DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Sabtu, 22 Jun 2013

BLACKOUT 505 : VIDEO UCAPAN PEMIMPIN NGO DAN PR DI PADANG MERBOK !





hemmmmm..... ini lah yang ditakuti oleh peminpin umno serta isi perut umno bila melihat perhimpunan rakyat yang datang tanpa dipaksa atau suka rela... yang mana perhimpunan seperti ini tidak pernah dia orang dapat kecapi melainkan dengan memberi imbuhan serta paksaan... kah kah kah... umporno perkasam jati betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

4 ulasan:

  1. Bangang dan bahlolnya gerombolan Blackout505.....apapun PASlah yang paling cikai

    BalasPadam
  2. kahkah. mat sabun dan bad punk apa nak ditakutt. kalah dah pun. tu yg meroyan.

    BalasPadam
  3. hahahah. Tian chua. SPR letak jawatan.
    apa bondo la tu. Sape yg nak kena letak?

    BalasPadam
  4. no role bodoh, senghaja cari penyakit dengan berceramah di tempat terbuka semasa jerebu sedang melanda, nak tunjuk kuat konon melawan bala yg di turunkan oleh Tuhan.

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....