DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Khamis, 26 September 2013

VIDEO : PERUNTUKAN KEPADA ADUN UMNO BUAT MENTERI UMNO MEROYAN... KAH KAH KAH !






"Kenapa kita mesti kena beri kepada PEMBANGKANG ?"... "Apa yang boleh buat dengan PERUNTUKAN sebanyak RM40 Ribu ?"... "Tempat kawasan yang PALING BANYAK KITA BANGUNKAN di Malaysia ini ialah kawasan yang PALING kita KALAH ?"...  "Jumlah nya TERLALU SEDIKIT berbanding yang DIBERI oleh kita"...  itu lah antara kata-kata LAWAK GILA NAK MAMPOS dari MULUT LONGKANG Menteri-Menteri PARTI SYAITAN YANG DIKENALI iaitu Umno beb... masih lagi mempunyai CORAK dan GAYA berpolitik Zaman Pra-Sejarah iaitu dizaman letak KATAK sebagai Calon pun Umno akan menang... kah kah kah !.

Itu lah antara CONTOH bagaimana TAHAP LONGKANG nya PEMIKIRAN yang dimiliki oleh Menteri-Menteri Umno dibawah Pentadbiran Pemimpin DEMOKRASI TERBAIK Ulul Amri Umno Datuk Seri Haji Najib (DSHN)... lu orang nampak tak betapa BEZA yang seperti LANGIT dengan BUMI antara Pemikiran Menteri-Menteri Umno dengan Pemikiran yang dimiliki oleh Pimpinan dari Pakatan Rakyat (PR)... yang jelas satu nya membuat HARTA RAKYAT seperti HARTA MAK BAPAK dia Orang dan yang satu nya pulak MENGHARGAI yang Wakil Rakyat adalah PILIHAN RAKYAT walaupun telah SALAH PILIH oleh Rakyat... kah kah kah !.

Kepada Pengundi-Pengundi yang telah MENGUNDI dua orang Menteri berfikiran TAHAP LONGKANG dalam video diatas pada Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU13) yang lalu... semoga lu orang SEDAR bahawa Pilihan lu orang adalah SALAH beb... cukup MEMALUKAN bila PEMIKIRAN OTAK MENTERI seperti PEMIKIRAN OTAK BUDAK BAWAH UMUR... gua rasa OTAK BUDAK BAWAH UMUR yang pernah bertanyakan NAJIS MUGHALAZAH kepada DSHN lagi BERNAS dari otak dia orang... kalau lah gua lah menjadi Ahli Umno (SELISIH MALAIKAT 44 beb)... MANGKUK AYUN ini adalah antara Senarai Calon yang awal-awal lagi gua TOLAK kalau dia orang bertanding dalam Majlis Kerja Tertinggi (MKT)... kah kah kah !.


hemmmmm..... semoga pertandingan pada pemilihan umno kali ini akan memecah belahkan lagi sesama umno... ini bagi dilihat oleh  pengundi atas pagar bagaimana busuk dan kotor nya  perangai serta sikap kebanyakan isi perut umno... aminnnnnn... kah kah kah... A B U.

1 ulasan:

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....