DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Isnin, 29 April 2013

PRU13 : VIDEO BUAT TATAPAN SELURUH RAKYAT MALAYSIA BAGAIMANA BUSUKNYA HATI PERUT UMNO !

VIDEO ni gua dapat dari KIRAMAN SAHABAT di FB gua... yang mana ianya menunjukkan bagaimana BUSUK serta HARAMJADAH nya PERANGAI ISI PERUT UMNO ni... kalau Perangai BUSUK HATI PERUT itu ditunjukkan kepada MUSUH POLITIK rasanya tidak juga MENGHERANNNKAN beb... ini sanggup MENINGGALKAN KAWAN yang INSIDEN MOTOR... tapi bila SLOGAN HIDUP MELAYU... HIDUP ISLAM... UKHUWAH ISLAMIAH... tetapi kalau Perangai sebegitu dibuat kepada sesama yang TIDUR SEBANTAL DAN MIMPI SAMA-SAMA... rasanya apa yang perlu dipanggil kepada SPESIS MANUSIA sebegini beb... jawapan itu lu orang sendiri lah yang JAWAP ok... gua bagi lu orang PENGHORMATAN untuk jawap sendiri beb... HIDUP MELAYU... kah kah kah !.

Tapi pada gua TAK HERANNN beb... sebabnya itulah Perangai yang DIWARISI oleh kebanyakkan ISI PERUT UMNO yang bersesuaian dengan FITRAH KELAHIRAN UMNO sebagai ANAK KELAHIRAN INGGERIS PENJAJAH... yang mana ianya TERHASIL dari PERSETUBUHAN HARAM TANPA DIKETAHUI SIAPA BAPAKNYA... sebab itu juga ISI PERUT UMNO ni sanggup MEMBUNUH UMNO itu sendiri... ini bukan FITNAH beb... tak percaya lu orang boleh TANYA kat PEMBUNUH-PEMBUNUH UMNO ketika itu yang antaranya Tun Mahathir (Tun Madey) dan Tengku Razaliegh Hamzah (Ku Li) sendiri... HIDUP MELAYU... MELAYU mana yang HIDUP itu lu orang kena tengok dengan MATA KEPALA lu orang sendiri...  kah kah kah !.

Kalau dah sesama Umno pun tidak mahu MENOLONG apalagi dengan yang bukan sesama Umno beb... itu belum cerita lagi pada KAUM-KAUM lain dalam Malaysia... oleh itu buat yang bukan Ahli Umno sertra bukan BERBANGSA UMNO... lu orang kena PIKIR BERATUS KALI kalau masih ADA HATI hendak MENGUNDI Umno/Bn dalam Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU13) nanti... kerana lu orang akan DITIPU HIDUP-HIDUP beb... jangan lu orang TERPEDAYA dengan LAKONAN WAYANG PACAK yang diketuai oleh ULUL AMRI UMNO Datuk Seri Haji Najib yang TAK ADA TELOR tu... itu semua adalah TEMBERANG demi untuk MENYAMBUNG NYAWA UMNO YANG TENAT dan dijangka MAMPOS dalam PRU13... kah kah kah !.




hemmmm..... atau pun sebenarnya dia orang pun sama jugak tak ada telor macam ulul amri umno haji najib tu... kerana kalau lu orang tengok semasa kovoi umno/bn tu berjalan ianya melintasi ramai penyokong pakatan rakyat... jadi oleh kerana takut dan ditambah lagi dia orang ingat perangai haramjadah dia orang sama juga ada kat penyokong pakatan rakyat... tapi dia orang silap banyak beb... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

8 ulasan:

  1. terang lagi nyata.
    umno gagal mendidik anak2 muda.
    ayuhlah lakukan perubahan ke arah malaysia yg lebih baik.

    pendidikan di negara kita juga telah dirosakkan oleh pemimpin2 umno demi survival politik mereka.

    ranking universiti di malaysia berada di kedudukan yg amat memalukan sekarang berbanding dulu.

    BalasPadam
  2. Bro, cuba check dengan geng, tadi berita tv, macam mangsa dlm video ini diorang pusing cerita pula menyalahkan orang lain...

    BalasPadam
  3. VIDEO YANG WAJIB DITOTON OLEH RAKYAT MALAYSIA http://bloggerkb.blogspot.com/2013/04/video-yang-wajib-ditoton-oleh-rakyat.html

    BalasPadam
  4. Caya la... aku rasa mamat ni tak lama lagi akan buat TRANSFORMASI mcm TokNajisNazak war-warkan.

    Pasti dia akan transformasikan diri dari Mat Rempit jadi Mat Unit Amal!

    InsyaALLAH......! Takbir!

    BalasPadam
  5. Yg sebenarnya dia org pun tak kenal satu sama lain, budak2 ni dikutip merata tempat & dibayar upah. Kalau dia kenal dan kwn dia takkan di biar jatuh.

    BalasPadam
  6. Semoga remaja tu di kurniakan hidayah..yg mana kawan yg mana lawan..dan menjemput rakan2nya kembali kepangkal Mukmin sejati Amin

    BalasPadam
  7. itu la sikap org umno x ada sikap ikhlas utk tolong menolong....yg depa tau duit...kah...kah...kah

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....