DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Khamis, 18 April 2013

SIARAN LANGSUNG PENGISYTIHARAN CALON-CALON PRU13 DAN MANIFESTO PAKATAN RAKYAT N.SELANGOR- DARI TV SELANGOR





hemmmmm..... harap-harap inilah barisan terbaik yang dimiliki oleh pakatan rakyat (pr) dalam mempertahankan negeri selangor dari gerombolan penyamun dan perompak yang pernah menyamun dan merompak harta rakyat negeri selangor... mungkin pakatan rakyat akan dikatakan sama seperti umno/bn oleh sesetengah pihak... namun setakat ini belum lagi dibukti yang pr adalah penyamun dan perompak harta rakyat negeri selangor... jadi kalau ada yang masih mengatakan pemimpin umno/bn tu bagus... lebih baik aje le lu orang terjun dari bangunan ptwc kandang umno tu beb... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee..... A B U.

2 ulasan:

  1. BN semakin hebat memberikan tentangan. Dan terbaru ini ialah manifesto..Manifesto BN pun actually baik juga...No denying at all. Tapi ianya ibarat apabila org dah tender dari sesuatu syarikat utk bekerja di syarikat lainlah ni...org dah nak pindah baru nak bagi better offer. Tapi biasanya org akan move jugak kepada majikan baru sebab majikan sedia ada ambil kesempatan diatas loyalty staff dan tak appreciate, even earlier they actually know that we deserve to get better. So we still move ke Sykt baru yg yg lebih appreciate our skills and ability. Dgn kata lain rakyat sebenarnya dah lama berhak mendapat manifesto2 tu. Simple anology.

    BalasPadam
  2. Husam musa jnji nk bina rmh utk kakitangan krj putrajaya, ari ni najib buat pecah tanah projek rmh kakitangan krj. Da x idea ka najib ni.

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....