DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Jumaat, 7 Jun 2013

TERKINI TEMBELANG AHMAD MASLAN PULAK DIPECAHKAN... KAH KAH KAH !

Kalau dah DASAR KAKI PENIPU mana boleh HIDUP walaupun SEDETIK untuk TIDAK MENIPU beb... ini BUKAN FITNAH tapi REALITI yang DITUNJUKAN oleh ISI PERUT UMNO yang juga Ketua Penerangan Umno Datuk Ahmad Maslan mengenai DAKWAT KEKAL yang TIDAK KEKAL... betul lah seperti kata PERPATAH ORANG SEKARANG bahawa UMNO PENIPU sejak dari DULU KINI dan SELAMANYA... kalau SEDETIK UMNO TIDAK MENIPU bermakna itu BUKAN UMNO... tanpa MENIPU UMNO TAK BOLEH HIDUP dan untuk MENAMBAHBAIKAN PENIPUAN tersebut ianya akan DISELITKAN dengan FITNAH dan LUCAH... kah kah kah !.

Sebelum ini beliau telah berkata "BN memberikan SOKONGAN PENUH kepada NASIHAT PROFESIONSL PAKAR-PAKAR di KEMENTERIAN KESIHATAN dan KEPUTUSAN Suruhanjaya Penipu Rakyat (SPR) untuk MENGUTAMAKAN dan MELINDUNGI Pengundi daripada BAHAYA KANSER dan PENYAKIT BUAH PINGGANG akibat kandungan bahan SILVER NITRAT yang TINGGI... KADAR itu MEMADAI untuk membolehkan DAKWAT itu KEKAL 30-70% di JARI PENGUNDI selama 10 jam... untuk KEKAL LEBIH LAMA kadar SODIUM NITRAT perlu DITAMBAH... tetapi RISIKO PENGUNDI MENDAPAT KANSER akan LEBIH TINGGI"  sumber HD

Satu kenyataan yang telah dibuat oleh Ketua Penerangan Umno Datuk Ahmad Maslan berkenaan DAKWAT KEKAL yang TAK KEKAL pada Hari Pengundian Awal dan Hari Pengundian Biasa dalam Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU13) yang lepas... itu yang beliau katakan dari MULUT LONGKANG beliau... bukan ianya DIREKA atau pun FITNAH dari Pemimpin Pakatan Rakyat mahu pun dari Penyokong PR...  kalau TAK PUAS HATI lu orang ISI PERUT UMNO boleh suruh Ketua Penerangan Umno BERMULUT LONGKANG tu SAMAN sumber yang gua dapat kat atas tu... kalau lu orang suruh SAMAN gua TAK GUNA beb... sebab gua tak apa yang ada kecuali TELOR aje... kah kah kah !.

Hari ini segala PENIPUAN dan TEMBELANG beliau telah TERBONGKAR dengan TAK SECARA LANGSUNG bila Menteri Kesihatan Datuk Seri Dr S Subramaniam berkata "Kementeriannya TIDAK PERNAH MENYEDIAKAN SEBARANG LAPORAN KESIHATAN BERHUBUNG DAKWAT KEKAL... dan Suruhanjaya Penipu Rakyat (SPR) juga TIDAK PERNAH MEMINTA Kementerian berbuat demikian... Saya TAK PASTI anda PERLU TANYA SPR tentang ini... jika anda MAHU TAHU jika mereka ada minta kami SEDIAKAN LAPORAN DEMIKIAN, SEINGAT Saya TIADA"... kah kah kah... gua TAK PASTI sama ada selepas ini Menteri Kesihatan ni akan SPIN atau TIDAK... kah kah kah !.

Tapi yang JELAS sekarang ni ialah Ketua Penerangan Umno Datuk Ahmad Maslan tu adalah KAKI PENIPU beb... dia punya TEMBERANG dengan SILVER NITRAT dan SODIUM NITRAT memang boleh TANGKAP LELEH kalau siapa saja yang mendengar nya... kah kah kah... secara JUJUR memang gua pun TERPEGUN lah beb dengan beliau punya TEMBERANG ketika itu... lu bayangkan lah kalau dah gua yang menjadi BARUA PR pun TERPEGUN apa lagi pada Penyokong Umno yang BEBAL MELANTUN-LANTUN tu... kah kah kah... gua rasa lah sampai sekarang ni pun masih ada yang PERCAYA dengan kata-kata beliau walaupun ADA PENAFIAN dari Menteri Kesihatan... kah kah kah !.

Mungkin pada Penyokong Umno yang BEBAL MELANTUN-LANTUN akan PERCAYA dengan kata-kata beliau... walaupun hari ini telah ada PENAFIAN dari KEMENTERIAN KESIHATAN berkenaan kata-kata Ahmad Maslan tersebut... sebab itu ada PERPATAH BARU bagi mengantikan BODOH MACAM LEMBU kepada BODOH MACAM UMNO beb... kerana SEBODOH-BODOH LEMBU masih lagi MEMBERI MANAFAAT DIDALAM KEHIDUPAN MANUSIA... yang mana LEMBU tersebut masih boleh DIMANAFAATKAN DAGING... KULIT... OTAK... PERUT... HATI... PARU... LIMPA dan sebagainya... tapi kalau dah BODOH MACAM UMNO apa lah HARAPAN beb... kah kah kah !. sumber mk


hemmmmm..... sedikit demi sedikit segala kebenaran dakwaan penipuan oleh spr bagi memenangkan umno/bn telah dapat dilihat beb... kalau lu orang tanya dengan kaki penipu dan temberang mana mungkin dia orang nak mengaku beb... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

3 ulasan:

  1. hahaha...kantoi suda spr laknatullah ni pembohong same dgn maslan tu,org yg suke menipu ni selallunye akan ada alasan,dan alasan seakan2 logik,tapi akhirnya terserlah yg menipu tu ibarat meludah ke langit je,sbb nape? sbb allah maha kuasa,kamu semua tu hamba allah yg hina dan lagi menghina diri sendiri...kesian kat macai je,sbb otak tu dah terlampau bebal sgt,msti percaya ckp pmmpin yg bebal.

    BalasPadam
  2. sah mangkuk ni cakap melalui bontot jika tak kepala lutut ! ABU jangan lupa !

    BalasPadam
  3. Cakap simaslan ni dari naluri tangki tahi dlm perut dia lpas tu keluar dari lubang puki dia dan dibawa terus ke mulut celupar dia.bila dia bersuara ada bau taik yg dia tak berak 3 hari 3 mlm,kahlahkah

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....