DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Khamis, 27 Jun 2013

TERKINI RAHSIA PENGERUSI SPR TERBONGKAR LAGI BEB... KAH KAH KAH !






Agak-Agak lah oiiii kalau ya pun lu SUKA SANGAT kat LAGU Dato' Siti Nurhaliza yang berjudul "BIARLAH RAHSIA" tu beb... orang lain pun MINAT jugak kat LAGU Dato' Siti Nurhaliza tu... tapi tak lah sampai tak dapat nak BEZAKAN antara KETELUSAN dan perkara yang boleh membawa kepada FITNAH... sudah lah PEMBELIAN DAKWAT KEKAL yang TAK KEKAL berharga RM6.9 Juta tu tidak dibuat dengan TENDER TERBUKA tapi dengan MAIN SOROK-SOROK... bila ditanya siapa nama PEMBEKAL yang MEMBEKALKAN DAKWAT KEKAL yang TAK KEKAL tersebut lagi nak cakap "BIARLAH RAHSIA" beb... kah kah kah !.

Kalau ya pun TERLAMPAU MINAT cuba gak COVER-COVER SIKIT... jangan MAKIN LAMA lagi nampak MENIPU... APA MASALAH kalau diberitahu PEMBEKAL DAKWAT KEKAL yang TAK KEKAL tu DIBERITAHU... perkara ini MESTI DDIKETAHUI oleh RAKYAT beb... pasal yang MEMBAYAR HARGA dan NILAIAN untuk DAKWAT KEKAL yang TAK KEKAL tersebut adalah dari WANG RAKYAT... bukan nya ianya DIBAYAR dengan WANG MAK BAPAK SPR atau pun WANG MAK BAPAK PEMIMPIN UMNO... jadi jangan jadikan JUDUL LAGU Dato' Siti Nurhaliza sebagai ALASAN... dan PERASAN hanya beliau sahaja yang MINAT dengan LAGU tersebut... kah kah kah !.


Apa pasal nak "BIARLAH RAHSIA" beb... DEMI KESELAMATAN APA yang hendak DITAKUTKAN... apa Pengerusi Suruhanjaya Penipu Rakyat (SPR) Tan Sri Abdul Aziz tu TAKUT ada Penyokong Pakatan Rakyat (PR) yang akan MEMBALING KEPALA AYAM kat Syarikat tu ke... kah kah kah... atau beliau TERLAMPAU SYOK dengan LAGU Dato' Siti Nurhalizah sehingga TERPANCUL dari MULUT LONGKANG beliau "BIARLAH RAHSIA"... atau pun TELOR beliau yang dah KECUT tu BERTAMBAH KECUT lagi untuk memberitahu nama Syarikat PEMBEKAL DAKWAT KEKAL yang TAK KEKAL tu beb... kah kah kah !.

Ini memang satu PERKEMBANGAN YANG MENARIK beb... kita TUNGGU nanti apa kata LAPORAN dari KETUA AUDIT NEGARA berkenaan DAKWAT KEKAL tersebut... bukan sikit WANG RAKYAT telah di buat seperti WANG MAK BAPAK SPR dan PEMIMPIN UMNO... macam mana PEMBEKAL tersebut boleh memperolehi TENDER MEMBEKAL DAKWAT KEKAL yang TAK KEKAL dengan NILAIAN nya mencecah JUTAAN RINGGIT MALAYSIA (RM) TANPA BIDAAN... atau ini saja STANDARD KPI yang mampu DIHASILKAN oleh MAQASID SYARIAH dari Ulul Amri Umno Datuk Seri Haji Najib... semakin lama semakin MENARIK beb... kah kah kah !. sumber


hemmmmm..... ini lah penipuan yang terpaksa diterima oleh majoriti 51 peratus... dalam masa menipu pun hanya mampu meraih 48 peratus sahaja... cuba lu orang bayangkan kalau tak menipu beb... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

2 ulasan:

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....