DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Khamis, 23 Mei 2013

SEORANG BEKAS MENTERI YANG DIPERCAYAI SAKIT TERLEPAS DARI PUSAT RAWATAN... KAH KAH KAH !

Hanya yang ORANG GILA aje yang akan MEMBETULKAN kata-kata MENTERI Keselamatan Dalam Negeri (KDN) Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi (DSAZH) yang POYO tu beb... selain dari itu gua rasa TAK ADA orang yang sanggup untuk MENGIYAKAN kata-kata DSAZH bila MENYURUH RAKYAT yang MEMPERTIKAIKAN PENIPUAN yang dilakukan oleh Suruhanjaya Penipu Rakyat (SPR) dalam Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU13) supaya BERHIJRAH ke Negara lain... dan salah dari ORANG GILA tersebut nya ialah BEKAS Menteri Pertanian Industri dan Asas Tani yang juga DIPERCAYAI adalah seorang PENGUSHA YANG BERJAYA dalam TERNAKAN LEMBU NFC, UDANG, LINTAH disamping PEMBEKAL BENIH PADI GRED A+... kah kah kah !.

Siapa TAK KENAL beliau beb... bila gua sebut sahaja JAWATAN TERAKHIR beliau gua YAKIN dan PERCAYA 99.9 Peratus TAHU siapa GERANGANYA... dan bila disebut pulak sebagai PENGUSHA UDANG yang BERJAYA ianya terus menjadi 109 Peratus atau 5 BINTANG... beliau lain tak bukan ialah Datuk Seri Noh Bin Omar (DSNO) yang juga Timbalan Pengerusi Perhubungan Umno Negeri Selangor... yang TIDAK DILANTIK semula ke JAWATAN lama beliau serta APA-APA JAWATAN didalam KABINET selepas PRU13... yang mana dikatakan antara KEGAGALAN beliau DILANTIK SEMULA dalam MENGETUAI dalam MANA-MANA KEMENTERIAN ialah AKIBAT dari ANGIN SATU BADAN Pengerusi Perhubungan Selangor Umno terhadap beliau... kah kah kah !.

Walaupun beliau telah BERJAYA MEMPERTAHANKAN Kerusi Parlimen Tanjung Karang dalam Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU13) yang baru lepas... namun oleh kerana KEGAGALAN beliau untuk MENGEMUDI Umno/Bn bagi KEMENANGAN di Negeri Selangor beliau telah DIGUGURKAN dari JAWATAN KABINET oleh Perdana Menteri selaku Pengerusi BN yang juga ULUL AMRI UMNO MALAYSIA merangkap Pengerusi Perhubungan Umno Negeri Selangor... dikatakan juga KEGAGALAN MEMENANGI semula Negeri oleh Umno/Bn satu BAB beb... tapi yang membuat ULUL AMRI UMNO tersebut ANGIN SATU BADAN terhadap beliau ialah PENIPUAN beliau yang mengatakan 30 Kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) akan DIMENANGI oleh Umno/Bn... kah kah kah !.

Mungkin kalau tidak berkata yang Umno/Bn akan MEMENANGI 30 Kerusi DUN mungkin jugak yang ULUL AMRI UMNO tu tidak akan ANGIN SATU BADAN dengan beliau beb... tetapi dengan KATA-KATA yang seperti SATU KEYAKINAN serta HARAPAN kepada PARA PENYAMUN dan PEROMPAK HARTA RAKYAT... maka bila sahaja GAGAL seperti apa yang DIKATAKAN oleh DSNO ianya telah membuat KETUA ISI PERUT UMNO tersebut betul-betul ANGIN SATU BADAN dengan DSNO... ialah beb SIMPANAN REZAB yang BOLEH CAIR iaitu bukan hanya REZAB ATAS KERTAS tapi REZAB yang menjadi MONEY...MONEY... MONEY... MONEY OH MONEY sahaja RM2.6 Bilion... itu belum lagi PROJEK LANGAT 2 beb... yang NILAI nya juga RM BILION BILON beb... kah kah kah !.

Atas sebab itu KHABAR BERITA dari beliau selepas PRU13 AMAT JARANG di dengar mahu pun dibaca... KURANG PASTI gua apa sebab yang beliau SENYAP TANPA BERITA sebelum ini... tapi dari RISIK-RISIK yang diterima ialah beliau dikatakan telah MENERIMA RAWATAN dari salah sebuah HOSPITAL dalam Negara... ianya berpunca dari KEGAGALAN beliau MENGEMUDI Umno/bn untuk MEMENANGI semula Negeri Selangor... dan kemudian nya DITAMBAH lagi KEGAGALAN untuk terus MENDUDUKI KERUSI KABINET akibat TIDAK DILANTIK oleh DSHN... tiba-tiba hari ini beliau BERSUARA entah dari mana datang nya pun gua tak pasti... sama ada beliau sudah SELESAI MENERIMA RAWATAN atau pun MELARIKAN DIRI dari TEMPAT RAWATAN... kah kah kah !. sumber mk


hemmmmm..... lu orang tahu tak beb... kenapa beliau mengiyakan kata-kata dari menteri kdn dsazh... satu untuk menjadi insuran kalau ada benda yang boleh terbangkit... kedua nya pulak adalah sebagai persiapan untuk menghadapi pemilihan umno pada tahun ini... kerana kalau beliau masih boleh menang dalam menduduki kerusi ahli majlis tertinggi umno maka beliau masih ada harapan diperingkat pusat... tapi kalau tewas jawapnya pintu untuk keranda politik beliau semakin hampir... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

6 ulasan:

  1. ada lagi dia ni, ingatkan dah kena buasir sebab tak dilantik sebagai menteri dlm kabinet.

    BalasPadam
  2. kenapa dia seorang yang kena terima padah bila selangor tak berpindah kebn/umno?.sepatut dan berpatutan DSNR orang yang mesti serta wajib menerima padahnya.bukankan DSNR adalah ketua perompak yang mengidamkan selangor sebagai pembuktian yang dia adalah pemimpin perompak yang amat ditakuti.itulah DSNR anak melayu tak bermain api,anak melayu bermain IPAD.

    BalasPadam
  3. khalid ismeth kata,sokong adam adli masuk syurga..jom g ramai2 mahkamah sokong dia.kwn saya mlm td baru lepas berzina.dia nk g sokong adam supaya dosa zina di hapuskan.nanti tak yah kena bantai dlm neraka dulu...kira terus cium syurga...riang betul kwn saya...syurga menunggu....

    BalasPadam
  4. Jangan main-main ooi kalau selalu jadi ketua kementerian tiba-tiba tak de pejabat kat kementerian memang boleh kena buasir. Tapi tak kisahlah sekarang ada masa nak tolong jaga lembu kak ijat!!!

    BalasPadam
  5. SOKONG ADAM ADLI HANYA UNTUK TEGAK KEBENARAN ,TAPI ADA PULAK NANGOI PARTI SEKUTU APCO DOK MAI SONDOL KAT BLOG NI HAHAHA ! SATU ADAM DITAHAN SERIBU ADAM AKAN MUNCUL MELAWAN REGIM BACUL PENYELEWENG & PEMFITNAH TEGAR!

    BalasPadam
  6. 12 gambar terbaru situasi di lokap jinjang perhimpunan bebaskan adam adli http://malaysian-reject.blogspot.com/2013/05/10-gambar-terkini-lokap-jinjang.html

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....