DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Sabtu, 17 Ogos 2013

TINDAKAN NAZRI BAKAL MEMPERTAHANKAN ANUGERAH BAPAK CONTOH 2013... KAH KAH KAH !


Boleh dikatakan agak lama juga gua tak MENULIS dalam blog gua ni beb... bukan setakat tak menulis malahan nak tengok blog gua pun gua tak BERKESEMPATAN... ditambah lagi dengan Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU13) yang sudah MELABUHKAN TIRAI... dimana KEPUTUSAN sudah tentu MENGECEWAKAN sebahagian besar Pengundi yang mahu kan Umno/Bn TERKUBUR... namun apa kan DAYA beb... semua HARAPAN dan ANGAN-ANGAN Pengundi yang mahu MELIHAT satu KERAJAAN BARU TERBENTUK dan KERAJAAN Umno/Bn TERKUBUR tinggal menjadi ANGAN-ANGAN sahaja bagi LIMA TAHUN MENDATANG.

Sebelum gua MENGULAS PANJANG LEBAR berkenaan TAJUK diatas rasanya belum terlambat gua hendak MENGUCAPKAN Selamat Hari Aidil Fitri Maaf Zahir Batin kepada Sahabat-Sahabat SEPERJUANGAN... ya itu yang sama NIAT dengan gua ingin melihat Umno/Bn TERKUBUR dari menjadi KERAJAAN di Negara Malaysia TERCINTA ini... mungkin adakala nya PANDANGAN dan PEMIKIRAN lu orang TAK SAMA dengan gua... namun itu semua TAK JADI MASALAH pada gua ASALKAN BUKAN UMNO (ABU) beb... kah kah kah... kerana selagi ABU selagi itu lah ianya TETAP memberi MANAFAAT kepada RAKYAT MALAYSIA.

Jadi BERBEZA PANDANGAN dikalangan ABU bukan lah MASALAH pada gua ASALKAN RAKYAT MENDAPAT MANAFAAT... cuma yang gua MENYAMPAH pada kalangan KEPIMPINAN yang hendak kepada ABU ni ialah TERLALU BANYAK MEMBERI BOLA TANGGUNG kepada MUSUH POLITIK... walaupun dikala itu MUSUH POLITIK sedang TERKENCING-KENCING BERTAHAN dan ada sebahagian nya HILANG TELOR SEKEJAP... tiba-tiba BOLA yang sepatutnya DISMASH dijadikan BOLA TANGGUNG... kah kah kah... sedangkan dia orang tu bukan nya AHLI POLITIK BARU beb tetapi sudah BERPULUH TAHUN BERKECIMPUNG dalam POLITIK... malas gua nak cakap siapa dia orang tu.

Berbalik kepada TAJUK diatas TAK USAH LAH lu orang NAK HERANNN dengan BENDA-BENDA PELIK apa yang dilakukan oleh PEMIMPIN Umno/Bn ni beb... dan sebab itu gua katakan bahawa TINDAKAN yang dibuat oleh Menteri Pelancungan Datuk Seri Nazri Aziz adalah TEPAT beb... TEPAT berdasarkan bahawa BENDA-BENDA YANG PELIK sudah menjadi DARAH DAGING kepada Pemimpin Umno/Bn... lu orang bayangkan lah kalau Umno/Bn MENANG dengan MAJORITI 2/3 KERUSI PARLIMEN dalam PRU13 yang lepas... gua rasa lah kan bukan setakat TINDAKAN seperti Menteri Pelancungan yang akan dia orang buat malahan LEBIH PELIK boleh dapat DILIHAT.

Kalau setakat keluar dari MULUT LONGKANG Menteri Pelancongan yang berbunyi "HAK MUTLAK MENTERI TAK BOLEH DIPERSOALKAN... RAKYAT HANYA ADA HAK UNTUK MENGUNDI"... itu belum APA-APA lagi beb... kerana Menteri Pelancungan semasa menjadi Menteri Dijabatan Perdana Menteri pernah DIANUGERAHKAN sebagai BAPAK CONTOH TAHUN 2012... tak kan lu orang dah lupa dengan kenyataan beliau yang berbunyi ANAK SAYA BUKAN ISTERI SAYA... kah kah kah... baca sini... itu sebab gua TAK HERANNNN beb... kerana beliau dengan BENDA-BENDA PELIK bagaikan ISI DENGAN KUKU iaitu BERPISAH TIADA... kah kah kah !. sumber


hemmmmm..... mampos lah lu orang pengundi yang mengundi ahli parlimen padang rengas tersebut beb... tapi apa nak buat beb... lu orang memang suka kena tipu dari dulu... kini dan selamanya... kah kah kah !.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....