DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Rabu, 24 April 2013

PRU13 : CALON BN PARLIMEN P.125 PUTRA JAYA SEORANG SAMSENG KAKI PUKUL BEB... KAH KAH KAH ! BEB...



Apalah yang hendak diharap oleh PENGUNDI-PENGUNDI Kerusi Parlimen P.125 PUTRA JAYA Khasnya dan RAKYAT MALAYSIA am nya dengan Pemimpin BN sebegini... rupa udah lah MUKA PECAH PINTU... tak KISAH lah kalau rupa MUKA PECAH PINTU tetapi jangan lah pulak PERANGAI pun IKUT SAMA dengan MUKA beb... seperti yang gua cakap lah... nak kata KACAK jauh sekali... nak kata CERDIK pun TIDAK... yang ada cuma BERLAGAK PANDAI dan MACAM BAGUS aje... itu lah yang ada pada KEBANYAKKAN PEMIMPIN UMNO dan juga ISI PERUT UMNO... kah kah kah !.

Kalau dah sesama Ahli Umno pun sanggup DIPUKUL ini kan pulak kepada yang BUKAN sesama Ahli Umno beb... sebab itu lah lu orang tengok PERANGAI SAMSENG TAIK KUCING dan PERANGAI SAMSENG KAKI PUKUL banyak ada dalam Umno... kenapa gua kata kan SAMSENG TAIK KUCING dan SAMSENG KAKI PUKUL... SAMSENG TAIK tu ialah yang BERANI apabila RAMAI saja manakala SAMSENG KAKI PUKUL pulak seperti yang ditunjukkan oleh CALON BN Kerusi Parlimen P.125 PUTRA JAYA iaitu Tengku Adnan Tengku Mansor (Ku Nan) yang juga Setiausha Agong Umno... kah kah kah !.

Yang DIPUKUL tu pulak beb bukan nya BUDAK BAWAH UMUR atau REMAJA mahu pun dalam lingkungan BELIA iaitu dibawah Umur 40 Tahun... tapi yang DIPUKUL oleh CALON BN ni ialah orang yang mungkin dah BERCUCU beb... sebab Umur HAMBA ALLAH yang DIPUKUL oleh Ku Nan tu sudah mencecah 50 Tahun... kemudian tempat HAMBA ALLAH tu DIPUKUL pulak bukan nya di kawasan AWAM atau tempat-tempat HIBURAN yang mana mungkin Pegunjung tempat tersebut ada yang sedang MABUK... tapi tempat tersebut ialah PEJABAT Ku Nan sendiri... kah kah kah !.

Pada gua memang gua TAK HERANNN beb... sebab PUKUL MEMUKUL ni seperti KEMBAR kepada Umno semasa dilahirkan oleh INGGERIS PENJAJAH dulu... cuma CARA dan KAEDAH nya aje kadang-kadang BERBEZA... dimana ianya mengikut SIAPA... DIMANA dan BILA... siapa tu ialah apa KEDUDUKAN orang yang hendak DIPUKUL... kalau orang itu Ahli Biasa saja... cukup seperti apa yang dibuat oleh Ku Nan tu... tapi kalau orang tersebut ADA KEDUDUKAN maka cara lain akan DIGUNA PAKAI... dan kalau orang nya adalah sesama PEMIMPIN Umno maka sampaikan Umno itu sendiri MAMPOS pun NO HAL beb... kah kah kah !.


Kepada PENGUNDI-PENGUNDI Kerusi Parlimen P.125 PUTRA JAYA buatlah PILIHAN YANG BIJAK... dan PILIHAN YANG BIJAK tersebut sudah tentu MEMILIH CALON dari PR/PAS iaitu Datuk Husam Musa... yang mana walaupun sudah hampir 10 tahun menjadi EXCO KERAJAAN NEGERI KELANTAN namun BELUM LAGI DIDENGAR yang beliau MEROMPAK dan MENYAMUN HARTA RAKYAT NEGERI KELANTAN... ini KENYATAAN beb...tapi kalau beliau DIFITNAH oleh BLOGGER KESAYANG PEMIMPIN UMNO dan ISI PERUT UMNO iaitu PAPA GOMO ANAK GAMPANG ada lah gua dengar beb... kah kah kah !.


hemmmmm..... pilihan ditangan lu orang sendiri beb... sama ada lu orang nak kan gerombolann penyamun dan perompak harta rakyat terus memerintah atau pemimpin yang belum terbukti lagi sebagai penyamun dan perompak harta rakyat... kecuali lah lu orang pun sama macam perangai dia orang.... jawapnya sudah tentu lah lu orang pun hendak kan penyamun dan perompak beb... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

3 ulasan:

  1. title tengku pun palsu

    BalasPadam
  2. Stakat citer n report polis x tentu citer tuh btul sbb report nih bole d palsukn,,,.cuba ktengahkn MANGSA tuh sdiri sbg bukti....kn lg afdal...x yah provok dgn tunjuk surat report tanpa bukti scara rakaman.....klu bnar buktikn sume nk tau n nk tgk...yg nih blom ckup kukuh lg.....jgn stakat sembang kosong..tuh dh fitnah namanye...fitnah nih disanya lbih truk dr mbunuh.....jln citer nye sbb knape d pkul pn x de....cer citer.....

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....