, walaupun SECARA KASAR nya lu orang boleh lah buat Persiapan untuk BENAMKAN Hasrat Hati lu orang tu... yang paling penting untuk lu orang ialah BUNGA BUKAN SEKUTUM TAPI BERKUNTUM-KUNTUM beb... kah kah kah !.

Kepada yang sudah mencapai ketahap Otai nampak gaya nya lu orang sudah boleh MEMASANG ANGAN-ANGAN beb, walaupun DAPAT TAK DAPAT nya itu belum pasti, yang pasti lu sudah boleh BERANGAN-ANGAN untuk menjadikan Pelakon Comel Lotee Neelofa sebagai TEMAN lu orang terutama nya yang berada disebelah SINUNNN tu... kah kah kah !.

Kenapa gua katakan SINUNNN dan bukan nya SINIIIIII beb, lu orang tahu lah kan yang si Neelofa tu adalah Spicies Umno Negeri Kelantan jadi sudah tentu juga beliau banyak TERDEDAH kepada yang BELAH Sinunnn. Tak mungking si Neloofa tu mahu TERLIBAT dalam AKTIVITI yang disebelah Siniiii, walaupun ia nya TIDAK MUSTAHIL... kah kah kah !.

Buat MAK CIK-MAK CIK dan KAKAK-KAKAK dari Spicies Umno ini pasti BERITA SEDIH buat lu orang, untuk itu TINGKATKAN PRESTASI, JAGA PERFORMENCE, TAMBAH PENGETAHUAN dan yang paling MUSTAHAK jangan ikut seperti Ketua Wanita Umno yang Tidur Satu Tilam Tapi Mimpi Lain-Lain dengan Suami beliau... kah kah kah !. sumber SH


hemmmmm..... gua nak tanya ni, lu orang ada jalan tak untuk jadikan tarikh lahir di kad pengenalan dari bukan otai kepada otai, kalau ada calling-calling lah gua beb teringin jugak rasanya... kah kah kah... A B U.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....