DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Selasa, 16 April 2013

(VIDEO) 1BN KENA KENCING DENGAN NAJIB... KAH KAH KAH !

Kejadian ni beb sebelum lagi WATIKAH diserahkan kepada Pengerusi-Pengerusi Perhubungan Umno Negeri... bermakna sepatut nya belum lagi DIKETAHUI siapa yang akan BERTANDING di setiap Kerusi Parlimen mahupun Kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN)... tetapi yang PELIK BIN AJAIB sudah ADA BANTAHAN oleh ISI PERUT UMNO dari DUN N.32 SERI SETIA yang tidak mahukan ADIK kepada Setiausha Agong Umno Tengku Adnan Tengku Mansor (Ku Nan) iaitu Tengku Riduan Tengku Mansor... dimana Kerusi N.32 SERI SETIA ini pada Pilihan Raya Umum ke-12 (PRU12) Tahun 2008 telah DIMENANGI oleh calon dari Pakatan Rakyat (PR) menerusi wakil PKR Nik Nazmi Nik Ahmad... dan beliau juga lah yang MEMPERTAHANKAN nya dalam PRU13 nanti.

Apa yang MENARIK nya disini ialah sudah TERANG LAGI BERSULUH yang ULUL AMRI UMNO Datuk Seri Haji Najib (DSHN) telah MENGENCINGKAN SELURUH ISI PERUT UMNO/BN beb... kah kah kah... mana tidak nya gua kata yang DSHN ni telah MENGENCINGKAN SELURUH ISI PERUT UMNO/BN... ialah macam mana WATIKAH belum keluar tapi CALON sudah TAHU yang dia TERCALON... lu orang ISI PERUT UMNO/BN tak PELIK ke beb... mana yang dikatakan DEMOKRASI TERBAIK ALA WASSATIYAH tu beb... belum lagi CERITA pasal AKAR UMBI... yang konon nya DIUTAMAKAN... sedangkan sesama ISI PERUT UMNO/BN pun beliau BOLEH KENCING ini kan pulak kepada RAKYAT BIASA beb... kah kah kah !.

Sudah lah tu CALON nya pulak bukan dari PILIHAN Ahli Umno di DUN N.32 SERI SETIA tapi PILIHAN DSHN dengan NASIHAT Setiausha Agong Umno Ku Nan... MAMPOS lah lu orang ISI PERUT UMNO/BN kena KENCING dengan DSHN beb... itu pasal lah gua suruh lu orang TINGGALKAN UMNO/BN yang kerja PEMIMPIN nya ASIK KENCINGKAN AHLI... tapi lu orang DEGIL konon nya SAYANGKAN UMNO lah... UMNO PARTI KERAMAT lah... TANPA UMNO MELAYU BOLEH MAMPOS lah... kesudahan nya AMBIK lah lu orang KENCING NAJIB tu buat AIR MINUM beb... lagi pun beb yang ada hanya AIR KENCING aje... nak bagi TELOR dah memang TAK ADA TELOR... tak tahu lah gua lu orang SEDAR atau TIDAK yang DSHN tu TAK ADA TELOR beb... kah kah kah !.

Tapi walaupun dalam keadaan beliau yang TAK ADA TELOR lu orang masih jugak nak PERCAYAKAN dengan TEMBERANG beliau... lu orang tahu tak... besok bila WATIKAH tersebut DIBACAKAN oleh Pengerusi Perhubungan Umno Negeri entah berapa lagi BANTAHAN sedemikian akan dapat lu orang lihat... jangan lah lu orang ingat apabila lu orang BUAT BANTAHAN yang ianya akan DIDENGAR oleh DSHN... sebab itu beliau dah AWAL-AWAL lagi menyuruh lu orang TERIMA SIAPA SAHAJA SEBAGAI CALON... dan kalau mengikut pulak kata BEKAS lu orang punya ULUL AMRI Tun Madey bahawa CALON TAK PENTING... YANG PENTING IALAH PARTI PERLU DISOKONG UNTUK MENANG... itu aje sudah MENUNJUKKAN yang ianya adalah sebagai INSURAN untuk KENCINGKAN lu orang beb... kah kah kah !.



hemmmmm..... kenapa pemimpin umno begitu bersahaja bila setiap kali kencingkan lu orang beb... sebab nya lain tak bukan ialah pemimpin umno tahu bahawa kata-kata tun madey sudah berpuluh tahun yang cerdik pandai tak masuk umno adalah betul beb... untuk itu lu orang kena tunjukkan yang lu orang bukan seperti apa yang dikatakan oleh tun madey tu beb... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....