DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Rabu, 23 Oktober 2013

PRK Sungai Limau : Kelulusan Agama Dihina lagi !

Ini lah dia antara MUKA-MUKA MUNAFIK yang sekejap menjadi Pejuang Agama dan sekejap jadi Pejuang Syaitan Yang Dikenali... sekejap bercakap perihal LUCAH dan sekejap bercakap berkenaan Hukum Hakam dalam Islam... seolah-olah tiada lah Selamat Agama Islam jikalau tiada MUKA-MUKA MUNAFIK ni yang menjadi Pendukong nya... bila MANGKUK-MANGKUK AYUN disebelah Parti Syaitan Yang Dikenali dapat mengemukakan Calon yang Berpendidikan Agama maka disaat itu... oh... lihat lah Calon kita pun Berpendidikan Agama sesuai dengan Perjuangan Umno yang Memperjuangkan Agama... Bangsa dan Negara... kah kah kah !.

Kalau lu orang bertanya kepada Pemimpin ISI PERUT UMNO kenapa MENGHINA yang Berkelulusan Agama dengan mengatakan Pilihan Raya bukan nya untuk mencari IMAM tetapi mencari Ahli Dewan Undangan negeri (ADUN) N20 Sungai Limau di di Dewan Undangan Negeri (DUN) Negeri Kedah... sudah tentu Pemimpin Parti Syaitan Yang Dikenali tersebut akan mengatakan "mana ada kita orang Menghina yang Berkelulusan Agama... bahkan kita orang adalah Pejuang-Pejuang Agama yang mempertahankan Kalimah ALLAH"... itu lah jawapan yang akan keluar dari MULUT LONGKANG Pemimpin Parti Syaitan Yang Dikenali serta Penchacai Upahan... kah kah kah !.

Pada hal nya dia orang lah yang mengatakan bahawa Calon Umno tidak merasa TERCABAR untuk Bersaing dengan Calon Pas yang Berpendidikan Agama di Pilihan Raya Kecil (PRK) DUN N20 Sungai Limau... ya memang gua Akui yang lu orang memang Tak Merasa Tercabar dengan Kelulusan yang ada pada Calon Pas Saudara Azam Abdul Samad kerana apa kerana kepada gua lu orang mempunyai Muka Tak Malu Tampal Kulit Babi 14 Inc... kerana itu lah lu orang Tak Merasa Tercabar beb...dan bukan setakat Tak Merasa Tercabar malahan lu orang boleh pula lagi untuk Mencabar kalau lu orang mahu kan kan kan kan... kah kah kah !.

Ada yang berkata kenapa gua perlu menulis dengan Bahasa yang KASAR kenapa tidak menulis dengan Bahasa yang Bersopan Santun... ini jawapan gua buat lu orang beb... gua ni bukan lah PENDAKWAH yang Berilmu  atau dalam kata lain gua adalah tergolong didalam golongan yang JAHIL... tak apa gua memang mengaku yang gua ni JAHIL... gua tak nak menjadi Orang Jahil yang mengaku Pandai kerana akan lagi nampak BODOH atau BODOH MACAM UMNO bila BODOH mengaku PANDAI... lu orang tahu tak kalau dah Tulisan dan Cakap yang Orang yang Berilmu pun tidak DIPEDULIKAN oleh Isi Perut Umno apa lagi Tulisan gua dan Cakap gua beb... kah kah kah !.

Seperti orang yang Suka Melanggar Peraturan Jalan Raya tak kira apa jenis Peraturan... sama ada Memandu Laju Tk Tentu Hala... Langgar Lampu Merah... Memotong Di Garsan Berkembar... Meletak Kenderaan Sesuka Hati Mak Bapak Dia Orang... pendik kata segala ada Peraturan Jalan Raya semua nya hendak Dilanggar... bukan nya tak ada Papan Tanda seperti BERHATI-HATI DIJALAN RAYA... PANDU SELAMAT MEMANDU... SILA PATUHI LAMPU ISYARAT... JANGAN BERHENTI DIPETAK KUNING... HAD LAJU 80KM... tapi pada yang Suka Melanggar Peraturan Jalan Raya itu semua seperti Tak Ada beb... kah kah kah !.

Tetapi bagaimana kalau di Ujudkan Papan Tanda yang Berbunyi SIAPA YANG MELANGGAR PERATURAN JALAN RAYA ADALAH KURANG AJAR... PANDU MELEBIHI HAD 80KM ADALAH MANUSIA TAK BEROTAK... MELETAK KENDERAAN SESUKA HATI ADALAH MANUSIA BEBAL BIN BAHLUL... lu orang dapat agak tak apa RESPON dari Orang yang terbabit berkenaan Papan Tanda yang berbunyi begitu... masa itu akan keluar lah bermacam-macam perkataan seperti TAK PATUT-TAK PATUT... KAMI JUGA MANUSIA... KAMI JUGA ADA PERASAAN... KAMI BUKAN TAK ADA OTAK... KAMI BUKAN BEBAL... last sekali BERSOPAN-SANTUN DI PAPAN TANDA... lu orang PIKIR-PIKR kan lah beb... kah kah kah !. SH


hemmmmm..... rugi kalau lu orang bersopan santun dengan kebanyakan isi perut umno yang tak faham bahasa malaysia ni beb... tapi tak herannn sebab nama umno saja adalah perkataan dari bahasa mak bapak umno iaitu inggeris penjajah... kah kah kah... A B U.

6 ulasan:

  1. Muka badut sarkas sejati umporno! Kah! Kah! Kah! Pecacai IQ tahap bangkai lembu je yg sanggup penuh bangga sokong acara sarkas depa ni!

    BalasPadam
  2. 4:61. Apabila dikatakan kepada mereka: "Marilah kamu (tunduk) kepada hukum yang Allah telah turunkan dan kepada hukum Rasul", niscaya kamu lihat orang-orang munafik menghalangi (manusia) dengan sekuat-kuatnya dari (mendekati) kamu.

    BalasPadam
  3. disebabkan huruf-huruf ringkas U.M.N.O tu pun kita dah tau depa bukan bejuang untuk orang melayu tapi depa dok bela (Pelihara) saki baki kroni penjajah itulah sebabnya orang kaya UMNO dok suap mulut orang melayu miskin dan ambil jadi kuli pula yang tak dak berkelususan dan bermasaalah supaya senang ikut arahan,itulah juga yang diamalkan oleh orang politik hari nie.

    BalasPadam
  4. dh nama bodo, bodo juga...x mcm ahmad malan..dia cerdik,cgpa 4.5.. dlm bhasa arab pemimpin tu org pggil imam, x reti lg ke bodo?imam masjid tu ngat org panggil sje2 ke?dia mmimpin makmum kt blakang,ayh, kita panggil imam,pimpin ntuk kelurga..maafkn saya,saya ngat si bodo ni xkan bca komen ni..saje nk lepas geram

    BalasPadam
  5. Muka2 pendukung umno mana ada Nor atau cahaya beb! tolong tengok betul2 ! Melalui air muka seseorang jelas memperlihatkn benih yg baik atau benih yg buruk .Penghuni syurga pasti dari air muka yg jernih dgn ketundukan kpd Sang MahaMengetahui manakala air muka sebaliknya - sandri mahu ingatlah ,sandri mati , sandri tanam dan sandri talkin.

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....