DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Rabu, 19 Februari 2014

Air Percuma Untuk KL Dan Putrajaya, Kerajaan Negeri Selangor Ni Biar Betul Beb !


Ini macam punya BERITA sudah tentu Umno And The Gang tidak gembira, kerana apa gua kata kan begitu beb, sebab nya ialah jenis Spicies yang ada disebelah SINUNN tu adalah jenis yang suka kepada HARGA NAIK bukan yang HARGA TURUN ditambah lagi untuk dapat PERCUMA lagi lah dia orang Tak Suka beb. Gua ingat mahu ada yang akan pergi BERHIJRAH ke Negeri Air Tiada Percuma beb... kah kah kah !.

Jenis kalau sudah suka kepada BAYAR HARGA TINGGI mana dia orang boleh Hidup kalau Membayar dengan HARGA yang RENDAH beb, ini kan pulak untuk mendapat AIR PERCUMA 20 m3 bukan 20 Liter seperti yang dijanjikan oleh Noh Omar dalam Kempen Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU13) yang lalu. Gua tak pasti sama ada Noh Omar tu tahu antara 20 m3 dengan 20 Liter... kah kah kah !.


Sebab itu bila GULA dan MINYAK NAIK HARGA dia orang mana SIBUK-SIBUK dan BISING-BISING seperti lu orang disebelah Pakatan Rakyat (PR), dia orang BIASA-BIASA aje tanpa KECOH-KECOH. Bukan setakat Tak  Sibuk dan Tak Bising malahan dia siap kata lagi yang HARGA GULA dan HARGA MINYAK TAK NAIK HARGA cuma Subsidi Dikurangkan... ambik kauuuu... kah kah kah !.

Apa KERJA GILA lah yang Kerajaan Negeri Selangor buat ni, gua ingat lah beb bila mendengar Berita macam ini mahu ada Umno And The Gang MATI TERKEJUT beb. Lu orang bayangkan lah kalau semua Umno And The Gang TERKEJUT mahu tak cukup TANAH KUBUR kat KL dan Putrajaya. Tapi tak apa Umno And Gang pasti ada jalan untuk mengatasi perkara ini, salah satu nya dengan BERDEMO Sembelih Ayam... kah kah kah !. sumber SH


hemmmmm..... kalau dah hidup berdarahkan umno jawapnya diperbodohkan oleh pemimpin aje lah beb, sebab itu keris telanjang lagi cantik dari keris yang bersarung... kah kah kah... A B U.

3 ulasan:

  1. Mungkin iklan in I PALSU.

    Seperti yg terjadi pada YB Khalid Samad. Ada sms palsu yg tersebar luas mengatakan ada rumah murah untuk rakyat Selangor. Kalau nak bantuan kewangan boleh dapat dari YB Khalid Samad. Menderu orang ramai dtg ke pejabatnya. Talipon pun tak berenti bordering. Saja jer musuh2 politik nak buat naya.

    Kes Air percuma ni pun macam tu.

    Kita tak dengar pun MB umumkan...

    BalasPadam
  2. Raih.undi.prk.kajang?

    BalasPadam
  3. BN dan PAKATAN hampir tiada bezanya, kalau sdh namanya politik, kerja diorang hanya mengikis duit rakyat..huhu

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....