DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Selasa, 1 Oktober 2013

RALAT : BLOG INI DENGAN SECARA SUKA RELA NYA MENARIK BALIK PANGGILAN BODOH BIN BAHLUL KEPADA AHMAD MASLAN !

Atas rasa KEINSAFAN dan penuh TANGGUNGJAWAB gua sebagai pengendali Blog http://inderasipejuang.blogspot.com/ yang juga dikenali dengan nama Mat Indera Sipejuang pada ketika ini... saat ini ingin MELUAHKAN rasa KEKESALAN gua kerana telah MELEMPARKAN TUDUHAN yang SALAH keatas Datuk Ahmad Maslan selaku Timbalan Menteri Kewangan MERANGKAP Ahli Parlimen Malaysia dan juga Ketua Penerangan Umno Malaysia... tuduhan yang telah gua LEMPARKAN ialah dengan mengatakan yang Datuk Ahmad Maslan adalah BODOH BIN BAHLUL... lu orang jangan pulak nak GELAK-GELAK kalau gua TAK GELAK ok... belajar lah BERSOPAN SANTUN sikit beb.

Keinsafan dan Kekesalan tersebut TIMBUL bila mengetahui yang Datuk Ahmad Maslan telah memperolehi MBA serta menjadi PELAJAR TERBAIK Universiti Kebangsaan Malaysia (UKM) dari 177 Orang Graduan dikala itu dengan POINTER 3.85... serta mendapat IJAZAH KELAS PERTAMA dari University Victoria Wellington New Zealand... apabila saja mengetahui betapa ILMU dan PENGETAHUAN yang beliau telah PEROLEHI maka disitulah mula nya datang Keinsafan dan Kekesalan dalam diri gua beb... sungguh TAK PATUT gua mengelarkan beliau dengan panggilan BODOH BIN BAHLUL yang rasanya perlu DIUBAH kepada BODOH BIN BAHLUL MELANTUN-LANTUN... kah kah kah !.

Oiii Ahmad Maslan lu ni betul-betul lah buat MALU kat Ulul Amri Umno Datuk Seri Hjai Najib (DSHN) aje beb... kot ya pun lu tu BODOH BIN BAHLUL MELANTUN-LANTUN jangan lah tunjukkan sangat... lu ni menjatuhkan KEMALUAN DSHN aje lu tahu tak... dah lah beliau lantik lu jadi Ketua Penerangan Umno serta Timbalan Menteri Kewangan patutnya lu COVER-COVER lah beliau sikit... ini tak pasal-pasal beliau TERPALIT sama bila lu tunjukan BODOH BIN BAHLUL MELANTUN-LANTUN lu tu beb... mana tidak nya beb... setidak-tidak nya orang akan TERFIKIR macam mana lah begini punya STANDARD OTAK boleh dilantik menjadi Timbalan Menteri serta Ketua Penerangan Umno... kah kah kah !.

Kalau ya pun betul yang lu tu adalah PELAJAR TERBAIK dari 177 Orang semasa di UKM dengan 3.85 Pointer serta IJAZAH KELAS PERTAMA dari Universiti Wellington New Zealand itu tak bermakna lu CERDIK dalam BERBAGAI BIDANG... itu pun kalau betul apa yang lu katakan di Tweet lu... gua harap-harap pun biarlah betul dan TAK TIPU ya beb... cuma dalam didunia ni kalau lu nak TAHU wahai Ahmad Maslan rasanya belum ada Manusia selain SPESIS ISI PERUT UMNO dan ORANG GILA yang sanggup untuk mengatakan HARGA sebelum itu RM1.90 menjadi RM2.10 sebagai TIDAK NAIK beb... yang gua tahu hanya dua jenis Manusia itu aje yang sanggup berkata begitu... kah kah kah !.

Sudah-sudah lah Ahmad Maslan jangan lah lu tunjukkan BODOH BIN BAHLUL MELANTUN-LANTUN lu tu lagi... jangan jatuhkan KEMALUAN DSHN beb... ada baik nya lu DIAM daripada mengeluarkan kenyataan melalui MULUT LONGKANG lu tu... lu tahu tak LONGKANG tu apa wahai Ahmad Maslan... kalau lu tak tahu ini gua bagi tahu... Longkang adalah tempat MENGALIRNYA atau MENAKUNG sesuatu CAIRAN yang KOTOR seperti NAJIS LEMBU NFC... gua bagi contoh kot-kot kalau lu TAK TAHU Bahasa Melayu beb... gua teringatkan kata-kata Calon Ketua Pemuda Umno bila mengatakan Kepimpinan Pemuda seperti Warga Bangladesh... takut-takut bukan setakat Kepimpinan Pemuda tapi Keseluruhan Kepimpinan Umno beb... kah kah kah !.


hemmmmm..... itu yang jadi "air tada... kincin boleh... vara ta boleh"... tak salah jugak kerana yang jaga tandas awam tu banglaumno... cuma pelik bila orang melayu tak faham dengan istilah bahasa melayu antara naik dan turun... kah kah kah... A B U.

6 ulasan:

  1. Kah! Kah! Kah! Terbaik bro! Tak bodoh bukan umngok namanya! Lagi bodoh orang yang pilih umngok! Botingkek-tingkek! Mati2 gua ingat lu nak tarik balik tadi rupanya lu add-on lagi. Kah! Kah! Kahb

    BalasPadam
  2. Bro, lu pun satu hal la. Kalau nak bodohkan ahmad maslan pun jangan la sampai memperbodohkan diri sendiri. Cuba baca betul2,dia kata ijazah pertama (first degree) bukannya ijazah kelas pertama (first class degree)!! Jangan la buat geng kita malu bro....!!!

    BalasPadam
  3. kalau macam ni.., mamat maslan tervara-vara lah!

    BalasPadam
  4. minyak tada naik, sabsidi kasi korang..saya tada vodoh tapi saya korang pandai tapi saya jilat ponya hal saya phd dapat.

    BalasPadam
  5. mulai haghi ini kita tambohkan 1 lagi peghibahase: 'bodoh macam getoh' maknenye bodoh melantu-lantun.
    tada apa,,,tada air, tada vara.

    BalasPadam
  6. aduhh, gelak guling-guling pecah perut...

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....