DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Sabtu, 5 Oktober 2013

Berita Baik Buat Zahid Hamidi : Jangan Ganggu Wartawan Kami kata Malaysiakini... Kah Kah Kah !

Malaysiakini sudah LEBIH ni beb... ini sudah dikira MENGHINA Menteri Keselamatan Dalam Negeri (KDN) Datuk Ahmad Zahid Hamidi (DSAZH) yang seorang MELAYU dan Beragama ISLAM... tak patut tak patut... gua memang PANAS betul ni beb... ada ke Menteri KDN boleh diberi KATA DUA supaya jangan GANGGU WARTAWAN dia orang... apa dia orang ingat dia orang siapa... dia orang tahu tak dengan siapa dia orang beri KATA DUA tersebut... dia orang SEDAR tak yang dia orang sedang memberi KATA DUA kepada seorang Menteri KDN yang TEGAS dan BERAMARAN... bukan nya seorang yang Auw Auw Auw seperti sebelum nya... kah kah kah !.

Sekarang APA MACAM beb... lu yang kata Malaysiakini SUKA SPIN lu punya kenyataan konon nya RM3 boleh jadi RM30... jadi lu kena BUKTIKAN... dan sekarang Malaysiakini dah kata "JANGAN GANGGU WARTAWAN KAMI... kerana Wartawan mempunyai TUGAS ASAS untuk BERTANYA SOALAN BERKEPENTINGAN AWAM... mana kala Para MENTERI mempunyai TANGGUNGJAWAB untuk MENJAWAB"... itu pasal lah lu jangan nak cuba GERTAK-GERTAK RAKYAT seperti Zaman Pra-Sejarah beb iaitu Zaman semasa Umno/Bn letak TUNGGUL KAYU sebagai Calon pun boleh menang... kah kah kah !.

Buat Menteri KDN inilah masa nya lu tunjuk kan TELOR lu tu beb... buktikan yang Malaysiakini tu TAK BETUL dan suka SPIN lu punya kenyataan... jangan MALU-MALU dan jangan SEGAN-SEGAN... BUKTIKAN yang Malaysiakini adalah SALAH dan lu adalah BETUL... itu pun kalau lu seorang yang punya MARUAH dan BERMUKA TAHU MALU... cuma gua RISAU aje TAKUT lu punya cakap hanya TEMBERANG seperti yang lu pernah cakap semasa kempen Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU13) yang lalu... bahawa ada Pemimpin Pembangkang yang TERLIBAT dan BERSETONGKOL dengan Pengganas Sulu dalam ISU Pencerobohan Lahat Datu Sabah... kah kah kah !.

Tapi dah hampir LIMA BULAN PRU13 berlalu namun TUDUHAN lu hanya tinggal TUDUHAN TANPA BUKTI... pada gua senang aje beb kalau betul ada Pemimpin Pembangkang yang TERLIBAT sila BUKTIKAN dan kalau betul gua pun NO HAL lah untuk TINDAKAN dikenakan kepada MANGKUK AYUN tersebut... tapi lu kena BUKTIKAN beb... lu jangan ikut seperti lu punya Timbalan Ulul Amri Umno Tan Sri Muhyiddin yang juga pernah kata bahawa Pembangkang hendak membuat HURU HARA semasa PRU13... tapi bila ditanya MANA BUKTI beliau jawap Erk Erk Erk... sebiji macam Jawapan Ulul Amri Umno Datuk Seri Haji Najib bila Budak Bawah Umur bertanyakan Najis Mughalazah... kah kah kah !.

Lu orang kat Malaysiakini tu pun AGAK-AGAK lah beb... jangan lah lu orang SELAK kan KEMALUAN seorang Menteri... dah lah tu Mentri KDN pulak... lu orang TAK TAKUT ke dikenakan TINDAKAN beb... kah kah kah... atau lu orang TAK SEDAR yang Menteri KDN dah bertukar dari yang Auw Auw Auw kepada seorang TEGAS dan BERAMARAN... gua INGATKAN aje beb... jangan nanti lu orang MENYESAL TAK SUDAH... gua pun RISAU jugak kalau nanti Malaysiakini DIHARAMKAN mana pulak lah gua nak baca BERITA ALTERNATIF... tak kan lu orang nak suruh gua baca berita dari LIDAH SYAITAN YANG DIKENALI tu beb... kah kah kah !. sumber mk 


hemmmmm..... masa ada jawatan dan kuasa boleh lah jadi samseng dan gertak-gertak orang lain... nanti bila dah mampos bawak lah sekali jawatan... kuasa dan perangai samseng tu masuk lubang kubur ya beb... kah kah kah... A B U.

4 ulasan:

  1. MIS, nko juga punya perasaan. Dan siapa yang berani kata orang tiada hak untuk bercakap! Katalah dan biar aku tonyoh cili padi 3 kilogram ke mulut celupar mu MIS. Dan sebagaimana orang yang otak nya waras,soalan wartawan itu bagi aku,MasyaALLAH.. Mengapa kagum ya?

    BalasPadam
  2. Tak der video ke??? Page Anti Pakatan siap letak video... upgrade la skit info kpd pengunjung...baru menarik

    BalasPadam
  3. zahid hamidi aset pdrm telah ditemui apa alasan zahid hamidi

    BalasPadam
  4. “Bukanlah seorang mukmin orang yang suka mencerca, melaknat dan bercakap

    kotor” (HR Imam Ahmad dari Abdullah bin Mas’ud).

    tolak PAS..tolak UMNO..tolak PKR..tolak dan tolak DAP..

    ayuh kita tubuhkan Hizbul Muslimin..

    semoga umat Islam akan kembali bersatu menentang penindasan yg dilakukan oleh org kafir/yahudi di seluruh dunia..ameen

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....