DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Isnin, 27 Mei 2013

VIDEO TANAH DIPIJAK MILIK ORANG, LU ORANG TENGOK LAH MACAM MANA SIALNYA PEMIMPIN MELAYU... KAH KAH KAH !






Bukan Pemimpin CINA atau yang DIGELAR KAFIR HARBI oleh ISI PERUT UMNO yang punya KERJA beb... tapi yang punya KERJA ialah PEMIMPIN MELAYU yang MENGAKU sebagai PEJUANG MELAYU... adoiii hai apa nak jadilah beb... kalau perkara sebegini kalau terjadi kat Negara Singapura ke gua tak ada lah HERANNN sangat... dah namanya pun Negara Singapura bukan ORANG MELAYU yang MEMERINTAH... tapi ini kat Malaysia beb... Negara yang ada Pejuang-Pejuang Orang Melayu konon nya... dok sebuk konon nya Negeri Pulau Pinang Orang Melayu TERPINGGIR selepas DAP MENANG... rupa-rupa nya kat Negeri yang dulu nya UMNO KUAT tapi ORANG MELAYU DAH LAMA MEREMPAT beb... kah kah kah !.

Kalau ada yang TAK PUAS HATI dengan panggilan yang gua panggil SIAL tu... lu orang boleh pergi MAMPOS lah beb... kalau lu orang masih nak kata ianya adalah BIADAP dari gua TERPULANG dan SUKA HATI MAK BAPAK lu orang lah... kerana bagi gua hanya PEMIMPIN yang  BERPERANGAI HARAMJADAH saja yang akan melakukan perkara-perkara HARAMJADAH... cuba FIKIRKAN beb... kalau Pemimpin Negara Israel MERAMPAS TANAH-TANAH RAKYAT PALESTINE dan kemudian nya MENEMPATKAN RAKYAK ISRAEL DI TANAH-TANAH TERSEBUT... apa jenis MANUSIA yang mangaku sebagai PEJUANG MELAYU tapi MERAMPAS TANAH yang DIDUDUKI oleh ORANG MELAYU... kah kah kah !.

Ingatan buat Pimpinan Pakatan Rakyat (PR) yang sekarang ni sedang MEMERINTAH Negeri Selangor... lu orang SELESAIKAN MASALAH RAKYAT ni beb... jangan lu orang nak LEPAS TANGAN atas ALASAN konon-konon nya kejadian ini bukan dimasa lu orang MEMERINTAH... sebab RAKYAT tersebut dah MENYAMPAH dengan Umno/Bn lah dia orang PILIH lu orang... dan SEWAJARNYA masalah RAKYAT tersebut diselesaikan  dengan penuh TANGGUNGJAWAP... tiada ALASAN yang perkara tersebut tidak boleh DISELESAIKAN dengan ADIL... carilah JALAN supaya RAKYAT tidak TERINAYA... jangan kata TAK BOLEH beb... kecuali lah lu orang pun sama dengan MELAYU SPECIES UMNO HARAMJADAH tu... kah kah kah !.


hemmmmm..... rupanya itu sebab itu lah keluar lagu "anak kecil main api... tanah dipijak milik orang"... sendiri buat kerja tersebut sendiri main wayang pacak ya beb... apa jenis manusia lah lu orang pemimpin umno oiii... memang perangai lu orang macam sial lu orang tahu tak... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

1 ulasan:

  1. melayu memang suka "kena-kena halau" ni .... melayu juga suka harga barang naik ...harga petrol naik ... harga gula naik ... harga garam naik ... harga kereta naik ...tol naik ... tu sebab dia orang pilih umno ...!!!!!!!!!!!!!!!!!

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....