DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Rabu, 12 Jun 2013

ISU BOIKOT PARLIMEN : BEKAS MENTERI KDN NI PUN NAK BERSUARA JUGA BEB... KAH KAH KAH !

ADA HATI juga BEKAS Menteri Keselamatan Dalam Negeri (KDN) yang semasa menjadi Menteri KDN lebih MENGGUNAKAN KEPALA LUTUT dari KEPALA OTAK nak BERSUARA beb... gua ingatkan selepas beliau yang boleh dikatakan GAGAL semasa menjadi Menteri KDN beliau akan INSAF dengan menunjukan SIKAP lebih BERHATI-HATI dalam mengeluarkan PANDANGAN... INSAF dalam erti kata TAHU DIRI... SEDAR DIRI dan MUHASABAH DIRI bahawa beliau adalah antara BEKAS MENTERI yang boleh dikatakan GAGAL semasa MENERAJUI semua Kementerian terutama nya sebagai Menteri KDN... iaitu salah satu Kementerian yang sangat PENTING dalam Negara Malaysia... kah kah kah !.

KEGAGALAN yang PALING BESAR dalam banyak-banyak PERISTIWA semasa beliau MENERAJUI Kementerian KDN ialah bila mengadakan PERUNDINGAN dengan PENGGANAS SULU yang BERSENJATA... yang LEBIH LAWAK lagi sebelum itu beliau mengatakan bahawa kumpulan tersebut bukan PENGGANAS atau MILITAN walaupun BERSENJATA... AKIBAT dari itu tak pasal-pasal NYAWA ANGGOTA KESELAMATAN yang TIDAK BERDOSA telah menjadi MANGSA dan KORBAN... mungkinlah itu lah TINDAKAN YANG PALING BERTANGGUNGJAWAP yang beliau LAKUKAN semasa di Kementerian KDN... maka sebab itu beliau hari ini sanggup MENYELAR Ahli Parlimen dari Pakatan Rakyat (PR).. kah kah kah !.

Dengan menyifatkan tindakan PEMBANGKANG yang TIDAK HADIR dalam SESI TAKLIMAT di Parlimen semalam merupakan perkara yang TIDAK BERTANGGUNGJAWAB... jelas lah yang BEKAS MENTERI KDN ini adalah seorang yang mempunyai MUKA TAK MALU TAMPAL KULIT BABI 14 INCI beb... kerana hanya yang mempunyai MUKA sedemikian sahaja yang sanggup untuk mengatakan orang lain TIDAK BERTANGGUNGJAWAB demi konon nya macam lah beliau seorang yang BERTANGGUNGJAWAB beb... malas gua nak ULANG BALIK macam APA kerja beliau yang macam BERTANGGUUNGJAWAP tu... lu orang PIKIR lah sendiri macam APA beb... kah kah kah !.

Dia punya TEMBERANG beb kalau lah ISI PERUT UMNO dengar Perrgggghhh boleh TANGKAP LENTUK beb... dan mungkin beliau boleh MENANG sekali lagi sebagai Naib Presiden Umno dalam Pemilihan Umno hujung tahun ini... kah kah kah... masa beliau buat kerja macam HARAMJADAH pun beliau masih boleh MENANG sebagai Naib Presiden Umno... ini kan pulak dimasa beliau buat kerja dengan penuh BERTANGGUNGJAWAB beb... SILAP HARI BULAN kalau beliau BERTANDING sebagai Timbalan Presiden Umno pun beliau akan MENANG beb... sebab dalam Umno bukan nya payah NAK PIKIR pun siapa yang menjadi Calon... JANJI MASYUKKKK  cukup beb... kah kah kah !.

Oiii Hishammuddin... lu buat aje le kerja lu yang DIWARISI dari Zahid Hamidi tu beb... lu kena ingat yang Zahid Hamidi telah membuat Kementerian Pertahanan berada DIKEDUDUKAN 5 BINTANG beb... walaupun Kementerian Pertahanan telah TERBANG ENJEN KAPAL TERBANG KE ARGENTINA... beli SUV dengan harga RM690 Ribu walaupun Baginda Sultan Johor DT boleh menbelinya dengan harga hanya RM150 Ribu sahaja... dan di kahir-akhir semasa beliau menjadi Menteri Pertahanan PENGGANAS SULU telah MENCEROBOH SEMPANDAN PERAIRAN NEGARA tanpa dapat DIKESAN oleh RADAR-RADAR serta KAPAL SELAM SCORPENE... kah kah kah !.

Kalau ditahun-tahun sebelum yang dikatakan TSUNAMI POLITIK pada Pilihan Raya Umum ke-12 (PRU12) tahun 2008... kehadiran AHLI PARLIMEN Umno/Bbn di DEWAN RAKYAT hanya pada MASA-MASA TERTENTU sahaja beb... seperti PEMBENTANGAN BELANJAWAN... PEMBUKAAN PARLIMEN dan MENGGUBAL UNDANG-UNDANG... selain daripada itu jawapnya KIRIM SALAM lah beb... lebih-lebih lagi WAKTU PENERANGAN sebegini... kalau DULU boleh DISIFATKAN Ahli Parlimen Umno/Bn seperti MAKAN GAJI BUTA aje le... tapi WAKTU SEKARANG dah lain beb... lebih-lebih lagi selepas PR dianggap sebagai PEMBANGKANG yang KUAT... kesian kesian... kah kah kah !. sumber mk


hemmmmm.... lu orang cakap kat speaker dewan rakyat tu beb... kalau rasa-rasa nak boikot... boikot aje le... kerana tanpa speaker pun masih boleh mengangkat sumpah sebagai ahli parlimen... beliau tu tak undang-undang ke tidak beb... kalu tak tahu baik kjangan jadi speaker buat malu aje... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

3 ulasan:

  1. Assalamualaikum,

    Iklankan produk dan perniagaan anda atau barangan terpakai yang ingin anda jual di laman web www.produkmuslim.info

    Terima kasih

    BalasPadam
  2. maka berjaga2lah kerana akan menyemburlah air liur apabila sang bebal berkata-kata....

    BalasPadam
  3. suruh mamat ini minum arak aje sama dgn khairy tu .2 ekor ni tu yang paling layak

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....