DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Jumaat, 12 April 2013

(VIDEO) BINGKISAN DARI LONDON "JOM BALIK UNDI", "INI KALI LAH" DAN "UBAH"... BERSEMANGAT BETUL BEB !

Mahu MENEGUK AIR LIUR beb ISI PERUT UMNO menenguk VIDEO ni terutamanya ULUL AMRI UMNO Datuk Seri Haji Najib... ialah sudah lah PENGUNDI CERDIK yang dalam Negara kebanyakan nya SUDAH MENYAMPAH dengan Umno/Bn... rupanya Pengundi yang kat LUAR NEGARA pun MELUAT dengan Umno/Bn ni beb... apa punya MALANG lah nasib lu ISI PERUT Umno/Bn... yang DISINI MENYAMPAH dan DISANA MELUAT...  kah kah kah !.

Cuma yang gua TABIK SPRING kat Pengundi LUAR NEGARA ni ialah HASIL KREATIVITI yang dia orang hasilkan... yang mana jelas menampakan yang dia ADA IDEA untuk menghasilkan sesuatu yang BERAKAL... bukan macam pihak SEBELAH SANA tu yang dari PEMIMPIN sampai lah ke PENGIKUT tiada IDEA langsung beb... kalau ada IDEA pun berkaitan dengan LUCAH MELUCAH... selain itu kebanyakan nya adalah CIPLAK@TIRUAN beb... kah kah kah !.



Lepas ni nanti kalau lu tak percaya mesti akan ada keluar pulak VIDEO penyokong Umno/Bn yang buat VIDEO seperti ini... tak kisah lah beb itu namanya DEMOKRASI... namun TERANG LAGI BERSULUH betapa LEMBAB nya OTAK dia orang dalam BERKEMPEN CARA SIHAT atau CARA BERAKAL... yang dia tahu hanyalah CARA BERKEMPEN KOTOR... GANAS... FITNAH dan LUCAH... apa nak buat beb... dah LAHIRNYA pun Umno hasil dari PERSETUBUHAN HARAM INGGERIS PENJAJAH YANG TIDAK DIKETAHUI SIAPA BAPAKNYA... kah kah kah !.


hemmmmm..... inilah kata orang beb... kalau dah benih yang baik walau jatuh kemana sekalipun akan tetap memberi manafaat... lain lah kalau benih dari hasil persetubuhan haram inggeris penjajah... lu orang pikir-pikirkan lah beb... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

1 ulasan:


  1. bro..
    Ada sekor lagi Lahanat Anjing Umno Haram Jadah jadi duri dalam dagung bbdk blogger PR ni.. Nama Mamat Lahanat Anjing Haram Jadah tu ialah Azmi @ A p A lancau.. ko baca posting lahanat tu lebih kurang SAMA banyak dgn kawan baik dia si Anjing Bangsat Gomo HaramJadah tu..

    Terbaru.. dia makin kuat sebar fitnah kat pemimpin PR dgn tanpa segan silu Si Anjing A P A lancau ni duk sebar..

    Aku CABAR dia tarik balik artikel fitnah dia kata kat Husam Musa - Cikgu Pa dan TokGuru Nik Aziz tu.. ITU PUN KALAU SI A P A lancau ni manusia la.

    Helo ApA Lancau.. ko TAU tak CERITA 2-3 org bdk AMK yg kena tangkap kat ganu tu TIDAK UJUD?.

    PDRM tganu CONFIRMED tiada sebarabg tangkapan!!!

    Ini semua mmg mainan FITNAH ANJING ANJING BANGSAT ANAK HARAM UMNO YG TAKDA MARUAH!!

    APA Lancau.. kalau ko tak MINTA MAAF dgn pembaca blog ko tu, bermakna, ko mmg MANUSIA TIADA MARUAH yg menipu dan memfitnah utk kuasa..

    Khaaak Tuiio in advance utk ko.. Anjing umno mmg tptnya di Tapak Kasut..

    BERANI ka lu A P A lancau betsih kan MARUAH Bangsa Haram Jadah ko tu!!!

    SIAL la manusia BANGSAT mcm ni ada di dunia ni

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....