DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Khamis, 30 Januari 2014

Pesanan Buat Noh Omar Dari Khalid Samad : Debat Live Kita Tengok Siapa Sekolahkan Siapa !


Gua TABIK SPRNIG sama lu lah Yb Khalid Samad... Toing Toing Toing... kah kah kah, lu betul-betul ANAK JANTAN YANG ADA TELOR beb. Tidak seperti Pengerusi Perhubungan Umno Negeri Selangor Datuk Seri Noh Omar yang hanya BERKOKOK didepan Penyokong sendiri dan datang ke tempat DEBAT setelah tahu DEBAT DIBATALKAN. Apa Barang Noh Omar oiii... lu jawap lah jangan tak jawap beb, sekarang lu ada masa sehingga 10 HB Febuari 2014 untuk menjawap CABARAN dari Khalid Samad pulak... kah kah kah !.

Kalau lu nak SEKOLAHKAN Khalid Samad hanya satu Permintaan dari beliau iaitu SEKOLAHKAN beliau SECARA LANGSUNG, lu tahu tak apa itu Secara Langsung atau kalau dalam bahasa BAPAK UMNO ialah LIVE. Macam yang lu buat seperti hari DEBAT DIBATALKAN bila lu bercakap depan Penyokong Sendiri tempohari, tapi masa itu hanya lu dengan Penyokong lu tanpa Khalid Samad. Tapi LIVE kali ini adalah untuk TATAPAN seluruh Rakyat Negeri Selangor, apa macam ADA BERANI ka Noh Omar atau lu Menuntut Ilmu sama dengan lu punya Ulul Amri... kah kah kah !.

Dari RISIK-RISIK yang gua dapat dari Orang-Orang Khalid Samad mengatakan yang beliau nak suruh Rakyat Negeri Selangor tengok bagaimana lu Sekolahkan beliau. Jadi gua rasa ini lah peluang KEEMASAN buat lu untuk menjadi POPULAR beb, kalau sebelum ini lu hanya POPULAR dengan Mata Pelajaran  bertaraf KANGKUNG iaitu Projek LEMBU NFC, Projek UDANG dan Projek LINTAH kali ini lu boleh Popular dengan Mata Pelajaran lain yang lebih CANGGIH iaitu PERUNDANGAN. Lu tak nak popular ke dengan Mata Pelajaran PERUNDANGAN... kah kah kah !.

Rasa nya untuk menjawap YES tak susah mana pun Noh Omar oiii... lu jawap aje le Yes kemudian sampai masa hari Debat tersebut lu MAIN WAYANG lagi dengan BATALKAN DEBAT beb, tak kan itu pun gua nak ajar lu. Cepat Noh Omar SAHUT CABARAN dari Khalid Samad tu beb kalau lu rasa hendak Popular, gua CUKUP TERUJA untuk melihat bagaimana lu Sekolahkan Khalid Samad beb biar Khalid Samad tahu LANGIT TINGGI atau RENDAH, dan satu lagi Pesan gua jangan lupa lu bawa PAMPERS untuk Khalid Samad atau kalau Khalid Samad tak mahu pakai lu saja yang pakai beb... kah kah kah !. sumber mk


hemmmmm..... kata orang dolu-dolu cakap siang pandang-pandang dan cakap malam dengar-dengar, jangan cakap sesuka hati mak bapak lu aje noh bila mencabar khalid samad. kalau dengan lembu nfc, udang dan lintah ternakan lu boleh lah lu cakap macam tu beb... kah kah kah... A B U.

1 ulasan:

  1. http://sangkakalajari9.blogspot.com/2014/01/nohomar-terima-cabaran-khalidsamad.html?m=1

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....