DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Rabu, 29 Mei 2013

BLACKOUT 505 : SEORANG LAGI TUA KUTUK TAK SEDAR DIRI MENGELUARKAN SUARA BELIAU BEB... KAH KAH KAH !

Gua sebelum ini rasanya belum pernah mengulas berkenaan BEKAS Naib Pengerusi DAP yang juga BEKAS Senator Tunku Abdul Aziz Ibrahim... sebab gua rasa cerita beliau hanyalah cerita yang bermula dari RASA TAK PUAS HATI beliau bila tidak DILANTIK semula sebagai Senator bagi wakil DAP... sudah sewajarnya nya beliau TIDAK DILANTIK bila KATA-KATA dan CAKAP-CAKAP sudah MENYERUPAI ISI PERUT SYAITAN YANG DIKENALI iaitu UMNO beb... kalau dicontohkan di dalam PAS ianya sebiji seperti Datuk Hasan Ali JATI yang dah DITENDANG tu ... kah kah kah !.

Namun dari sehari ke sehari gua nampak TINGKAH LAKU Bekas Senator ni bukan main lagi dan seperti BARUA UMNO... memang TAK ADA HAL lah beliau nak jadi BARUA siapa pun kerana itu adalah HAK INDIVIDU... cuma kalau beliau boleh menjadi BARUA UMNO didalam Usia beliau yang boleh dikatakan TUA KUTUK TAK SEDAR kenapa pulak RAKYAT yang menyatakan sesuatu perkara beliau suruh TANGKAP pulak beb... apa beliau INGAT beliau tu siapa beb... SUKA HATI MAK BAPAK beliau aje MENYURUH RAKYAT DITANGKAP...  kah kah kah !.

sumber SH

Cuba tanya kat beliau APAKAH beliau adalah BARUA UMNO ?... gua GERENTI beb secepat KILAT beliau akan MENAFIKAN dengan kata-kata Saya BUKAN BARUA UMNO... saya hanya MENYUARAKAN PANDANGAN yang BENAR... TIADA LAIN MELAINKAN YANG BENAR BELAKA... cuba gak lu DUDUK aje DIAM-DIAM sambil MENTEDARAH PENCEN SENATOR tu kan ke ELOK... JANGAN LAH nak BERSELINDUNG disebalik konon nya BEBAS namun HAKIKAT sebenar nya ialah BARUA UMNO Tunku oiii... kah kah kah !.

Jangan lah lu IKUT seorang lagi TUA KUTUK TAK SEDAR yang namanya Tun Mahathir (Tun Madey) tu... kalau beliau tu memang patut la berperangai sebegitu sebab dari MUDA... TUA dan dah nak MAMPOS pun tak sudah-sudah seperti SYAITAN YANG DIKENALI... ini tidak dah ELOK-ELOK lu tak kena MAKI HAMUN dari RAKYAT lu minta pula kena MAKI HAMUN dari RAKYAT... apa TELOR lu dah makin KEMBANG ke walaupun lu dah TUA Tunku... kalau dah begitu kenapa TAK BERTANDING aje dalam Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU!3) yang lepas... kah kah kah !.


hemmmmm..... lu tahu tak tunku... lu kalau tak masuk dap gua rasa usahkan senator mungkin ketua cawangan pun lu tak kan merasa kalau dalam umno lu tahu tak tunku... orang seperti lu ni hanya berharga bila saja keluar daripada pembangkang... itu pun bukan untuk dijadikan pemimpin tapi dijadikan penchacai... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

4 ulasan:

  1. Biarkanlah burung kakak tua tu bersuara. Lagi pun tak lama lagi daaa. Jenis barua macam ni mana ingat mati....

    BalasPadam
  2. MANUSIA JENIS INI LEBIH HINA DARI HEWAN. HEWAN ADA OTAK TAPI TAK ADA AKAL, OK. MAMAT INI ADA OTAK ADA AKAL TAPI TAK NAK PAKAI. MATI KAU NANTI KAPANKAN DIA DENGAN KAIN/BENDERA BN YANG DIGUNAKAN SEMASA PRU13 LEPAS.

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....