DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Jumaat, 10 Mei 2013

VIDEO SIDANG AKHBAR AZMIN ALI MENJAWAP ISU-ISU PANAS SELEPAS PRU13 !

Layan beb layan... kah kah kah... ini lah namanya ASAM GRAM dalam POLITIK beb... ada PANAS ada SEJUK ada SUAM yang jadi MANGSA adalah PENYOKONG yang TERTANYA-TANYA kemudian nya MEMBUAT DOSA setiap kali PEMIMPIN buat KERJA BODOH BIN BAHLUL... gua betul-betul PELIK dengan PERANGAI sesetengah PEMIMPIN Pakatan Rakayat ni beb... lepas buat KONTROVERSI kemudian CUCI dengan SIDANG AKHBAR... dia orang ni sebetul nya GILA MICROFON lu orang tahu tak... lebih-lebih lagi kalau ada WARTAWAN dari LIDAH RASMI SYAITAN YANG DIKENALI nak INTERVIEW... pergggghhhh mula lah dia orang TAK SENANG DUDUK beb... TAK TENTU ARAH lah dia orang... kah kah kah !.

Pada masa itu kan MULUT LONKANG dia orang kan TERNGANGA MELOPONG kerana TERUJA sangat bila dengar WARTAWAN dari LIDAH RASNMI SYAUTAN YANG DIKENALI hendak TEMURAMAH... ialah biasa nya bila LIDAH RASMI SYAITAN YANG DIKENALI mesti akan keluar 1 Malaysia beb... jadi itu sebab dia orang PIMPINAN PR TERUJA sangat... tak kira PEMIMPIN yang MUDA... TUA... SIHAT... SAKIT sampaikan yang DUDUK ATAS KERUSI RODA pun sama SIBUK... kalau WARTAWAN tu tak sampai lagi siap boleh telefon dan  tanya BILA YOU NAK SAMPAI NI... I DAH LAMA TUNGGU YOU... Weeeeekkkkk Tuihhhhh... bila lah agak nya PERKARA BODOH seperti HAL-HAL REMEH TEMEH tersebut boleh HILANG dalam cara BERPOLITIK PEMIMPIN PR ni ya beb... kah kah kah !.





Kalau ditengok pada MUKA-MUKA yang ada disebelah KIRI KANAN Azmin Ali tu beb semua nya nampak macam BIJAK dan PANDAI... dan sudah semestinya dia orang adalah ORANG-ORANG AZMIN beb... kalau gua tak salah lah tapi kalau gua salah gua minta MAAF... yang betul-betul nampak BIJAK dan PANDAI tu yang BERDIRI sebelah KANAN Azmin yang PEREMPUAN tu... siapa nama dia Zuraidah Kamaruddin kan beb... oh ya yang baru MENANG Kerusi Parlimen AMPANG... gua malas nak cakap tapi kena gak cakap... kalau ada Penyokong-Penyokong beliau tolong SAMPAIKAN apa yang gua CAKAPKAN ni... KALAU PENCHACAI UPAHAN UMNO GELARKAN beliau sebagai MAK LAMPIR jangan lah PERBUATAN pun sama seperti MAK LAMPIR beb... kah kah kah !.

Kerana PENCHACHAI UPAHAN UMNO hanya beri GELARAN tersebut atas sifat dia orang yang memang HARAMJADAH... tapi bagi gua Penyokong PR gua tak panggil beliau MAK LAMPIR cuma gua akan masuk kan sekali nama beliau dalam senarai PEMIMPIN PR yang patut DIKENCINGKAN KUBUR beliau bila beliau MAMPOS nanti... kalau masih lagi nak buat KERJA BODOH... kalau tak tahu bercakap jangan bercakap... ini tidak tak tahu bercakap nak bercakap... lepas tu bercakap dengan LIDAH MESRA SYAITAN YANG DIKENALI... tak boleh ke kalau tak bercakap beb... boleh MAMPOS ke beliau kalau tak bercakap dengan WARTAWAN AntaraPos tu... beliau perlu ingat JAWATAN Menteri Besar (MB) Selangor adalah HAK RAKYAT bukan HAK PAS... DAP atau pun PKR ada FAHAM ke MAKCIK Zuraidah oiiiii... kah kah kah !.

Cuma DIKALA ini yang DIKIRA LEBIH LAYAK adalah Tan Sri KHALID IBRAHIM dari PKR... ini BERDASARKAN REKOD beliau selama 5 Tahun yang lepas MENERAJUI Negeri Selangor... mungkin beliau TAK PANDAI BERCAKAP di samping KEJADIAN ALLAH SWT yang menjadikan beliau GAGAP... tapi selama beliau MENERAJUI Negeri Selangor terbukti yang beliau bukan PENYAMUN HARTA RAKYAT... PEROMPAK HARTA RAKYAT seperti BEKAS-BEKAS MB Negeri Selangor daripada Parti SYAITAN YANG DIKENALI (UMNO) termasuk lah BEKAS MB yang BARU masuk PAS iaitu Tan Sri Muhamad Muhamad Taib (MIKE TYSON)... gua kena ADIL beb kerana beliau pun adalah BEKAS MB Negeri Selangor... soal beliau BERTAUBAT itu soal lain ok... harap lu orang FAHAM... kah kah kah !.

Buat PIMPINAN PR sudah-sudah lah BUAT KERJA GUNA KEPALA LUTUT beb... kalau PIMPINAN UMNO/BN buat perkara tersebut gua TAK HERANNNNN sebab dia orang punya PENYOKONG yang UMNGOK aje apa yang dia buat serta lakukan... tapi lu orang tidak beb... PENYOKONG PR tidak seperti Penyokong Umno/Bn... yang akan MENGANGGUK APA SAJA bila sesuatu KERJA BODOH BIN BAHLUL yang lu orang lakukan... kalau lu orang nak Penyokong PR seperti Penyokong Umno/Bn senang aje lu orang MASUK Umno/Bn dapat lah lu orang Penyokong yang akan MENGANGGUK APA SAJA yang lu orang lakukan... pada yang Penyokong-Penyokong Pemimpin BERKENAAN yang TAK PUAS HATI itu lu orang punya HAL... kalau lu orang LEBIH-LEBIH lu orang boleh pergi MAMPOS lah beb... kah kah kah !.


hemmmmm..... secara peribadi gua boleh terima apa yang dikatakan oleh azmin ali tu... atas sebab kalau pemimpin umno masuk parti-parti dalam pakatan rakyat (pr) pun kita boleh terima... kenapa pulak beliau yang dah berjuang sekian lama dalam pkr gua tak boleh terima beb... cuma kritikan tetap akan ada selagi kerja bodoh bin bahlul dilakukkan olah setiap pimpinan pr... kah kah kah... umporno perkasamn jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....