DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Ahad, 20 Oktober 2013

Pemilihan Umno 2013 : Jangan Tak Percaya Datuk Jamal Sekinchan Ikan Bakar kini adalah Ketua Bahagian Umno Sungai Besar

Gua TABIK SPRING sama lu lah Datuk Jamal kerana Berjaya menjadi Ketua Bahagian Umno Sungai Besar... Toing Toing Toing... kah kah kah... ini kali Presiden Umno punya Tranformasi betul-betul Berjaya beb... kalau lu trang nak tahu sebelum ini Ketua Umno Bahagian Sungai Besar adalah Datuk Seri Khir Toyo yang merangkap Bekas Menteri Besar Negeri Selangor dan merangkap BAKAL Penghuni Penjara Sungai Buluh jika RAYUAN beliau atas kesalahan RASUAH ditolak oleh Mahkamah Persekutuan.


Pelik gua beb... tak ada ke Ahli Umno yang lain selain dari Datuk Jamal ni untuk diangkat sebagai Ketua Umno Bahagian Sungai Besar... atau kata-kata Tun Mahathir bahawa "SUDAH BERPULUH TAHUN YANG CERDIK PANDAI TAK MASUK UMNO" adalah betul... atau adakah POLITIK WANG yang beliau sendiri AKUI dan pernah TERLIBAT masih SUBUR sehingga kini... atau pun ini semua adalah jalan bagi MEMUDAHKAN untuk UMNO TERKUBUR dalam Pilihan Raya Umum Ke-14 (PRU14) nanti... kah kah kah !.

Itu semua akan dijadikan oleh Rakyat sebagai PANDUAN dalam memilih Kerajaan dalam PRU14 nanti... cuma yang gua risau ialah MENTELITI Orang Melayu yang MUDAH LUPA serta Kerja BODOH BIN BAHLUL yang menjadi seperti KEMBAR kepada Pimpinan Pakatan Rakyat (PR) terutama nya apabila menghampiri saat-saat dekat nya PRU berlangsung... kalau itu semua dapat diatas rasa nya hanya Kuasa ALLAH SWT sahaja yang boleh MENIDAKAN untuk PR bagi MENDIRIKAN KERAJAAN selepas PRU14... Insya'allah.


hemmmmm..... harap-harap restauran sekinchan ikan bakar akan kembali meriah selapas banyak cawangan nya ditutup... dengar khabar nya cawangan di sekhincan juga telah di tutup beb... kah kah kah... A B U.

1 ulasan:

  1. kaki menipu ni.beli undi dengan duit.gaji pekerja tak pula dibayarnya.orang kampung di beli dengan duit.

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....