DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Sabtu, 28 September 2013

"SAYA RASA KAMU DATANG KE FORUM YANG SALAH" : APA BARANG LAH LU KHAIRY... KAH KAH KAH !

Untuk berlaku ADIL kepada Menteri Belia dan Sukan merangkap Ketua Pemuda Umno Malaysia Yb Khiary Jamaluddin (KJ)... bagi dikatakan yang gua ni TIDAK BERAT SEBELAH mari kita tengok dimana beliau mengeluarkan perkataan "Saya nak cakap tentang SAYA PUNYA FORUM... pasal AKTA PENGCEGAHAN JENAYAH (PCA) dalam forum lain... Saya rasa kamu datang ke forum yang salah"... kata-kata tersebut keluar dari MULUT LONGKANG beliau ketika DITANYA mengenai AKTA KONTROVERSI tersebut yang menurut Kerajaan adalah untuk MENCEGAH JENAYAH BERAT DAN GANGSTERRISME... kah kah kah !.

Dimana ya beb SOALAN tersebut ditanyakan kepada si KJ ni ???... dikatakan soalan tersebut ditanya selepas beliau MERASMIKAN FORUM berkaitan "MENANGANI JENAYAH BERAT DAN GANGSTERISME"... kalau dilihat pada TAJUK FORUM rasanya TIADA KEJANGGALAN pada soalan tersebut kerana ianya BERKAITAN dengan MENANGANI JENAYAH BERAT DAN GANGSTERISME... sebab itu PCA telah DIBENTANGKAN di Parlimen KONON nya untuk MENANGANI JENAYAH BERAT DAN GANGSTERISME... bukan nya JENAYAH RASUAH BOLA SEPAK atau PENYELEWENGAN HARTA RAKYAT... kah kah kah !.

Kalau ditanya berkenaan RASUAH BOLA SEPAK atau pun PENYELEWENGAN HARTA RAKYAT beb mungkin juga betul untuk beliau mengatakan "Saya nak cakap tentang SAYA PUNYA FORUM... pasal PCA dalam forum lain... Saya rasa kamu datang ke forum yang salah"... kerana walaupun RASUAH BOLA SEPAK dan PENYELEWENGAN HARTA RAKYAT adalah JENAYAH namun ianya TAK BERSANGKUTAN dengan tajuk Forum beliau yang berbunyi "MENANGANI JENAYAH BERAT DAN GANGSTERISME"... tapi bila soalan tersebut dikatakan TIADA BERKAITAN gua rasa si KJ ni sedang MABUK DAUN KETUM kot beb... kah kah kah !.

Yang cukup MEMALUKAN apabila beliau berkata "SIDANG MEDIA SUDAH HABIS... SIDANG MEDIA SUDAH HABIS"... kah kah kah... KJ oh KJ... APA BARANG lah lu ni beb... apa lu TAKUT ke untuk memberi pandangan... kalau TAKUT jangan lah GATAL-GATAL nak buat FORUM yang bertajuk "MENANGANI JENAYAH BERAT DAN GANGSTERISME"... buat tajuk lain seperti MENANGANI RASUAH BOLA ke... MENANGANI RASUAH SEMASA PERMILIHAN PARTI-PARTI POLITIK ke...atau pun setidak-tidak nya tajuk MENANGANI PENYELENGAN HARTA RAKYAT SUPAYA TIDAK SEPERTI HARTA MAK BAPAK PEMIMPIN UMNO... kah kah kah !.

Itu pasal lah KJ lain kali kalau BUAT KERJA gunakan lah KEPALA OTAK jangan KEPALA LUTUT... yang lu GATAL-GATAL buat FORUM yang bertajuk "MENANGANI JENAYAH BERAT DAN GANGSTERISME" apa hal beb... lu pun tahu kan yang JENAYAH BERAT DAN GANGSTERISME adalah yang SEDANG PANAS DIPERDEBATKAN... kalau RASA-RASA lu TAK MAMPU untuk MENJAWAP jangan lah buat beb... lu tu sekarang ni sedang dalam MASA BERKEMPEN bagi MEMPERTAHANKAN Jawatan KETUA PEMUDA UMNO MALAYSIA... lu tahu tak yang lu tu sedang menghadapi KEM ANAK BAPAK yang bertanding Jawatan Naib Presiden Umno beb !.

Walaupun ANAK BAPAK bukan nya MENENTANG lu seperti PEMILIHAN KETUA PEMUDA UMNO Tahun 2009 yang telah lu MENANGI... tapi lu sediri MAHU INGAT lah beb... DENDAM SIBAPAK pada lu tak kan PADAM... tak kan lu TAK KENAL siapa dia BAPAK kepada ANAK BAPAK tu beb... macam lu lah dulu beb semasa bertanding Jawatan KETUA PEMUDA UMNO MALAYSIA... tak kan lu tak ingat beb semasa itu lu dikenali di KEM ANAK MENANTU... kalau dah KEM ANAK MENANTU pun sudah cukup KUAT apa kan lagi KEM ANAK BAPAK beb... jadi AWAS sikit KJ oiii... sebab pada gua lu tu ADA TELOR dan POTENSI berbanding Pemimpin Umno yang lain... cuma lu SALAH TEMPAT aje beb... kah kah kah !. sumber mk


hemmmmm..... kenapa si kj ni tak mampu untuk menjawap ialah kerana beliau ada otak beb... yang tahu pca tesebut adalah seperti undang-undang rimba pra-sejarah yang cuba dihidupkan kembali... bukan nya gua pro penjenayah... tapi jangan lah pihak yang mendapat gaji dari harta rakyat hanya tahu menggoyang telor dan menuduh tanpa bukti... kah kah kah... A B U.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....