DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Khamis, 25 April 2013

PRU 13 : INI SEORANG LAGI PEMIMPIN PR YANG PATUT DIKENCINGKAN KUBURNYA !

Kalau Pakatan Rakyat (PR) tidak MENANG dalam Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU13) nanti... ni salah seorang lagi yang boleh lu orang patut KENCINGKAN KUBUR nya bila beliau MAMPOS nanti beb... Mulut MANGKUK AYUN ni betul-betul macam SIAL GAMPANG lah beb... orang SIBUK BERKEMPEN dia SIBUK nak MENGULAS benda yang REMEH TEMEH... selalu gua tengok beliau kalau memberi PANDANGAN ianya akan menjadi BOLA TANGGGUNG kepada Umno/Bn untuk dijadikan MODAL menyerang Pakatan Rakyat (PR)... udah lah kerusi DAP pun ada yang BERTEMBUNG dengan PSM di JELAPANG... sedangkan ini semua boleh DIELAKAN kalau Pemimpin buat KERJA GUNA KEPALA OTAK... tapi oleh kerana banyak yang MENGGUNAKAN KEPALA LUTUT maka banyak lah KERJA GILA yang terjadi... kah kah kah !.

Gua AGAK-AGAK lah kan beliau ni kalau MAMPOS CEPAT lagi BAIK buat PR beb... lu orang tengok aje lah selepas PRU12 Tahun 2008... kalau dikatakan 100 pandangan dari beliau 80 dari adalah MENGULAS sesama Pemimpin PR... dan bukan setakat itu aje malahan ia nya menjadi BOLA TANGGUNG pulak buat Umno/Bn menyerang PR... hanya 20 aje yang boleh dianggap sebagai PELURU untuk MENYERANG Umno/Bn... sebagai MANUSIA memang KESILAPAN memberi PANDANGAN dalam sesuatu ISU adalah LUMRAH beb... tapi kalau ASIK SILAP aje APA KE JADAH nya beb... nak MENGULAS memang TAK SALAH sebagai PEMIMPIN tapi jangan lah setiap PANDANGAN dikeluarkan ianya seperti LONGKANG dan seperti memberi PELURU HIDUP kepada MUSUH beb... kah kah kah !.

Sedangkan dikala ini adalah WAKTU BERKEMPEN PRU13 yang dinanti-nantikan sejak dari Tahun lepas lagi beb... gunakan lah masa yang BERHARGA untuk MENYAKINKAN PENGUNDI serta RAKYAT MALAYSIA yang PR adalah SEBAIK-BAIK PILIHAN serta WAJAR DIBERI PELUANG untuk MEMERINTAH MALAYSIA... ini tidak yang beliau SIBUK ialah mengulas pasal KEMASUKAN Bekas Menteri Besar Selangor Tan Sri Muhammad Muhammad Taib (Mike Tyson) ke dalam PAS... kah kah kah... betul-betul SIAL lah beb... sudah lah semasa HARI PENCALONAN tempoh hari banyak benda BODOH BIN BAHLUL dibuat oleh Pemimpin PR... baru aje NAK BERNAFAS dah MANGKUK AYUN ni buat PERANGAI lagi... nasib baik baru masuk hari Ke 5 BERKEMPEN jadi adalah MASA untuk Penerangan... kalau 2 hari lagi nak MENGUNDI tak ke GILA namanya beb... kah kah kah !.

Apa pasal lah beliau ni masih ada lagi di tahun 2013 ni... kalau tak ada kan ke BAGUS... bagi gua setiap yang boleh MENYAMBUNG NYAWA UMNO/BN adalah sama aje dengan UMNO/BN beb... tak kiralah sama ada dia PEMIMPIN PAS... PKR atau pun DAP... kerana TAK ADA BEZA beb kalau PANDANGAN yang dikeluarkan oleh PEMIMPIN PR tersebut boleh memberi NYAWA kepada UMNO/BN dengan yang BERKEMPEN bagi pihak UMNO/BN dalam PRU13... yang mana kesudahan PR KALAH dan UMNO/BN dapat  dan meneruskan terus AKTIVITI MENYAMUN dan MEROMPAK HARTA RAKYAT kerana MENANG... jadi itu sebab gua katakan TAK ADA BEZA... yang beza nya cuma satu pihak disebelah PR dan satu pihak lagi disebelah BN tapi yang dapat UNTUNG adalah BN atas KEBEBALAN MELANTUN-LANTUN PEMIMPIN PR... kalau TAK PUAS HATI boleh pergi MAMPOS lah beb... kah kah kah !. sumber SH


