DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Rabu, 29 Mei 2013

(VIDEO) BUKAN BOIKOT BARANGAN CINA YA... JANGAN SILAP YA... BARUA UMNO DAH MULA PUSING BEB... KAH KAH KAH !





Baik aje le lu TUKAR nama Persatuan Pengguna Islam Malaysia (PPIM) kepada Persatuan Pengguna ISRAEL Malaysia (PPIM)... cuma tukar kan aje perkataan ISLAM tu kepada ISRAEL... masih boleh GUNA PAKAI jugak singkatan PPIM tu TOK KI oiiii... kerana KERJA-KERJA PERKAUMAN yang paling TERKENAL datangnya dari Negera Israel lu tahu tak TOK KI... kalau TUDUHAN keatas RED BEAN ARMY yang dikatakan memulakan BOIKOT keatas JENAMA BARANGAN yang ada BERSANGKUT PAUT dengan ISI PERUT UMNO... apa kurang nya lu yang MEMBOIKOT BARANGAN yang ada KAITAN nya dengan PEMBANGKANG beb... kah kah kah !.

Kalau lu berkata sejak bila JENAMA sesuatu BARANGAN ada berkait dengan Umno dan lu menjadi LAWYER BURUK MENAFIKAN... kenapa pulak orang lain kena PERCAYA bila lu kata dari MAKLUMAT yang diperolehi bahawa Syarikat-Syarikat tersebut ada KAITAN dengan Pembangkang... banyak CANTIK MUKA lu... cuba gak lu CERMIN dulu MUKA lu tu TOK KI... TUDUHAN orang lu kata FITNAH tapi TUDUHAN lu buat lu suruh orang lain PERCAYA ya TOK KI... kah kah kah... orang jadi BARUA kepada PEMBANGKANG TAK BOLEH lu jadi BARUA kepada Umno BOLEH pulak ya... UNDANG-UNDANG mana yang mengatakan SALAH menjadi BARUA kepada PMEBANGKANG dan TAK SALAH menjadi BARUA UMNO... kah kah kah !.

Apasal lu kata "BUKAN BOIKOT BARANGAN CINA YA... JANGAN SILAP YA"... kenapa TELOR lu dah mula KECUT ke bila TIADA SAMBUTAN yang MENGGALAKAN pada saranan BOIKOT yang lu buat beb... cakap aje lah BOIKOT BARANGAN CINA kenapa MESTI TAKUT sedangkan semasa ACARA BOIKOT DILANCARAKAN dulu pun bukan atas sebab RED BEAN ARMY yang memulakan BOIKOT... tetapi kerana apa yang dikatakan TSUNAMI CINA atas sebab Umno/Bn GAGAL memperolehi UNDI ORANG CINA dengan banyak... dan PENGUSHA-PENGUSHA CINA tersebut dikkatakan oleh PPIM telah MENDANAI PEMBANGKANG atau lebih jelas lagi Pakatan Rakyat (PR) dalam Plihan Raya Umum Ke-13 (PRU13)... kah kah kah !.

Hari ini lu PUSING pulak dengan mengatakan "BUKAN BOIKOT BARANGAN CINA YA... JANGAN SILAP YA"... konon nya untuk menyampaikan SIGNAL kepada Syarikat-Syarikat tersebut yang dianggap TIDAK MEMPUNYAI SEMANGAT KENEGARAAN KEPALA MAK BAPAK UMNO lu... itu sebab nya kalau nak jadi BARUA UMNO orang pun TAK MARAH beb... SUKA HATI MAK BAPAK lu lah nak jadi BARUA sesiapa pun... tapi jangan MUNAFIK dengan TAK MENGAKU sebagai BARUA UMNO... apa sebab lu TAKUT untuk dicop sebagai BARUA UMNO... apa HINA sangat ke yang namanya Umno tu hingga lu TAKUT untuk mengaku sebagai BARUA UMNO... mengaku aje le yang lu tu BARUA UMNO... kah kah kah !.

Masa PELANCARAN MEMBOIKOT BARANGAN PENGUSHA-PENGUSHA CINA tempoh hari bila... ada lah WARTAWAN yang bertanyakan "tidak kah ini akan MENJEJASKAN MATA PENCARIAN ORANG-ORANG ISLAM yang BERKERJA di tempat Pengusha-Pengusha CINA tersebut... maka dijawap lah oleh BARUA UMNO ni beb... "KITA USAH PERTIKAIKAN REZEKI YANG DIBERI OLEH ALLAH SWT"... tapi TAK SANGGUP untuk MEMBOIKOT semua BARANG CINA kerana TAKUT akan menjadi KESUSUHAN kepada ORANG ISLAM untuk HIDUP... kah kah kah... baca sini... adaoiiii hai beb... macam mana lah MANGKUK AYUN ni boleh menjadi KETUA AKTIVIS Persatuan Pengguna Islam Malaysia... kah kah kah !.


hemmmmm..... lu orang tahu tak beb apasal ppim ni tak kata boikot barangan cina yang belum tentu halal haram nya... sebab yang banyak mentederah dan memcekik barangan haram tu ialah isi perut umno beb... gua ada dengar cerita seorang calon dari umno/bn johor yang hendak kan sangat undi orang cina telah yam seng pada malam sebelum hari pengundian... dia ingat orang cina tu bodoh macam orang umno... banyak lah yang yam seng pada malam tersebut... tapi bila undi dikira sikit lagi calon umno/bn tu tak mampos kalah beb.... kah kah kah...umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

8 ulasan:

  1. betul gak ape yg die ckpkan ni...rasanye 3tahun lps sms suruh boikot barangan tertentu

    BalasPadam
  2. Dah bosan makan ubi kayu n petai tu sbb nak kembali ke pangkal jalan terpaksa cancel boikot kalau tidak tak boroi lah petut mcm kat somalia

    BalasPadam
  3. Dia ni adik bradik pengurusi SPR, bila kantoi, spin habaq lgu lein...melayu...layu.

    BalasPadam
  4. P=pembodek
    P=pembodek
    I=islam
    M=malaysia

    BalasPadam
  5. bagaimana kami yang bekerja dengan syarikat -syarikat tu , PPIM ada kerja kosong untuk kami ke?

    BalasPadam
  6. Gula tak ada sehari dah menggelupur.

    BalasPadam
  7. PPIM- pekasa penipu islam melayu!
    hidup melayu umno mati melayu islam!
    hidup cina bn mati cina pr!
    maka malaysia hancur utk keadilan mati demokrasi!
    maka lawan tetap LAWAN sampai tumbang cimb.

    BalasPadam
  8. http://youtu.be/lf6EJ2m1y_c check sini.. patutla kecoh sgt taiko besar 77 rupanya..

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....