DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Ahad, 27 Oktober 2013

Belanjawan 2014 : Dari Pengikut Sampai lah Ke Pemimpin Cerita Pasal Sex Memang Tak Boleh Hilang

Sesuai sangat lah seperti yang gua katakan Umno Adalah Anak Haram Inggeris Penjajah Yang Lahir Terhasil Dari Persetubuhan Haram Inggeris Penjajah Yang Tidak Diketahui Siapa Bapaknya... daripada Pengikut sampai lah ke Pemimpin Cerita pasal Sex memang tak boleh hilang beb... pasal itu kalau lu orang MERAYAU ke blog-blog Pro Umno lu orang akan dapat lihat sendiri bagaimana Cerita Lucah menjadi seperti Makanan Harian kepada dia orang... tanpa Segan Tanpa Malu yang bersamaan Tak Malu Tampal Kulit Babi 14 inci... kah kah kah !.

Cuma dulu nya gua ingatkan hanya Pengikut serta Penchacai saja yang Suka pasal Cerita Sex ni beb... kerana pada anggapan gua mungkin Pengikut serta Penchacai adalah jenis Kepala Otak Kurang Inci atau dalam kata lain Kepala Otak dia orang 3/4... rupa-rupa nya anggapan gua Salah beb atas kerana Ulul Amri Umno pun sama jugak mempunyai Standard Kepala Otak dengan Pengikut dan Penchacai... kerana itu selepas cerita pasal Penyakit Kencing Manis bagi alasan untuk Menaikkan Harga Tak berapa Jalan hari ini buat pulak Cerita berkaitan dengan Sex... kah kah kah !.

Memang gua AKUI yang Penyakit Kencing Manis boleh mendatangkan Kesan Sampingan Kurang Kemampuan Sex kepada Pesakit Kencing Manis... cuma alasan tersebut Timbul apabila setelah Cerita Kencing Manis bagi Menghalalkan Kenaikan Harga Gula tidak dapat diterima oleh Rakyat yang boleh BERFIKIR... kecuali lah kepada Pengikut dan Pencahcai Umno yang 3/4... kerana Penyakit Kencing Manis bukan hanya disebabkan Pengambilan Gula Berlebihan tetapi boleh juga sebabkan oleh Faktor Keturunan serta Pengambilan Karbohidrat yang Berlebihan seperti Nasi dan Gandum.

Seharusnya Cerita berkaitan Sex tersebut dibuat oleh Umno/Bn dari awal lagi kalau betul alasan untuk Menaikkan Harga Gula adalah bagi menjaga Kesejasteraan Rakyat dan bukan nya menambah Keuntungan buat Kroni... Rakyat akan menerima Kenaikkan Harga Gula dengan Senang Hati jika alasan bagi nya adalah Munasabah... ini tidak buat cerita berkenaan Penyakit Kencing Manis dibuat sebulan sebelum Belanjawan 2014 melalui Menteri Kesihatan konon nya Kerajaan akan mengkaji berkenaan Subsidi Gula bagi mengawal Penyakit Kencing Manis... kah kah kah !.

Buat ISI PERUT UMNO kalau ya pun yang lu orang TERLAMPAU SUKA KAN CERITA SEX agak-agak lah beb... kalau jenis Pemuda Umno dan Puteri Umno boleh jugak diterima kerana dah nama pun Pemuda Umno dan Puteri Umno yang Berjiwa Muda... ini tidak yang Umur dah nak sampai ke Umur Subsidi pun masih nak bercerita tentang Sex... malu lah sikit beb lu orang tu bukan nya Muda lagi... ada yang dah boleh dipanggil ATOK dan NENEK jikalau tiada Gelaran Datuk atau Datuk Seri tapi bila bercerita pasal Sex Selamba aje... kah kah kah !. mk


hemmmmm..... yang membuat ia nya bertambah lawak bila ada penulis-penulis blog penchacai berumur menghampiri umur subsidi menulis satu entri berkaitan dengan sex mankala satu lagi entri berkaitan pulak dengan hukum hakam dalam islam... macam ketua gak selepas cerita wassatiyah dan ikut sunnah cerita pulak pasal sex... kah kah kah... A B U.

2 ulasan:

  1. spesis kelakuan haram di halalkan apa nak kata ! ABU jangan lupa !

    BalasPadam
  2. Kahkahkah! Dah mmg standard umporno dah mcm tu! Otak lucah + otak lembu = otak lu lembu!

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....