DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Rabu, 29 Januari 2014

Baik lah gua terima cakap Timbalan Presiden Pas ni, tetapi...


Jangan salah Ahli atau Penyokong kalau ada sebelum nya mempertikaikan sesuatu perkara dan kejadian, kerana mungkin Ahli dan Penyokong tidak nampak serta mengerti segala tindakan yang dibuat oleh Pemimpin. Mungkin tahap Pemikiran Pemimpin tidak sama dengan Ahli dan Penyokong, kerana apa yang dinampak dan dilihat oleh Ahli dan Penyokong ia nya seperti KERJA BODOH yang dilakukan oleh Pemimpin tetapi hakikat nya adalah satu TAKTIKAL... kah kah kah !.

Juga perlu Pemimpin khas nya Pemimpin Pakatan Rakyat (PR) harus sedar yang kebanyakan Ahli serta Penyokong PR bukan lah seperti kebanyakan Ahli dan Penyokong kepada Umno/Bn. Kalau sering dikatakan yang kebanyakan Ahli dan Penyokong kepada Umno/Bn adalah BEBAL MELANTUN-LANTUN tapi tidak kepada Ahli dan Penyokong PR itu adalah HAKIKAT nya, oleh itu sudah tentu Pandangan serta Pemikiran Ahli dan Penyokong PR perlu DIRAIKAN.

Apakah Pemimpin PR mahukan Ahli dan Penyokong PR seperti Ahli dan Penyokong Umno/Bn yang dikatakan kebanyakan BEBAL MELANTUN-LANTUN yang boleh MENGANGGUK APA SAJA KATA PEMIMPIN sudah tentu tidak, atau hanya mulut kata tidak tapi hati kata mahu. Oleh itu kalau ada Ahli atau Penyokong mempertikaikan sesuatu tidakan Pemimpin jangan terus mengatakan yang Ahli dan tidak SETIA dengan Pemimpin atau Parti.

Berbalik kepada Pilihan Raya Kecil (PRK) N.25 Kajang yang mana ada Ahli serta Penyokong MEMPERTIKAKAN, kenapa mereka Mempertikaikan... apakah mereka TIDAK SETIA dengan PR. Mungkin ada yang menuduh Pemimpin Muda PAS terlalu GELOJOH dalam mengeluarkan Kenyataan, mungkin boleh diterima kata-kata tersebut tetapi harus di ingat juga kalau yang TUA pun susah nak menerima TEGURAN apa lagi yang Muda beb... kah kah kah !.

Buat Pemimpin PR baik kat mana lu orang berada sama ada di PAS, PKR mahu pun DAP lu orang kena ingat beb yang lu orang Meminpin Ahli dan Penyokong di tahun 2014 bukan lagi di tahun-tahun 70an, 80an, 90 yang mana Pemikiran, Cara Berfikir, Cara Bertindak dan Cara Melontarkan Pandangan adalah berbeza. Buat Ahli serta Penyokong PR gua terima kata-kata Timbalan Peresiden Pas ini sebagai ARAHAN demi Rakyat dalam CITA-CITA Menguburkan Umno/Bn.


hemmmmm..... ayuh beb mahu tak mahu dan hendak tak hendak prk n.25 kajang harus dimenangi oleh pr, kerana umno/bn seharus nya dikuburkan dalam senarai  ahli dewan undangan negeri selangor... kah kah kah... A B U.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....