DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Isnin, 27 Januari 2014

Video : Seorang Pesakit Mental Diberitakan Terlepas Dari Hospital, Jaga-Jaga Beb !


Ada tak lu orang nampak-nampak muka seperti gambar ni berkeliaran dimana-mana beb, kalau lu orang nampak baik lu orang laporkan kepada pihak berkuasa supaya dapat dikembalikan ke HOSPITAL SAKIT MENTAL. Menurut cerita beliau dahulu nya adalah ORANG KUAT kepada bekas Presiden MIC iaitu Datuk Seri Samy Vellu, apabila saja Datuk Seri Samy Vellu TEWAS dalam Pilihan Raya Umum Ke-12 (PRU12) tahun 2008 dengan TERGOLEK DOG ditangan Pakatan Rakyat (PR) maka mula lah beliau menghidap Penyakit Mental yang serius... kah kah kah !.

Keriusan Penyakit Mental beliau bertambah TERUK sejak akhir-akhir ini dan kemuncak nya ialah beliau telah terlepas dari HOSPITAL SAKIT MENTAL walaupun dikawal dengan ketat. Dikatakan juga yang sekarang ini beliau bukan keseorangan selepas dapat melepaskan diri dari Hospital sakit Mental, ada bukti video yang beliau mempunyai SAHABAT-SAHABAT SEALIRAN dengan beliau. Tak kan lu orang tak percaya bila tengok sendiri video tersebut beb, jadi kalau ada sesiapa yang ternampak beliau yang MACAM BAGUS tapi sebenar nya SAKIT MENTAL baik lu orang HATI-HATI beb ok... kah kah kah !.


Oiii Ramesh Rao Krishnan Naidu PUNDEK!!!... berapa banyak itu SAMSU HARAM lu sudah minum beb, apa itu Samy Vellu tarak kasi peruntukan untuk minum SAMSU TARAK HARAM ka. Lu tau tak lu punya TEMBERANG lagi lebih daripada itu Samy Vellu lu punya MENTOR, ada baik lu angkat itu cermin kemudian lu cermin lu punya muka tapi jangan lupa masa lu  mahu cermin bawa sekali itu gambar Samy Vellu, lambang MIC dan lambang Umno ok. Masa lu tengah cermin lu tanya itu cermin sama ada lu seperti ORANG SAKIT MENTAL atau lu memang SAKIT MENTAL... kah kah kah !.

Kalau itu cermin tak ada jawap lu kasi hantuk lu punya kepala sama itu cermin, lu akan tahu sama ada lu Sakit Mental, Sakit Otak atau Sakit Jiwa... kah kah kah... lu betul-betul PARIA lu tahu tak PUNDEK. Apa macam orang macam lu boleh duduk dalam ini Malaysia, apa pasal lu kecik-kecik tak mahu MAMPOS biar sekarang sudah hampir tua tak ada buat susah sama orang. Itu pasal orang tak mahu kasi kawan dengan itu Umno lu tahu tak, tengok lu pun sudah pandai buat FITNAH macam itu Isi Perut Umno. Lagi satu lu cakap sama itu Datuk Seri Haji Najib, kalau itu Pelabur tak mahu datang makna nya dia bukan PM yang Pandai cari Pelabur tapi PM yang  PANDAI MELEBUR... kah kah kah !.


hemmmmm..... gua dengar cerita sipundek ni dikatakan antara calon mic/bn pada pru14 yang akan datang, kalau barua ini lah orang nya, jawap nya belum pru14 lagi akan jadi seperti listen listen listen listen listen listen listen listen... kah kah kah... A B U.

2 ulasan:

  1. hahaha akibat samsu haram yere gondu daa,awas mangkuk malaun ni ! ABU !

    BalasPadam
  2. RRN PAriah dog makan bangkai biawak.

    Dtg malaysia berlagak. porahhhhh

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....