hemmmmm..... cuma yang buat gua lega aje ialah bila melihat keadaan beliau yang dah berumur... dan pada adat nya pun hidup tak lama lagi... jadi sinar harapan yang lebih cerah pasti ada buat pakatan rakyat... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

8 ulasan:

  1. Dai ni memang elok mampus dari hidup menyusahkan kawan kawan semua. Tak guna hidup. Memang patut dia ditampar dan jatuh baru baru ni. Aku memang tidak menyokong BN tetapi aku masih ragu-ragu nak sokong DAp sebabkan mulut benggali tak pakai serban ni

    BalasPadam
  2. SEBENARNYA DI SINI LAH TERLETAKNYA KEBIJAKSANAA KARPAL. APA YG NAK DI HIGHLIGHT NYA BUKAN KEMASUKAN MIKE TYSON KE DLM PAS TAPI BETAPA BURUKNYA UMNO UNTUK DITERIMA MASUK KE DALAM PAS SEHINGGALAH SESEORANG ITU SUDAH BENAR2 BERTAUBAT. KALAU ADA PUN KEBURUKAN YG DILAKUKAN, SEMUANYA SEWAKTU MIKE DLM UMNO. KINI MIKE DAH BERTAUBAT. TERPULANG PADA PENERIMAAN RAKYAT. LAGI PUN APA KISAH SGT. MIKE BUKANNYA CALON PUN.

    BalasPadam
  3. dengan hanya cerita mike masuk pas, tv3 dan utusan meloya tidak akan keluarkan cerita.

    lihatlah kebijaksanaan karpal dgn strategi untuk war2 kemasukan mike ke dalam pas.

    BalasPadam
  4. anuar harus bertaubat...kahkahkah.

    BalasPadam
  5. sebenarnya...lagi banyak havoc di TV3 dan seangkatan mencantas PR..lalu bertambah meluatlah yang atas pagar...tetapi jangan keterlaluan isu nya.. ape td aaa..bola tanggung tu yg bahaya..perlu pandai main isu le..

    BalasPadam
  6. No2APA & GOMO_HARAMJADAHJumaat, April 26, 2013 12:46:00 PG

    Gang's..

    Babtu wa kata POLITICIAN yg dah TUA-TUA NAK MAMPOS ni memang MENYEMAKKAN idea dunia baru ni boss..

    Dah hampir sama la dowang ni mcm BINATANG-BINATANG dhn ahli politik BN ni..

    Meludah dalam hati jer kalau negok perangai LAHANAT-LAHANAT ni semua..

    Bila dah tau BINATANG-BINATANG bn ni perangai dowang dah mmg LEBIH DARI BINATANG, jadik kenapa biarkan dowang bermaharaja lela lagi..

    Kenapa la time-time cenggini takbleh kata YESSSSSSSSSS jer dulu dan kemudian dah pegang power baru la korang TENDANG TERAJANG SAMPAI MAMPOS..

    Tak kira la sapa-sapa pun selagi KORANG NI BERNAMA MANUSIA DAN BERPERANGAI MCM BINATANG, so ubat nya ialah...

    Fuckkkkkkkkkkk betul arrrrr..
    Khaakkk Tuiihh..
    SIALLLLLL BODOOOOOOOOOOOOO!!!

    BalasPadam
  7. Dia ni mati berkubur ke? kan bangsa dia org ni klau mati dibakar dan abu dihanyutkan. Kalau nak kencing, kencingkan abu dia...

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....