DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Rabu, 30 Oktober 2013

(Video) : Jangan Pelaga Saya Dengan Tun... Shahidan Kassim Sudah Mula Kecut Teloq beb





Siapa yang nak PELAGA hang beb... wartawan cuma tanya kenapa kenyataan hang dengan kenyataanTun Mahathir (Tun Madey) berbeda bagai Langit dengan Bumi nooooo... hang jawap aje le yang hang rasa betul... kenapa perlu kata yang Tun Madey  adalah IDOLA hang... kalau dah kata Tun Madey tu IDOLA hang awat hang tak percaya cakap Tun Madey yang kata "Yang Menang Dalam Pemilihan Umno Baru-Baru Ini adalah mereka yang TAK LAYAK Menang kerana POLITIK WANG"... apa hang Takut pulak yang Haji Najib Ulul Amri Umno tu Terasa ka Shahidan... kah kah kah !.

Kecut beb Kecut... konon nya beliau adalah Penyokong Kuat Tun Madey lah... Madey adalah Manusia yang LUAR BIASA lah... siap bagi WARNING lagi beb... kalau Madey beri Pandangan JAGA-JAGA kalau KOMEN balik... Madey adalah TOK WAN yang Terbaik... sudah-sudah lah Shahidan oiii... lu simpan aje lah BODEK yang TAK BERTELOR lu tu...nampak sangat lu TAKUT untuk memberi KOMEN yang kenyataan Madey tu TAK BETUL... cakap aje lah TAK BETUL kenapa perlu suruh Wartawan jangan tanya soalan yang konon nya PROVOKASI... kah kah kah !.

Macam mana tak takut beb... lu orang tahu aje le kan kalau dah BAPAK SEGALA MASALAH DALAM MALAYSIA tu membuat HURU HARA... lu orang bayang kan lah seorang yang pernah DIGELAR sebagai MR.CLEAN selama Berpuluh tahun akhir nya terpaksa BERUNDUR sebagai Perdana Menteri bila DIKERJAKAN oleh Madey... kalau dah MR.CLEAN boleh jadi sebegitu rupa apa lagi yang belum pernah dikaitkan dengan CLEAN beb... mahu tak TELOQ Shahidan TERSENUT bila Wartawan bertanyakan Soalan CEPUMAS tersebut... kah kah kah !.


hemmmmm..... itu yang gua cakap walaupun madey tu antara watak yang pernah membuat umno mampos tapi masih ahli umno mengatakan yang madey tu terbaik... memang dasar isi perut umno ni jenis tak faham bahasa malaysia lah beb... antara terbaik dengan terburuk pun dia orang tak tahu nak bezakan.... weekkkkk tuiihhhhh... kah kah kah... A B U.

4 ulasan:

  1. idola...??? tentu si dan ni freethinker ...mesti amal maceavelli ... mesti jenis mudah lupa ... mesti kaki rembat juga ... mesti tolak tepi hukum hudud ... mesti ... mesti ... mesti .....!!!!!!!!!!!!

    BalasPadam
  2. Macam2 ada....kikikikiki..dunia2

    BalasPadam
  3. tau takut daa !ni kena hukum cium & jilat tangan mamak kutty kerala mari ;) ABU jangan lupa !

    BalasPadam
  4. mana nk bodek ni..nk bodek madey ke nak bodek najib???

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....